Welke mobiel?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Welke mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 13:54

Grom... dit is echt zo moeilijk...

Ik wil eigenlijk overstappen naar T-Mobile of Orange...

Nu ben ik op zoek naar een telefoon die in ieder geval een infrared port heeft, zodat ik met mijn PDA kan emailen...

Ericsson T310 ziet eruit alsof het functies heeft die ik wil hebben (infrared, email client, kleurenscherm) maar ik moet zeggen dat ik die telefoon wel erg hysterisch vind ogen... bovendien ziet hij er niet zo erg robuust uit.

Alrnatief is de Nokia 5210, die heeft nl. ook een infrared port, dus dan kan ik alsnog mijn pda eraan hangen (en dus via de PDA email checken) en die is weer wat robuuster dus dat is ook wel fijn.

Bij Orange is de 8310 ook een optie, en die heeft infrared en een radio, wat ik op zich ook wel prettig vindt. Bovendien is dat de enige die ook nog een beetje mooi vind Tong uitsteken

Iemand suggesties/tips?

Qua functionaliteit ligt de T310 ver voorop... najah, mischien is hij in het echt minder lelijk als op het plaatje Tong uitsteken

Europe is our playground


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:58

De Nokia 5100 misschien een optie. De nieuwe variant van de 5210. Heb hem een paar dagen en bevalt prima. Maar moet zeggen dat ik de infrared port niet zal gebruiken zit hij er wel op. Geluid en beeld zijn goed. Via www. typhoon.nl besteld met een ab. van Orange.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:01

ik heb de 5210. Fijne telefoon alleen vindt ik persoonlijk de infrared niet erg fijn werken. Het duurt vaak lang als iemand mij een visitekaartje stuurt en bij de computer van een vriend werkte hij nauwelijks tot niet.
en ik kan ook niet tegen iemand snaken Huilen

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:04

Ik heb Orange en ik heb een Sony Ericsson T300, met infrarood poort Lachen
Ik vind het een super telefoontje, alleen infrarood poort gebruik ik zelf niet veel.. alleen bij het overzenden van telefoonnummers oid. Het is wel zo dat zo'n infraroodpoort heel slecht werkt, tenzij ze echt dicht bij elkaar/tegen elkaar aanliggen. Er zitten polyfone ringtones op, en het beeldscherm is ook in kleur.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:10

Voor zover ik meegemaakt heb, werkt de infrarood poort van mijn 8310 helemaal niet Haha!
Zit er geen infrarood op de 3650, kan je ook nog foto's maken en filmen Haha!

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 14:20

Het probleem is dat ik niet zo een heel grote beller ben... dus de mobieltjes worden danvrij duur in aanschaf. Momenteel ben ik aan het kijken naar een Orange Free 20 omdat alles daar gewoon bij inbegrepen zit, dus ook bellen naar het buitenland enzo. Bovendien is het bellen naar het buitenland (doe ik nogal vaak) een stukgoedkoper bij Orange dan bij T-Mobile.

T-Mobile is wel 5 euro goedkoper in de maand... maarja, dan komt alles er nog een keer bovenop... maarja, dat scheel dus 60 euro/jaar, en volgens mij kun je daar aardig wat van afbellen... dus ik weet het allemaal nog niet zo goed.

Europe is our playground

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:23

nokia is de beste volgensmij

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:28

Ik blijf ook zweren bij Nokia Haha!

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 14:30

Na mijn ervaring met de 8210, ben ik niet meer zo heel erg gecharmeerd van Nokia...

Europe is our playground

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:44

Die 5210 is wel aardig stootvast, maar dat spatwaterdicht valt zwaar tegen. Na een half jaar had die van m'n vriend een beetje water gehad, was gelijk niet meer te maken. Het is wel een handig ding in het gebruik.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:22

de 7210 heeft volgens mij ook infrared ik vind het een hele fijne telefoon. Ik heb hem nu ongeveer een maand. Alleen hij is volgens de mensen in de winkel niet erg stootvast. Maar wel supermooi.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie