Buster in de Paardenkrant!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Buster in de Paardenkrant!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 10:35

Afbeelding

Dit is de tekst erbij:

De Paardenkrant wordt blijkbaar niet alleen door mensen gelezen, maar ook door de paarden zelf! Het lijkt erop dat de pony op de winnende foto van deze week wil kijken hoe het zijn soortgenootjes vergaat. Of de krant na gelezen te zijn door de pony ook nog in goede staat verkeerd, is nog maar de vraag. Misschien dat de eigenaar van de pony daar wel een oogje voor in het zeil houdt. De foto werd ingestuurd door Nadia Hendriksen uit Doetinchem. Ze verdient hiermee een boekenbon.
Nadia schreef: "Ik maak regelmatig lange tochten met Buster en Duke, twee Welsh hengsten. Ik rijd dan op Buster, m'n kleine pony, en Duke loopt ernaast aan het touw. Ergens onderweg zoeken we dan een leuk plekje uit om pauze te houden. Duke zet ik ergens aan een paaltje vast, waar hij kan grazen en Buster loopt dan altijd ergens los om me heen. Ik heb dan vaak een broodpakketje mee om op te eten en De Paardenkrant om te lezen. Laatst kwam Buster ineens bij me staan en begon mee te lezen! Ik heb toen snel een foto gemaakt waarop te zien is dat hij erg geïnteresseerd was in z'n verre neef Kenu!"
Ook u kunt meedoen aan de fotowedstrijd. Stuur uw meest orginele paardenfoto's in een stevige envelop naar de redactie van De Paardenkrant, Postbus 4, 7000 BA Doetinchem. Alle foto's, geplaatst of niet, worden aan de inzender geretourneerd. De foto's die voor plaatsing in aanmerking komen worden beloond met een boekenbon. Schrijf duidelijk naam, adres en telefoonnummer op de achterkant van de foto. Een bijpassend verhaaltje is welkom.

En dit is de orginele foto:

Afbeelding

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:45

wat grappig!! wat ga je kopen voor de boekenbon?? heb je al een voorkeur voor een boek??

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 11:11

he wat cool dat ie in de krant staat en hoe zag de krant eruit nadat Buster hem had gelezen Schijnheilig

*\o/* *\o/*

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 11:27

haha als ik het goed zie gaat dat lipje ook echt zo over die krant heen, mare leuk dat ze zoiets doen hier doen ze dat niet

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 12:19

Heey, die heb ik zien staan Haha!
*Had natuurlijk niet in de gaten dat het Buster was Schijnheilig Tong uitsteken*

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Wilma

Berichten: 1119
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 12:33

agossie! wat een schatje zeg!! Lovers

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 12:51

Femke_L"]
wat ga je kopen voor de boekenbon?? heb je al een voorkeur voor een boek??
[/quote]

Ik heb hem nog niet gekregen, weet dus niet hoeveel ik mag uitgeven...
Maar het zal vast iets met paarden te maken hebben! *LOL*

[quote="bloemkooltje"]
en hoe zag de krant eruit nadat Buster hem had gelezen Schijnheilig
[/quote]

Dat viel nog wel mee, Buster was best voorzichtig, en ik hield wel degelijk een oogje in het zeil!!!

[quote="Yoline"]
Heey, die heb ik zien staan Haha!
[/quote]

Leuk! Nog iemand die de Paardenkrant leest!

[quote="Yoline schreef:
*Had natuurlijk niet in de gaten dat het Buster was Schijnheilig Tong uitsteken*


Het is je vergeven omdat ie zo moeilijk herkenbaar was... Haha!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 13:49

ik kreeg de paardenkrant gister, ik dacht al dat het de buster van bokt was Haha!


Hobbelpony

Berichten: 184
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:49

Wha, die is echt geinig!!!
Het was wel ff kijken hoe het in elkaar stak, maar het is wel kunstig.
Slim paardje is het toch hè, nu ook al de krant lezen!

hobbel-hobbel-hobbel

Bas_Goliath

Berichten: 114
Geregistreerd: 02-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:57

VIP (very important pony) Buster !!!!!!!!!!!
Simpelweg: lachuh!
En een grappig idee om dat zo te fotograferen.
Het is pure reclame voor de Paardenkrant!

Welsh-fan :D

Wendy_Komen

Berichten: 6295
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:09

Echt leuk!!! Hij kan nu dus al lezen, ga je hem ook nog leren voorlezen??? Knipoog Deed ie het trouwens uit zichzelf of heb je wat speciaals gedaan??
Groetjes wendy

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 14:50

Hobbelpony schreef:
Slim paardje is het toch hè, nu ook al de krant lezen!


Dat heb ik de afgelopen dagen inderdaad al vaker gehoord!


Wendy: Nee, hij kwam er helemaal uit zichzelf bij staan, dat doet ie eigenlijk wel vaker!
Ook toen we deze krant meenamen (de foto had ik al bijna 2 maanden geleden ingestuurd namelijk), ik zat net in het gras, sla die krant open en zie Buster, dus ik roep: Buster je staat erin! En hij kwam er meteen weer zo bij staan!
Hij leest dus echt... Nerd *LOL* Haha!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Wendy_Komen

Berichten: 6295
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:29

Echt leuk!! Ik zou het bij die van mij namelijk alleen maar voor elkaar kunnen krijgen om er een paar brokjes op te leggen ofzo Vingers aflikken
Wel een leuk kunstje om aan te houden natuurlijk. Moet je eigelijk nog zo'n leesbril maken ofzo en die erbij op zetten Haha! Lijkt me echt gaaf!!
Groetjes Wendy Koe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers