groothandel in Ruurlo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

groothandel in Ruurlo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 15:42

wie is er wel eens in ruurlo geweest
daar staat een hele grote hal met groothandel in paardenspullen.

een vriendin van mij zegt dat daar alles super goedkoop is en dat je bijvoorbeeld die leren peesbeschermers met bond voor 10 euro kna krijgen daar. is dat waar?

groetjes noortje


[Edit] titel [/edit]

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:50

Pieuw! Ja wie weet daar wat van? Haha! Dan ga ik ook eens een kijkje nemen! Jammer dus... maar ik weet het ook niet Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:52

Bont bedoel je Knipoog
Maar ik ben ook wel benieuwd Lachen

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 17:04

Ja ik wil daar ook heen!!!!!!!
Wie weet of dat waar is ja???????????
Dan pak ik gelijk de auto en prop de hele auto vol met spul!!!!!!!!!!!!!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 17:08

haha ja ik had ook al allemaal mooie plannetjes. volgens dat meisje is het heeel groot en is er vanalles te koop en er waren volgens haar ook van die superdikke dekjes voor 10 euro.. en allemaal super mooie goedkope dingen. WIE GAAT ER MEE haha

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 17:55

Jullie bedoelen Nijland in Ruurlo, het is daar inderdaad groot en soms wat goedkoper, maar let op want alles staat ex. btw geprijsd. En met kleine letters inclusief, je hebt daar wel een pasje voor nodig. Dus heb je geen pasje kun je er ook niets kopen!


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:03

Een pasje kan zo laten maken. Zorg gewoon dat je ff een kamer van koophandel nummer bij de hand hebt en je kan een pasje laten maken (kan ej gewoon aanvragen bij de kamer van koophandel van bijvoorbeeld de fietsenmaker ofzo)

Het si er wel groot en goedkoop, maar dan heb je daar dan ook de kwaliteit voor.
Je hebt er ook duurdere spullen, maar die zijn dan kwalitatief veel beter.

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 18:12

dat meisje heeft een pasje en die mogen we lenen. ik ga er vrijdag naar toe en dan zie ik het wel

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:36

Nijland...Ben er wel eens geweest. Sommige dingen zijn goedkoop, andere zaken absoluut niet. Wel goed letten op de kwaliteit van bijvoorbeeld het leer. Er zit ook veel prut tussen is mijn ervaring. Maar als je goed kijkt, kun je er goedkoop terecht. Dekens zijn bijvoorbeeld wel goedkoper dan in de winkel.

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:54

Yep, is inderdaad Nijland in Ruurlo. Het is er idd best groot, maar t staat ook allemaal vol Haha! Er zijn ook inderdaad wel goedkope dingen, maar zoals ze al zeiden is van sommige dingen de kwaliteit volgens mij niet altijd super, maar van veel dingen ook wel hoor! Ik zou er gewoon eens eens gaan rondneuzen. Doe ik ook vaak! Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 10:37

Ik kom ook nog wel eens bij Nijland maar ik vind dat goedkope wel meevallen hoor. Er zit best goedkoop spul tussen maar dan moet je echt goed zoeken en trek daar maar een dagje voor uit want het staat er mega vol! Ik vind het ook niet zo erg groot, valt wel mee.
Ze hebben af en toe wel eens iets leuks maar meestal als ik ga hebben ze net weer niets......