dit overleef ik niet... sportdag op het werk...duh

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zijn dagjes uit met je collega's wel leuk?

Ja, ik heb errug leuke collega's
14 (43%)
Ja hoor, zolang ik maar niet hoef te werken
5 (15%)
Nou.... niet echt. Het is dat het moet
13 (40%)

Totaal aantal stemmen: 32


Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

dit overleef ik niet... sportdag op het werk...duh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 20:55

Vrijdag heb ik een feessie van het werk uit:

zo'n 100 ww-medewerkers in een bos om daar fijntjes te gaan teambuilden....

Ik ben dus altijd iemand die al een jaar vantevoren roept "ik ga niet" om vervolgens alsnog wel te gaan en dan ook nog als laatste de kroeg uitgedweilt te worden.... ha ha

Nu is mijn vraagje voor de poll:

Zijn dagjes uit met je collega's wel leuk ????

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:57

Ja toch harstikke gezellig, en met zoveel kom je mischien nog wel een lekker ventje tegen Tong uitsteken
Nou ik vind het altijd harstikke gezellig hoor, echt leuk. Maar ik heb ook wel leuke collega's zijn ook gewoon mijn vrieden.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:59

Als je leuke collega's hebt zijn het meestal wel leuk uitstapje Schijnheilig

Maar goed het soort uitstapje bepaald natuurlijk ook al of iets leuk wordt.
En hoe groter de groep des te moeilijker is het om iets te vinden wat voor iedereen leuk is...

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:03

Het uitstapje zelf is meestal geen * aan, het wordt pas gezellig als je met een select gezeldschap in de kroeg terecht komt...

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:21

ik denk dat het een beetje ligt aan je collega s als zo n dag geslaagd word of niet..
persoonlijk zou ik niet meedoen want zo iets doe ik met vrienden want die heb ik zelf uitgezocht en collega s die krijg je gratis bij je werk (net zoiets als familie)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:10

Ligt echt aan je collega's en wat je die dag gaat doen. Sporten oid is helemaal niet mijn ding, dus ik zal het nooit leuk vinden. Ik zal dan ook helemaal geen zin in zo'n dag hebben, hoe leuk mijn collega's ook zijn.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:12

Ach ik had helemaal geen zin in de introductie van de nieuwe school, omdat ik eigenlijk nog niemand kende, maar het bleek achteraf echt een superdagje geweest te zijn. Collega's heb ik op het moment niet want ik ben werkeloos Verdrietig

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:13

Wees blij dat je eens wat anders gaat doen met je werk. Wij gaan om het jaar midnight-bowlen of zo, dat is pas suf. Ik ga ook nooit.

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:21

Als het enigszins kan, ga ik niet mee met dat soort onzin. Ik heb best leuke collega's, maar in mijn vrije tijd hoef ik ze niet te zien, zeker niet bij dat soort verplicht gezellige onderdelen Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:35

Als het onder werktijd is vind ik het meestal wel aardig. Waar ik echt een pesthekel aan heb is als het een "verrassingsdagje" wordt met allerlei hints al maaanden van te voren Misselijk
En dan ook nog moeten betalen, bah. Meestal valt het erg mee achteraf Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 23:35

promptertje schreef:
Als het enigszins kan, ga ik niet mee met dat soort onzin. Ik heb best leuke collega's, maar in mijn vrije tijd hoef ik ze niet te zien, zeker niet bij dat soort verplicht gezellige onderdelen Haha!


Precies en besides, wat moet je in een BOS zonder je paard???? Paddenstoelen zoeken ofzo????

Haha!

Nee, ik bedank altijd voor dit soort gelegenheden, ik heb wel wat anders te doen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 01:00

tsja ik heb ook liever mn vrije tijd voor mezelf maar vaak hadden wij zo'n gave feesten bij de C1000, en meestal zaterdagavond en dan ga ik sowieso op stap, dus dan eerst naar n feest, en daarna nog op stap, geweldige avonden *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 01:25

Hmmm, ons dagje uit is op een werkdag dus daar kom je slecht onderuit. Ik moet ook zeggen dat ik het best gezellig vind.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 07:32

Ik heb hele leuke collega's maar heb een hekel aan die dagjes uit...
Volgende maand is het weer zover, en we mochten kiezen:
-mountainbiken
-klootschieten
-huifkartochtje

Geen van allen wat en ik vond zelf eigenlijk wel dat ik een onwijs goede rede had,
de merrie is dan uitgerekend en ja, dan ge je natuurlijk neit op stap naar de andere kant van het land Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 07:54

een dagje uit met de collega's hoort erbij en meestal als je er bent is het best leuk. probleem is dat ik op tijd terug moet zijn voor mijn paard, en dat is nou juist waar het onbegrip zit bij de collega's. ze kunnen dat niet bevatten.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:37

daarom ben ik blij met de feesten op zaterdagavond! heb ik overdag alle tijd voor mn paardjes, en dan 's avonds kan ik me lekker uitleven Haha!

alleen als ik zondags wedstrijd heb snappen ze niet dat ik na t feest niet meer flink mee ga stappen, nou ja jammer voor hun maar mn wedstrijden enz zijn belangrijker dan zo'n feest

maar ik heb het tot nu toe echt altijd onwijs goed naar mn zin gehad op alle feesten!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 11:57

Update:

Het dagje zit er op....

Resultaat: een scheur in mijn schouderbotje, opgerekte banden en een paar gescheurde spieren.....

Ik geloof dat ik volgende keer de stormbaan NIET meer mag gebruiken.... hehehe....

Voor de rest werd het pas gezellig na een fles vodka maar toen WAS het dan ook suuuuper-gaaaaffff!!!!

Volgend jaar weer, hahahahahahaaa

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:55

Het kan best gezellig zijn, ligt er een beetje aan of de organstie een beetje fantasie heeft.
We hebben binnenkort ook zoiets. Aangezien het tevens het afscheidsfeestje is van een goede collega ga ik mee, het was (is) een fijne collega om mee te werken.
Anders ben ik altijd wat terughoudend, ik ben nooit zo voor die doorsnee-bezigheden.