pensionstalling in Friesland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

pensionstalling in Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 21:08

Waar sta je?
en wat hoe duur?
en wat heb je dan?
Hoeveel pension gasten kunnen er te plek?

Hallo mijn paard staat op de pension de fleurige ruiters in Marssum
De prijs is 185,- all in
Je heb een binnenbak,buitenbak,spoelplaats met warm en koud water,ruime boxen 3 bij 3 meter ze staan op stro en zaagsel.
worden 3 keer per dag gevoerd en wordt elke dag gemest.
we staan met 24 stallinggasten de stal zit optogenblik helemaal vol.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:21

Ik heb voorheen op de Beekdalhoeve (pension- en opfokstal) aan de Mersken in Ureterp gestaan. Boxen van 3,5 bij 3,5 volgens mij. 2x per dag brok en 2 x kuil geloof ik. Binnenbak, buitenbak, alleen zomers weidegang. Wasplaats binnen en slang buiten. Stalling vorig jaar 171 euro.
Zowel voor pony als paard. Veel paarden!

suziepe
Berichten: 17
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:51

Wij stonden in roodkerk vlakbij oenkerk,twee keer per dag brok twee keer kuil.Overdag buiten 's avonds binnen,redelijke boxen 2,5 bij 3.Er was alleen een buitenbak en binnen zowel buiten wasplaats,en goeie buitenrit mogenlijkheden.We betaalden daar toen 150 euro all-in

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:48

Sta op de kinderboerderij in Leeuwarden 2 x per dag eten 4 x per dag hooi /kuil hele dagen op het land (zomers) we hebben een buitenbak niet zo groot maar de manege zit vlakbij en uitrij mogelijkheden genoeg all inn 160 euro klein paard/pony 180 euro paard alleen hellas is het nu vol we staan er met zijn 10 nen

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 08:59

Ik sta in Jelsum op stal, 8 boxen, hooi/kuil en stro/zaagsel beschikbaar. Biks zelf halen. Een paar keer per week meehelpen voeren op stal, en beschikking over buitenbak met verlichting,poetsplaats/spoelplaats, weidegang en goede uitrijmogelijkheden (lwd bos). 100 euro per maand, wil/kan je niet meehelpen op stal betaal je meer. Het is er wel super gezellig, en we zitten nu vol.