ik hbe 3 weken geleden een deken via marktplaats gekocht. ik heb het geld (22,50) de dag daarna over gemaakt. ik heb mijn adres gegeven en nu is de deken er nog niet. de verkoper zei dat hij het al had opgestuurd maar dat ik hem het verkeerde adres had gegeven en dat hij het retour heeft gekregen . nu zit hij te zeuren over de verzendkosten dat die nu zijn verspild. dus ik zeg tegen hem dat ik zeker weten het juiste adres heb gegeven want ik heb de mail gechekt en daar staat het juiste adres in . ik heb gezegd dat ik er niks aan kon doen en dat hij mischien het verkeerd heeft overgeschreven.maar hij doet nu moelijk over de verzendkosten en ik heb alles allang betaalt en ik heb hem dringend nodig (de deken) tips??????
Als hij moeilijk doet over de verzendkosten en hij blijft zeuren dat deel je ieder toch de verzendkosten...? Oh je gaat de deken persoonlijk bij hem halen...? Succes in ieder geval!
Vraag of hij de adressticker naar je toe wil sturen, dan kan je controleren of de deken wel is verzonden en of er wel een verkeerd adres op staat. Of dat hij het wil scannen, dus de adressticker + pakketzegel. Dan weet je dat ie niet liegt.
Want vragen naar welk adres is niet zo moeilijk, hij verzint gewoon een ander adres.
Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten.... Het is maar hoe je het opvat...
Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!
Goed idee kleintje!!! Met het versturen van een pakketyje krijg je ALTIJD een barcode (streepjescode). Daarmee kan ieder postkantoor je vertellen waar het pakket geweest is en waarneer. De verkoper heeft deze code dus gehad bij het wegbrengen van het pakketje naar de post. SUCCES!!!!