de soap gaat door...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

de soap gaat door...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 18:48

Vanmiddag belde Frances (verzorgster van Polly) dat ze stond te kegelen.
Zenuwpees als ik ben ben ik zo snel mogelijk naar huis gegaan en daarna naar stal. Polly lag toen we aankwamen, ben even bij haar gaan zitten en haat kling was aardig gezwollen.
Even later stond ze op en toen heb ik haar uiers even bekeken, en inderdaad, ze KEGELT, en nu wel flink hoor.
Vannacht maar weer mijn bedje opzetten daar...

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 19:16

Oh wat spannend !
Ik heb hier net zo'n soapverhaal op stal. Dien haar uier was vorige week heel erg gezwollen, ik denk het komt wel binnenkort. Nu de laatste dagen zijn ze weer normaal en heb ik het idee dat het nog weken gaat duren.
Heel veel succes en veel fotos maken he !

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 20:25

Spannend! Knipoog
De dierenarts heeft het vast losgewoeld. Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:34

Spannend zeg! Ik heb vandaag nog twee afgelopen nacht geboren Paddox veulens gezien, maar die halen het niet bij Wencke hoor! Succes vannacht!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:41

*zucht*
Ze maakt echt geen haast he?! Misschien vind ze het wel gezellig dat je steeds bij haar in de buurt slaapt Verward Tong uitsteken

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 21:43

Het is echt net een soap, 2 weken geleden leek ze te kegelen (weet nu dat er kleine druppeltjes aanhingen, weet nu wat kegelen is) daarna stopte ze weer en zag ik niks en nu begint ze weer. Ik krijg echt geen hoogte van dat beest, maar ga er toch maar slapen..

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:00

oei..spannend!!
succes~

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:05

Spannend,joh.Succes met waken.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:43

Fijn is dat hè *not*.

Mickey is nu ook zowat een week overtijd. Ze heeft al van alles gehad, kegelen, gezwollen vulva, slappe banden en liggen kreunen. Maar nu is dat allemaal weer weg (behalve de slappe banden), en mevrouw staat erbij alsof er niets aan de hand is. Ze wacht zeker op het mooie weer Haha!

Nou, succes iig, hoop voor je dat er gauw een gezond veulentje op de wereld komt!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 13:59

Polly schreef:
Het is echt net een soap, 2 weken geleden leek ze te kegelen (weet nu dat er kleine druppeltjes aanhingen, weet nu wat kegelen is) daarna stopte ze weer en zag ik niks en nu begint ze weer. Ik krijg echt geen hoogte van dat beest, maar ga er toch maar slapen..


Ze kegelen vaak 14 dagen voor de eigenlijke bevalling omdat het veulen dan draait en in positie komt.
Voor de meer gevorderden de banden worden dan al snel losser en het veulen daalt in, het is tijd om te gaan waken.