Afgelopen nacht geboren:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Afgelopen nacht geboren:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 08:46

Pracht van een hengstveulen,bruin met l.voor sokje en r.achter,verder klein kolletje onder kruin en snebje Lovers

Een naam hebben we nog niet en of we hem houden is ook nog niet duidelijk,eerst maar van genieten! Haha!

Gister om 12.45 hebben mijn ouders voor het laatst gekeken en 1.30 was ik weer aan de beurt,bij mijn ouders nog niks aan de hand en toen ik kwam lag ze al,dus ik ssnel terug rennen voor ouders,schoonzus en mirandab bellen dat ze heel erg snel hier heen moest komen *LOL*

Maar we kwamen terug in stal en lag er al! Pling ,merrie stond al weer en was druk bezig met de 1e likbeurtje te geven Ach gut
Nageboorte kwam er na 20 minuutjes af,en de koleine stond al rap en bleef ook staan,was al goed sterk Lachen
Het enigste wat ik heb gedaan is naveltje ontsmetten maar voor de rest wist atos na 10 of 11 veulens precies wat er moest gebeuren.
Gelukkig voor haar was de bevalling erg voorspoedig en snel voorbij.

Toen op zoek naar de uier,na tijdje zoeken en veel aanwijzingen van mamsie toch zelf gevonden waarna hiuj gretig bezig te klokken Vingers aflikken

Mest was er ook al aardig snel en onder tussen maakte hij al boksprongetjes en trok hij sprintjes Pling

Toen maar met rust gelaten,4 uurtjes geslapen en vanochtend stond het mannetje nog steeds,gek e doen in stal.
Een bangerd is het zeker niet,al heel mans op je af en met zijn lipjes door je haar en kijken of er misschien ook wel melk uit je neus komt! Clown

Mama is erg beschermend maar je mag er wel goed bij,ondanks dat ik toch echt weer op een merrie hoopte,zijn we toch erg geolukkig met ons naamloze mannetje,want hij is iig goed gezond!

Foto's volgen misschien nog,even kijken of ze gelukt zijn he miran! Knipoog

Z1+4


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:49

Wéér een ventje Haha!
Maar gelukkig is hij gezond! Party!!
Gefeliciteerd!
Nu dan toch maar weer Flemmingh en duimen om een merrie? Knipoog

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 08:54

bedankt sjuim,nee denk dat we nu voor andere hengst gaan,of je zou kunnen zeggen 3 maal is scheepsrecht he! Haha!
Misschien word het wel zoon van/kleinzoon van flemmingh,weet nog niet.
Weet wel dat we haar gewoon weer laten dekken want ze ziet er nog super uit en vind mammie zijn erg leuk. Knipoog

Z1+4

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:02

Weet niet of de foto's gelukt zijn... Maar op mijn netvlies staat het iig goed gebrand Tong uitsteken

Het is een erg lekker ventje.. Lovers Ben blij om te lezen dat het zon manserikje is.. en dat het mesten ook goed is gegaan..
Ik zit nu op mijn werk lekker moe te wezen maar dat is het zeker waard geweest

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:13

Gefeliciteerd! Mooi dat het zo goed is gegaan allemaal!

Ehmja??

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:21

Fijn Paulanda dat het allemaal zo goed gegaan is.
Hartstikke gefeliciteerd met je veulen.

En nu komt er een einde aan het twijfelen he nu moet er gekozen worden. Heb je de eigenaren van Krack al gebeld, een woont vlak bij je in de buurt die komt zo, hoor Knipoog .
Kan je vast een mooie deal mee maken .

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:29

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Gelukkig is het allemaal goed gegaan! *LOL*
Had Miran toch gelijk met haar voorspellingen Tong uitsteken Ik ben benieuwd, ik ga vanavond snel kijken!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:29

Gefeliciteerd met het kereltje!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:48

Gefeliciteerd Party!!
Fijn dat alles goed gegaan is

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:57

gefeliciteerd, fijn dat alles zo moeiteloos verliep!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:16

Nou, wederom...VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Ook al is het geen merrietje, het is vast een schitterend mooi beestje!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 13:18

bedankt voor alle reacties!

Hij heeft net al 1,5 lekker buiten gelopen met mams,moest hem wel zetje geven maar ging erg goed,eerste stroomprikkels al gevoeld Ach gut

Mam is goed beschermend en ik heb al hele mooie foto's kunnen maken van heel dichtbij,ook als ie ligt,hoop ze nog op bokt te krijgen,doe mijn best,zal vast niet lang duren voor rolletje vol is Knipoog
Hij staat nu weer lekker binnen tukkie te doen.

We dachten zelf aan de naam Wild Thing HH,maar staat nog niet vast(van dat liedje:wild thing I think I love you!) Haha!

Hij is al pittig sterk,staat zo op en lurkt regelmatig bij mams en poept en piest ook goed.

Sarabande:Ja die ken ik wel,fred vlaar,ben keer langs geweest voor opfok,aardige man.
Weet nog niet of we hem verkopen,hij lijkt wel een stuk sjieker te zijn dan de vorige,eerst eens kijken hoe hij loopt enz.
Misschien verkopen we de andere wel als 2,5 jarige en houden e deze voor keuring als hij stuk beter lijkt,het is echt een droppie,oh het kolletje loopt trouwens met heel dun lijntje door naar snebje. Lovers

Ach misschien wel weer flemmingh,lijkt een goede combi en wil graag een merrie voor te fokken en 3 maal is scheepsrecht he Knipoog en kan toch niet uit komen welke hengst ik dan zou willen,behalve sandro hit maar dat word te ingewikkeld.
We laten haar net als vorigen jaren niet met veulenhengstigheid dekken maar die keer erna,dus over 5 weekjes.

groetjes gelukkige n

Z1+4

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:05

Een dikke proficiat paulanda met je veulen, en ... euh een hengst kun je binnen drie jaar naar de hengstenkeuring gaan!!!

geniet er maar veel van , en als je een fototje hebt, laat iets weten he

het beste

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 19:21

paulanda schreef:
Sarabande:Ja die ken ik wel,fred vlaar,ben keer langs geweest voor opfok,aardige man.
Weet nog niet of we hem verkopen,hij lijkt wel een stuk sjieker te zijn dan de vorige,eerst eens kijken hoe hij loopt enz.
Misschien verkopen we de andere wel als 2,5 jarige en houden e deze voor keuring als hij stuk beter lijkt,het is echt een droppie,oh het kolletje loopt trouwens met heel dun lijntje door naar snebje. Lovers

We laten haar net als vorigen jaren niet met veulenhengstigheid dekken maar die keer erna,dus over 5 weekjes.



Ik bedoelde om een deal te maken voor een dekking met Krack

en ja heel verstandig veulenhengstigheid overslaan met een merrie van die leeftijd

geniet er maar lekker van

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 20:17

oh zo ,toen we er waren vond hij maar dat dat hele doruto gedoe flink overdreven was,maar idd als we voor hem kiezen is dat zeker optie.

Z1+4

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:04

paulanda schreef:
oh zo ,toen we er waren vond hij maar dat dat hele doruto gedoe flink overdreven was,maar idd als we voor hem kiezen is dat zeker optie.


Nou gezien die reaktie kan je misschien beter naar Ad Valk die is wat zakelijker ingesteld Knipoog

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:14

Gefeliciteerd en nu lekker bijslapen. Zelf moest ik er even aan wennen dat ons veulen er was en we niet meer de hele avond (en nacht) de stal in de gaten hoefde te houden.
Nu maar hopen op lekker weer zodat ze mooi naar buiten kunnen.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, FCSA, Flip00, Galeobdolon, JitskeJeldau, lauralarissa, MiekeFS, Punz, Pytje, Salinah, Sanet, Sorro, vilo, zimbri en 114 bezoekers