sorry jongens dat ik zolang niet....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

sorry jongens dat ik zolang niet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 17:00

ben geweest, maar goed ben er nu weer. het is uit met mij en mijn vriend dus tja had niet zoveel zin meer. heb vanochtend eerst met desiree gesproken en wat rond gekeken hier, maar vind dat ik maar weer met jullie wil mee praten/tikken en ach jullie mogen best weten waarom ik hier zo'n tijd niet was. had er geen zin in. voelde me gewoon leeg, dus ja wat moet je dan op een forum hihihihihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:16

Welkom terug, fijn dat je er weer bent Knipoog
Ach ja leeg op dit forum, kan best, er is een hoop gewets af en toe *LOL*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:17

Welkom terug!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 17:27

dank je doet me goed om welkom te zijn. ga ook niet meer weg hoor hihi jullie zullen het weer met mijn onzin moeten doen hihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:36

nou, weer welkom dan! kun je ons slappe geouweh**r weer fijn aanhoren! Haha! Gezellig

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 18:37

hihihi ga ik doen doe ik zelf ook lekker onzinnig hihihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:54

Ha die Phoenix4ever, leuk dat je d'r weer bent. Balen dat het uit is zeg, maar toch hopelijk niet blijvend? Kunnen jullie wel zonder elkaar? Nee toch?
Alles goed met je knollies? Hebben ze het goed naar hun zin op Baroque? En jij ook?

Met Mileen en Leo gaat het super. Over twee weekjes gaan ze mee op vakantie, twee weken naar de Holterberg. Lekker beetje buitenrijden en lummelen op de wei, heerlijk!

Tot Bokt dus maar weer!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 14:10

o lekker zeg. ben nu al jaloers.
ik denk dat het definitief is. we passen niet echt bij elkaar. ookal weet ik zker dat je dat niet geloofd. we blijven elkaar wel zien hoor.
met de knollies gaat het goed. symmie is echt een plaatje aan het worden. ik vind het zo heerlijk om met haar bezich te zijn. ze kan zo wild zijn echt geweldig. die andere twee zijn nu echt tonnetjes hihihi
ik heb het er prima naar me zin. tom en mieke zijn erg aardig

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:22

Welkom terug dan maar hè?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:39

phoenix4ever schreef:
ik denk dat het definitief is. we passen niet echt bij elkaar. ookal weet ik zker dat je dat niet geloofd. we blijven elkaar wel zien hoor.


Zou jammer zijn, ik vond jullie altijd een grappig stel. Lekker katten op elkaar maar ondertussen... Haha!
Doe 'm de groeten maar, ik mocht hem altijd graag.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:40

Dat heeft iedereen weleens, dat er in het echte leven dingen gebeuren waardoor je minder tijd besteed aan een forum en je virtuele vrienden. Knap van je dat je er een punt achter hebt gezet. Lukt het een beetje met NH met Symmie?

Je suis Charlie.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 14:40

zal ik zeggen. vind ie vast leuk. ben nu bij hem dus je zal ze wel terug krijgen hihihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 15:24

hi snja

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 15:24

hi sonja je krijgt ze terug.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Esperanza, Esther_r20, Gigixponys, IASCrawler, Jihama, mooney, Renee1991, sterregoud, SylS, Vagabondo en 130 bezoekers