(te) veel gekocht bij Divoza

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 15:07

Ik heb vandaag veel te veel geld uitgegeven, eigenlijk wel een lekker gevoel *LOL*, tot ik het bankafschrift krijg Verdrietig .
Van die Mondini broeken heb ik maar meteen 2 gekocht, ik heb ze toch binnen een jaar versleten, en als ik wat meer afwissel gaan ze langer mee, toch? Haha! Ze zitten nl zo lekker. Ik heb de groene nu mee, en zandkleur besteld. Bijna alle broeken waren al op!!!!!!!! Lekker geregeld.
Verder heb ik Ruiters en Rechters eindelijk gekocht. Ik vond altijd al dat het in mijn boekenkast hoorde te staan, maar ja, het geld he. Nu ging het op de grote hoop en dan valt 50 gulden meer of minder niet meer op Verward . Dan heb ik nog sporen gekocht, van die Balkenhol, die als het goed is niet afzakken, voor de wedstrijden (ja ja, ik ga weer aan wedstrijden denken, dat is het begin toch, en de sporen zijn er al) en onderlappen van Eskadron, die de warmte af zouden moeten voeren?? Maar ja, die ik had waren nog van mijn pony (zegt genoeg toch) dus werd het wel tijd voor wat anders. Nu dus deze en ik verwacht minstens koude beentjes als ik zijn bandages afdoe. Haha!
Nou ik ben blij met mijn aankopen (hopen dat die broek idd komt) en ik maak voorlopig gewoon geen bankenveloppen open *LOL*

_________________
Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-08-15 16:08 ]</font>


Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 15:10

Tja, als je begint te kopen loopt de rekening natuurlijk gauw op. Maar ik denk dan altijd maar dat het voor de goede zaak is. Verward
Wil je eens laten weten hoeveel je die sporen betaald heb en hoe jij vindt dat ze zitten? Ik ben er wel benieuwd naar en ben van plan, als mijn financiën het toelaten, er ook zo'n te kopen.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 15:17

Ik heb ze van een vriendin eens geleend, maar dat was om mijn chaps, dus daar zakken de meeste niet af. Met deze testen moet ik nog even wachten, is wedstrijdmaat, 1 maat groter dan trainingsmaat en ik train nog steeds zonder sporen, dus deze nu om doen Verward Verward ik vrees dat ik dan echt vliegles krijg, parachutes hadden ze niet bij Divoza.
Als ik meer weet hoor je het.
En goed voor de zaak, vast wel, maar die redden het zonder mij ook wel. Als je ziet wat voor bedragen daar aan de kassa voorbij gaan, dat is echt ongelooflijk. Mijn vader was mee voor de gezelligheid, en heeft dus koffie gedronken en gezien war de mensen allemaal afrekenen, alsof het gratis is, met zulke tassen gaan ze weg. Dan heb ik me nog beheerst.

Navragen is beter dan afvragen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 15:23

Ik ben vorige week naar Divoza geweest, leuk hoor! Ik heb trouwens alleen een toiletteerschaar gekocht, daar rij je dan helemaal voor naar Zoetermeer...

Die Mondoni broek heb ik deze week maar in twee kleuren besteld, scheelt in totaal 100 gulden!

Dus vorige week van alles uitgezoeken en dat bestellen in de weken dat ze in de aanbieding zijn. O, wat vond ik mezelf ineens slim Haha! . Normaal ben ik altijd zo'n slome dat ik iets koop wat een week later ineens veel goedkoper blijkt Verward . Lang leve de Hoefslag en zijn advertenties! *LOL*

Heb een zadelbontje besteld, want ik heb een zadel te leen van mijn bijrijdster wat mij en Toon beter past, maar dat spek en spekglad is! Bontje erover en hopen dat dat beter gaat!

Nou toedeloe, ik ga mijn paarden pesten! Mieke


Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 15:25

Oh jee, misverstandje, Jasmijn. Ik bedoelde niet dat het goed was voor de zaak Divoza. Maar dat het voor de GOEDE ZAAK was, daarmee bedoelde ik voor je paardje!
Maar geen erg hoor!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 15:30

Hmmm, of paard veel gelukkiger wordt van 2 rijbroeken en een paar sporen Verward , maar vast wel van de onderlappen en het boek, want nu ga ik hem veel beter rijden natuurlijk. *LOL*
Sorry voor het misverstandje.

Navragen is beter dan afvragen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 16:11

iowwwwwww cool zeg Haha!
tja ruiters en rechters ís gewoon hét boek over dressuur.........imo
enne cool dat je nu mooie sporenhebt.....
ikke wil ook geld uitgeven..maar ik ga maandag naar een deken atelier en laat speciaal voor tink een winterdeken op mat maken en als het goed is word dat veel minder duur dan die rambo deken die ik nu heb teruggebracht dus misschien heb ik dan nog wat centjes over om een leuk boekkie ofzo van te kopen Haha! ben helemaal boeken verslaafd

soms is het beter om te zwijgen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 08:53

Ik heb Ruiters en Rechters ook, maar die is nog van mijn moeder geweest, uit de jaren 70!

Die onderlappen van Eskadron heb ik ook, ze zijn heel fijn. Ik bandageer alleen niet zo vaak, ben ik veel te lui voor! Haha!

Die broeken he, zijn dat bandplooibroeken met hoge band?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 11:07

Ik ben gisteren naar Divoza geweest, maar ik zit erover te denken om deze week nog maar een keer te gaan. Ik heb namelijk alleen de witte rijbroek, vliegenspray en cooling gel gekocht, terwijl ik ook nog onderlappen moest hebben (lezen=weten) en eigenlijk wil ik ook nog wel een andere kleur rijbroek. Tja, bij Divoza in Leek zouden de broeken eerst maandag komen, maar dat was uitgesteld tot woensdag. Kwam ik daar woensdag, kwam Nienke naar me toe en zei ze dat de broeken pas vrijdag komen. Hmmm... handig.
Het is inderdaad 100,= goedkoper als je twee rijbroeken koopt. En het is voor mij maar een klein eindje rijden. Toch maar eens kijken.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 11:14

Tis idd balen met die broeken... naja we zien wel. Morgenavond weer werken dus ik houd jullie op de hoogte.
Maar we hebben in ieder geval ff een minimeeting gehad (Kitty, Tender en ik)... alleen jammer dat ik weer ah werk moest..

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 12:06

Nee Jura, het zijn strakke modellen, geen bandplooi helaas. Die hebben ze wel, maar niet met kunstleer en niet in de aanbieding Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 14:36

Nou Jasmijn, ik kon me ook niet beheersen vandaag en hup in de auto met Nouvel (=ook van hier) en ri Divoza.
Die rijbroeken hadden ze alleen nog maar in roodachtig bruin, groen en lichtbruin/beige. Hij paste wel perfect dus ik heb hem nu in rookblauw besteld, want die was er niet meer.

Voor de rest heb ik eindelijk een hoedenkoffertje gekocht waar ik al lang naar op zoek was maar niet kon vinden. Hier had ik een bofje mee: op het prijskaartje stond f 39,95 en ik hoefde maar 22,50 te betalen .... das nog eens mooi meegenomen.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:04

Omdat ik al baalde dat ik alleen de Mondoni in het wit gekocht had, ben ik vandaag weer even naar Leek gereden. Hmmm... dat had ik beter niet kunnen doen.
Ik heb de zandkleurige besteld en daarnaast ook nog flink wat spullen meegenomen: het boek "dressuurtraining", een Action gelpad, een dubbelgebroken bitje...
Tja, dat vind mijn bankrekening niet zo leuk...
Dus al met al heb ik in twee dagen vijfhonderd gulden uitgegeven bij Divoza. Schijnheilig
Ik denk dat ik daar de komende tijd maar even niet meer in de buurt moet komen. Kost me veel te veel geld...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:35

Ik heb dat boek ook Haha!

Ik heb bijna alle boeken, van verzorging tot alternatieve geneeskunde en van africhting tot dressuur...

En alle oude paardenboeken, nog van mijn moeder!

Ben gek op (goede) paardenboeken! Pling

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx, MirjamRobin, sommodore, Vagabondo en 46 bezoekers