Hengst in de aanbieding, wie biedt?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Hengst in de aanbieding, wie biedt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 11:18

Ongelooflijk wat dat paard allemaal verzint!
Moest ik voor 3 dagen terug nog in actie komen omdat hij 'iets' tussen de planken van de schutting probeerde te wurmen. Nu had hij weer iets anders bedacht... Dromen

's Ochtends had ik hem gewoon weer netjes in de paddock gezet, gewoon in zijn eigen paddock, want voor de schutting heb ik nu op een meter afstand een extra schriklint gehangen.
Aangezien het hier al drie dagen flink aan het regenen is met zo nu en dan een echte hoosbui er tussen door, was de paddock best wel wat nat. Maar het is geen watje, dus in de droge hoek een berg hooi, de andere paarden ook naar buiten en ik ben naar mijn werk vertrokken.
In de loop van de ochtend regende het best nog wel aardig maar dat beetje moesten die paddocks wel kunnen verwerken. Toen ik om 13:00 uur thuis kwam sloeg ik zowat stijl achter over...
De paddock van mijn hengst stond helemaal blank en ook in de naast gelegen paddocks van de Friezen begon het waterpeil al behoorlijk te stijgen.
Wat blijkt, heeft dat huftertje de kraan opengedraaid! Frusty Wat een knuppel zeg, laat hem lekker met zijn equibal en verkeerspionnen spelen Lips are sealed Het is ook zo vertekenend, ik heb er nooit aan gedacht dat hij daar wel eens bij zou kunnen komen Maar hij lijkt over een telescoophals te beschikken.
En dan die kop als je naar hem toeloopt.
Je kan er ook eigenlijk niet kwaad om worden. Maar het is wel misleidend, hij is veel snuggerder als hij er uit ziet. Nu maar hopen dat hij niet zo'n trukendoos gaat opentrekken tijdens het rijden Schijnheilig


caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:23

hihi, tja, sommige paarden zijn geboren prutsers.

zo'n clevere paarden zijn steeds nieuwsgierig , houden alles in de gaten en je kunt ze hééél wat leren qua trucjes enzo.

misschien wou ie wel een zwembad?

alles veilig wegstoppen is de boodschap! laat nooit maar dan ook nooit borstels liggen, zorg dat ie z'n slot niet openkrijgt,...

succes sjuim


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:25

Hahahahahaha... zo'n 'droge' actie zou die van mij ook nog weleens kunnen verzinnen...paard met humor Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:28

Haha, ik bied 3 euro Tong uitsteken . Als speel maatje voor die gekke hengst van mij Knipoog .
Wat een slimmerd, die zorgt wel dat hij zich niet gaat vervelen!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:32

Geweldige actie...!
Leuk beest!
Veel plezier ermee....ik bied niet, ik kan zo'n waterrekening niet betalen Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:33

Hebben jullie niet van die kraantjes waar je in plaats van het draai ding zo'n sleutel in moet steken? Zo'n sleutel die je boven op het kraantje plaatst? Handige jongen, met z'n prutlipjes Haha! . Misschien heeft hij als verre voorouders een tapir rond lopen? Die hebben ook zo'n frummel bovenlipje Knipoog .

Afbeelding

Enne, hoop dat je een bronbemaling hebt en dat dus je niet achteraf van de Hydron een factuurtje krijgt Ach gut

(verkeerde smiley gebruikt )
Laatst bijgewerkt door Caritas op 22-05-03 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:35

hahaha echt wel gaaf! die van mij heeft een keer 's nachts zn stal vol water gezet door een stokje, dat blijkbaar tussen het hooi zat, klem te zetten in zn drinkbak....en in paniek dat ie was toen ik 's ochtends bij de stal kwam, tsja meneer stond met zn voeten flink in het water, en hij heeft een hekel aan natte voeten!

maar paarden die zo nieuwsgierig zijn en zo'n dingen uithalen, zijn iig slim genoeg om ze heel snel vanalles te kunnen leren qua rijden, als hij met dat karakter meewerkt heb je een superpaard!maar als ie zn trukendoos tegen je gaat gebruiken....tsja dan heb je er je handen vol aan Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:36

Ach gussie had het diertje dorst Ach gut .

Je moet ze wel op tijd te drinken geven hoor sjuim, foei Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 11:40

Ja, dat van die stal ken ik...
Dat heeft hij voor 2 maanden terug al klaargespeeld, Bikkel hè?
Kom je 's ochtends voeren en staan alle stallen blank... 'Gelukkig' was dat van zaterdag op zondag dus kon ik lekker de hele zondag alle stallen leegscheppen.
En het eerste wat iedereen op maandag vraagt: "Hoe was je weekend?" Tja....

Het was gelukkig inderdaad bronwater, dat is dan nog geluk bij een ongeluk.

Sloten, grendels e.d. zijn inderdaad ook niet veilig voor hem, om elk hek moet je een ketting met een karabijnhaak hangen. Want uit touwen haalt hij ook de knopen en dan staat hij alsnog binnen een kwartier in de voortuin (ipv bij de merries, dus dat is dan wel weer LieV).

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:44

hahaha hij is wel echt heel slim he!
en is idd fijn ja als je vervolgens alle stallen leeg kan halen...toen stond bij ons zelfs een stuk van de tuin vol water(stal staat aan t einde vd tuin) en alle 3 de boxen, maar ja de andere 2 vonden t water niet erg ofzo, Quentin stond alleen maar te springen, durfde daarna ook de rest vd week niet bij zn drinkbak te komen...vond ie ineens eng!

maar ik denk dat je nog heel wat van dit soort verhalen kan gaan vertellen de komende tijd...denk dat ie nog wel wat dingen uit zal halen Knipoog

1 ding is zeker, je hoeft je met dit paard nooit te vervelen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:58

Wat een hengst, wat een hengst. Ge-wel-dig!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:04

wat een lekker ding *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:07

Schitterend. Hopenlijk raakt hij straks ook zo geinteresseerd in het werk.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:08

Misschien denkt hij dat je verder niet zo veel te doen hebt. Een soortemet houd-Sjuim-van-de-straat-actie *LOL*

Veel succes met dat "beest"!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:31

Hahaha! Hij is wel erg vindingrijk! *LOL* Daar heb je je handen vol aan!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:36

Gun dat paard ook eens een pretje zeg, hij was laatst al op strafkamp en je ziet dat het daar dus niet van ophoudt Haha! Haha!.
*LOL*

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:39

Hihi ik zag het dus helemaal voor me Haha! Echt een paard naar mijn hart Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:46

ik lig hier helemaal gestrekt!
geweldig beest zeg!
Hoe je het ook beschrijft..ik zie het allemaal zo voor me Lachen
succes met die dondersteen Lachen

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:58

Doe je hem wel een snorkeltje op volgende keer ? Anders verdrinkt hij misschien wel ! Haha!

~Turbohoof Solutions ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:11

Haha
Misschien was hij wel aan het oefenen voor zwem diploma A Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:31

Hihi, doe je hem wel in het vervolg zwembandjes om voordat je naar je werk gaat?

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:34

hahahaha ga maar een beetje wennen aan zijn gevoel voor humor Sjuim. Dit is nog maar het begin Haha!

prompter

Berichten: 10915
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:34

Hee, Danny deed dat vroeger juist andersom: stond je haar af te spuiten als ze uit het land kwam, draaide ze de kraan dicht als je even niet oplette! En de eerste keer maar dommig naar die slang kijken - "huh, hoe kan dat nou?!?!?". Misschien moest ik Danny maar door jouw hengst laten dekken, krijgen we een veulen dat de afwas kan doen....

Extremely rare and Beyond Compare

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:54

O, ik weet zo ongeveer wat je doormaakt met dat paard, ik heb zo'n geval in vrouwelijke vorm en ik ben elke dag weer benieuwd wat ze nu weer heeft uitgevreten!

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:25

*Grinnik* Haha!
Geweldige actie, ben benieuwd wat hij hierna weer verzint Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, BritHittepit, laura22, sterregoud, xamberr en 38 bezoekers