Arbeids bureau (CWI) grrrrr! wat een elende !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Arbeids bureau (CWI) grrrrr! wat een elende !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 22:49

Vandaag wilde ik me gaan inschrijven bij het arbeidsbureau (CWI), ik had van te voren gebeld hoe laat ik terecht kon en ben dus gegaan.
Daar aangekomen zag ik dat de mensen een theekransje hadden, ik ben aan de balie gaan staan wachten. Na 5 min kwam er een doos aan die me op een vreselijke chagerijnige manier vroeg of ze me kon helpen !
Ik uitgelegd dat ik me wilde inschrijven, nou kon dus niet meer kan dus alleen s'ochtends om 9 uur ! Ik uitgelegd dat ik gebeld had en dat mij verteld werd dat het dus nog wel kon, nou er was een fout gemaakt !
Ik kreeg formulieren mee volgens haar mocht ik dankbaar zijn dat ik die nog mee kreeg ! Ik heb vriendelijk verteld dat zij blij mocht zijn met haar baan die van mijn belastinggeld word betaald ! Heb de papieren gepakt en ben weg gegaan ! Wat een kl*te wijf ! Mijn moeder was mee gegaan en die vond het ook niet kunnen ! Wat een organisatie zeg ! Vind het niet gek dat mensen zich er niet willen inschrijven. Nou een deze dagen sta ik om 9 uur op de stoep !
Ik ging er trouwens niet heen voor een uitkering !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 23:34

opstoken, heel dat cwi
het is dat je er ingeschreven moet staan ivm het gak enzo
ik heb er een half jaar ingeschreven gestaan kwamen ze met baantjes aan die onmogelijk te bereiken waren met het OV terwijl er duidelijk in mijn papieren stond dat ik afhankelijk van het OV
of met banen aan komen zetten die al lang vergeven zijn . of aan de andere kant van het land zitten
en maar mekkeren die schapen op het cwi
althans de mensen waar ik mee te maken had
ik was zo dolgelukkig toen ik werk had en dus van het cwi af was

sterkte ermee!!

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 23:40

Ben blij dat ik niet de enige ben met een kl*te ervaring !
Die vrouw vroeg waarom ik ingeschreven wilde worden, nou omdat ik een baan zoek ! Ik wil geen uitkering hoor ik wil gewoon werken voor mijn geld ! volgens haar was het niet makkelijk om werk te vinden nu en zeker niet als je eisen gaat stellen ! Kortom volgens haar moet je elk k*t baantje maar aanpakken ! Er zijn gewoon grensen, ja toch?

Verder was ik in de ochtend nog bij een studentenuitzendbureau geweest, daar hoefde ik op korte termijn ook geen werk te verwachten. Ik kon wel werken bij de praxis maar ben bang dat dat met mijn schouder niet gaat.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 00:19

Nee, je moet vooral geen eisen stellen hoor Haha!. De eis dat je er geld voor krijgt, is dat misschien al te gek.
Mijn ervaring met het arbeidsbureau, jobcenter of wat dan ook is ook niet al te best. Weliswaar al heel erg lang geleden dat ik er voor het laatst ben geweest, maar het was huilen met de pet op daar.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 07:32

Ik heb ook dat hele project doorgelopen ... je mag verdorie voor AL die papieren een tijdelijke baan hebben om ze in te vullen Tong uitsteken zoveel zijn het er ...
en inderdaad erg aardig zijn ze helaas niet ... maar goed wat interreseert hun jou of iemand anders dan hun nou ...

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 07:57

Voor inschrijving hoef je er tegenwoordig niet meer persoonlijk heen. Schijnt gewoon via hun site te kunnen: http://www.werk.nl Scheelt weer een hoop ergernis... Haha! Je kunt daar ook je CV invullen en de vacatures rondsnuffelen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:19

Klacht indienen. Ze hebben je maar fatsoenlijk te behandelen. En geloof me, in het indienen van een klacht kan je ver gaan.

'Paint' it 'Black'

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:33

jaaa die trutten daar kunnen je heeeeel subtiel laten weten dat jij hun nodig hebt en niet andersom...........arrogante Takketrollen (met hoofdletter) ik kan me zo boos maken om die types. Ik vraag dan ook " als het gelegen komt zou ik dan eventueel een minuutje van uw tijd in beslag mogen nemen" Op een hele nare toon en dan voel ik me er weer hemelshoog boven staan......hihihi

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:44

Ik ben gedetacheerd bij het CWI maar dan op het hoofdkantoor.. geloof me ik huil ook heel hard met de pet op Huilen Lips are sealed Boos! Ik kan absoluut niet tegen deze ambtenaren mentaliteit (sorry als ik mensen beledig). Ook ik word van het kastje naar de muur gestuurd en kan mijn werk niet naar behoren doen. Ben op het moment zwaar over de *peep* omdat ik ook geen enkele feedback van mijn baas krijg.... zo dat moest er even uit.

Heel veel sterkte toegewenst met het zoeken naar een baan Kojack! Ik hoop dat je snel iets zal vinden.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 11:06

Elles schreef:
Voor inschrijving hoef je er tegenwoordig niet meer persoonlijk heen. Schijnt gewoon via hun site te kunnen: http://www.werk.nl Scheelt weer een hoop ergernis... Haha! Je kunt daar ook je CV invullen en de vacatures rondsnuffelen.


Ik qoute even de mevrouw van het cwi 'het is niet waar dat je je alleen via de website kan inschrijven, hier maak je MEER kans op een baan !

Nou sorry hoor maar waar is die website dan goed voor, daar kon ze geen antwoord op geven !
Nou wat een elende ! Ik was vanochtend nog kwaad en had geen zin om vroeg mijn nest uit te gaan om weer zo behandeld te worden !
Ik moet trouwens ongesteld worden en dan ik chagerijnig eb voordat ik me verlaag tot hun niveau ! Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:35

Alleen om 9 uur inschrijven Verward Dat is hier iig niet zo.
Ik heb me prima vermaakt met de inschrijving, heb alleen erg lang moeten wachten omdat het erg druk is.
Wel is het zo dat je je alleen sochtends kan laten inschrijven dacht ik.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:14

ik ging er een keer heen voor een uitkering (moet ik nog steeds krijgen en is al 2 jaar terug geweest) en toen zei die doos tegen mij dat ik niet zelf te bepalen had wat voor werk ik zou kunnen doen.... alleen maar omdat ik zei parttime wilde werken en niet fulltime omdat ik toen altijd moe was.Inmiddels is het helemaal goed gekomen en heb ik vast werk zonder hun tussenkomst.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:41

Over vervelende mensen kan ik niet echt meepraten,heb er gelukkig nog nooit binnen hoeven te wandelen.
Voor mijn vriend zijn we daar wel geweest daar hij een overbrugging nodig had(en dus een uitkering).
Hun antwoord was,dat hij niet moest wachten op die nieuwe baan,want dat hij ergens anders wel alvast aan de slag kon.
Mijn vriend weet heel goed wat hij wil maar heeft geen diploma's daarvoor.
Nou jemig wat een rotzooi hij aangeboden kreeg. Misselijk
Allemaal baantjes die hem helemaal niet kunnen boeien en allemaal opknapwerk voor een ander baantjes.Ja daag daar trapt meneer(en anders ik wel) niet in.Je wordt dan ook nog eens effe lekker de grond in gestampt met opmerkingen zoals,er is toch niemand die jou aanneemt want je hebt er niet voor geleerd.De klere kunnen ze krijgen daar.We hebben netjes elke maand dat werkbriefje ingevult en op gestuurd,maar nergens aan toe gegeven.Mijn vriend is toch lekker gaan werken waar hij zelf wilde en zijn werk bevalt hem beter als hij ooit gedroomt had.En is nog hoger op gekomen ook.
Heel dat CWI is voor mij echt niks waard,want uiteindelijk zal je toch echt zelf de baan moeten vinden die jij wil,wil je niet als gemeenteman met een vuilprikkertje door het park wandelen.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 10:48

Toevallig in Amsterdam West bij het CWI geweest? Daar zit ook zo'n enge kenau.. brr, ben blij dat ik weer aan de slag ben!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, annepaardoes, Anoukjuuuhh, arjaaaaa, Flip, GrapeshotBot, Jet, KimD, Laibadji, leintje_, Marcato, Mirre1415, NogSteedsGek, Queijo, Sharonaa_, sinnekinne, VuurVleugels, Whisky00, XxMariellexX en 73 bezoekers