Nieuwsgierige Treasure

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Nieuwsgierige Treasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 11:09

Gisteren bij mijn paardje geweest op het land. En eindelijk kwam echt het besef dat ik een geweldig beestje heb gekocht. Ben echt helemaal in love! Lovers
Het hele verhaal kan je hier lezen bij Verslag van de dag.

Daar staan ook al een paar foto's in, maar ik heb nog meer foto's om mee te pronken dus dat ga ik dan ook zeker doen!

Afbeelding
Dat gras is toch wel erg lekker. Volgens mij is dat toch veel leuker dan die 2 rare tweevoeters hier in de wei!

Afbeelding
Hoho, dat gaat zomaar niet, ik op de camera. Maar toch even gluren achter het andere paard vandaan!

Afbeelding
Oké, biecht maar op wat je met dat halster + halstertouw van plan bent... ik vertrouw het niet zo!

Afbeelding
Die tweevoeter is best leuk. Even kroelen...

Afbeelding
Ik doe net of ik eet, maar ondertussen hou ik jullie in de gaten.

Afbeelding
Over in de gaten houden gesproken... wat doen jullie daar???

Afbeelding
Hmmz, toch best indrukwekkend. Even alles opslaan in mijn hoofdje en al die indrukken verwerken!

Afbeelding
En dit rare ding is nou mijn bazinnetje. Moet je nou kijken hoe trots ze kijkt... ik snap het niet hoor. Ben toch ook gewoon maar een paard!
Ik vind het geweldig dat het binnenste oor al naar me toe is gedraaid. Ben dus toch wel boeiend genoeg om op me te letten!

Afbeelding
Mens... kijk niet zo verliefd naar me. Geef me gewoon nog wat lekkers uit dat trommeltje. Ik ben helemaal niet lief, ik doe alsof omdat ik al door heb dat ik dan wat lekkers krijg Knipoog

Zo... dat waren ze voor op het moment!

Ziet ze er niet schetig uit? Nog een beetje een baby om te zien, maar dat komt wel goed. Ze is net 3, moet nog aan het werk en spieren kweken, maar dat komt vast allemaal goed.
Karakter bevalt tot nu toe erg goed. Nieuwsgierig, oplettend, vriendelijk en niet opdringerig!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:21

Ben erg benieuwd hoe je het met haar gaat doen! Succes.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:32

Mooi paard!!!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:27

zo mooi paard.. ik geloof zeker dat je daar blij mee bent.. nu nog een leuke kleur ook maar dat zal nog lichter worden denk ik.. leuk commentaar ook Knipoog

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:55

Echt een ontzettend mooi koppie heeft ze.
Alle reden om daat trots op te zijn!

PS Ik ben vorig jaar ook naar een 3jarige wezen kijken en dit paard had een belachelijke naam. Als ik dat paard had ik de naam ook veranderd in Treasure. Leuke naam dus.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:00

leuke foto's! vooral met jou erbij, heerlijk toch! zo genieten van je eigen paard!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:18

Leuke foto's hoor, geweldig he een eigen paard
Grappig commetaar ook erbij Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:22

Ik weet precies hoe je je zult en geloof me dat ga je nog veel vaker hebben, ik sta soms ook echt te kwijlen als ik aan het longeren ben en hij loopt de sterren van de hemel, of als hij weer heel braaf is ofzo, dan heb ik echt zoiets van wat heb ik toch supermazzel gehad dat ik hem heb kunnen kopen! Geniet er maar van!

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:45

Gefeliciteerd nog. Leuk paard. veel plezier met haar

Fiesta, freiberger, what else?

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:46

Veel plezier met haar! De laatste twee foto zijn echt heel leuk! Heb je al het gevoel dat ze weet dat je meer gaat betekenen voor haar? (kent ze je al?)

Paardenboeken te koop, kijk in mijn profiel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, IASCrawler en 51 bezoekers