gouden voorjaarspoetstips

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

gouden voorjaarspoetstips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 11:58

Door de plurrie regen van de laatste dagen, heb ik het giga op m'n heupen gekregen: de jaarlijkse grote stallen schoonmaakwoede.......

Wie o wie heeft echter de gouden tip om de spijlen van de tussenwanden handig schoon te krijgen. Ik ben nu bezig met Jif (oeps Bloos tegenwoordig Cif) en een schuursponsje...maar dat moet eenvoudiger kunnen Verward
Ik begin al RSI-achtige verschijnselen te krijgen.

De wanden en de vloer doe ik gewoon met Dettol en hoge druk spuit , da's easy does it.

Hebben jullie hier nou ook zo'n last van


Sim
Berichten: 31481
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:06

Een staalborstel?


Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 13:08

Dan moet ik nog hard aan het werk Knipoog

Ik dacht eigenlijk aan een of ander wondermiddel.......waarbij ik niet veel hoef te doen }>

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:14

Gooi flink wat soda (maar niet overdrijven) in goed warm (liefst heet) water, breng dit vervolgens aan op de spijlen met een spons/ vaatdoek oid en laat het een paar minuten inwerken. Het is geen wondermiddel, maar scheelt wel heel wat schuurwerk! Handiger is overigens een schuurlapje te gebruiken, dat geeft wat meer houvast. Dit is alleen het groene deel van een schuursponsje. Kun je zo kopen of van een spons lostrekken. Om de tralies heenbuigen en poetsen maar!! Knipoog

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:31

Probeer eens zo'n pannesponsje. Eerst alles flink insoppen en dan afspuiten met hogedrukspuit. Na deze grondige poetsbeurt regelmatig bijhouden en dan heb je niet meer zoveel poetswerk. Suc6 en poetse!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 19:45

Ik heb laats met mijn vriendin haar stal schoongemaakt. We gebruikte schoonmaak middel van sectolin. Super middel. Alle zwarte muren hebben weer gewoon de kleur van hout. Misschien helpt het ook bij jou.
mandy

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Katootje7791, Rijsa, Wescha en 105 bezoekers