Van de Free Record Shop had ik wat beters verwacht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Van de Free Record Shop had ik wat beters verwacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 20:36

Ik wilde al heel lang een bepaalde dubbel-cd hebben. Ik kwam er achter dat deze bij de FRS het goedkoopste was. Bij het filiaal in [plaats] was hij niet meer te krijgen, maar in een filiaal in Den Haag konden ze hem wel bestellen.

Na een poosje haalt mijn vader de cd op uit Den Haag. Er was korting gegeven doordat ik erop moest wachten. Maar de cd zat niet in het orginele hoesje en de cd zat zo vol krassen dat je hem niet kon luisteren. Tweedehands dus.

Okee, bij de betaling had mijn vader al gehoord dat hij een andere cd zou krijgen.
Gister heeft mijn vader de nieuwe cd opgehaald. Deze is krasvrij, maar aan het kartonnen hoesje kan ik zien dat dit weer een tweedehands exemplaar is. Het hoesje is erg versleten ( kreukels, slijtplekken ).

Waarom zet de FRS gewoon niet op hun homepage dat ze de cd niet kunnen krijgen, in plaats van klanten tweedehands exemplaren te verkopen ?

Zo even mijn ergenis van me afgeschreven.


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:54

inderdaad zwaar stijlloos

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

lecoco
Berichten: 294
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:14

echt free record shop he

nog een maandje dan geen school meer en lekker vakantie

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:19


Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:20

Ik kan me niet voorstellen dat het tweedehands is, daar doet de FRS imo niet aan. Ik denk dat de CD al overal heeft gelegen en her en der in de knel gezeten heeft. Die kartonnen hoesjes slijten nou eenmaal snel, ook als ze nog niet verkocht zijn.

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:23

Hoi
Mag ik vragen om welke cd het gaat
groetjes
Annick

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 07:40

dat vind ik stijlloos, de FRS heeft zat geld om een nieuwe CD met ene goed hoesje in te kopen en weer te verkopen, maar dat ze dan tweedehands gaan verkopen.. Fout.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 19:09

Wmijn schreef:
Dat is nogal balen. Misschien kun je bij een andere winkel kijken? www.bol.com of www.vanleest.nl? Succes.


Bedankt voor het advies. Maar ik hou deze CD wel. Mijn ouders hebben hem gratis aan mij gegeven, omdat ze het zo rot vonden. Na 3 weken wachten heb ik een tweedehands - CD.

Tessebes, het zou kunnen dat de CD in de knel kwam, maar is het dan wel zo netjes om hem nog te verkopen?

Annick, het gaat om Nine Inch Nails - The Fragile. Een CD uit 1999, en omdat hij wat ouder is, blijkbaar lastig om aan te komen.


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:55

Toen ik trouwens een boek ging kopen met een gescheurde kaft kreeg ik korting. Dat was dus wel het minste wat ze bij de free hadden kunnen doen... Lijkt me. Maar, toch relaxed dat je van je ouders de CD hebt gekregen, geluk bij een ongeluk Knipoog

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:57

Citaat:
Tessebes, het zou kunnen dat de CD in de knel kwam, maar is het dan wel zo netjes om hem nog te verkopen?


Nee, dat is absoluut niet netjes! Maar ik kan me echt niet voorstellen dat het een tweedehandsje is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, DotBot, Fair, Igniss, Jasia, Kaetibangsi, Kim1300, Lalidan, MalaQ, Mirre1415, Mo_Noah, moOby, Moonfight, Muronia, Prairy, Saskiaa_, Sica, sunshine, Suusw, YandexBot en 71 bezoekers