Stel nou dat jij verliefd bent..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lost_Love
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-05-03

Stel nou dat jij verliefd bent..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 14:42

Op iemand die je behoorlijk dierbaar is geworden in zeer korte tijd..

Echter die persoon waar jij gek op bent vind het moeilijk om zich open te stellen voor jouw gevoelens..

Zou jij doorzetten??

Ik zit dus enigsinds in deze situatie en word er helemaal knettergek van.. Wat meer aan mij als aan de persoon ligt hoor..


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:44

Uit respect voor diegene zou ik me tijdelijk even niet aan hem opdringen en als hij er meer voor open staat zou ik er wel voor gaan. Ik denk dat het hem anders wel erg gaat benauwen en dat je toch niet bereikt wat je wil.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:45

Da's een lastig probleem.
Ik denk dat juist door "door te zetten" het averechts kan werken en dat deze persoon helemaal dicht kan klappen, liefde kun je niet "afdwingen".
Hoe moeilijk ook, als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan komt het allemaal wel in orde !
Geef hem wat tijd en ruimte, wie weet.... Knipoog

Lost_Love
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 14:46

Ook als deze te kennen geeft dat hij of zij gevoelens voor je heeft?

Maar dat het moeilijk is om een duidelijk antwoord te geven of hij of zij verder wil met je?

Lost_Love
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 14:50

Ik maak mezelf gek omdat ik denk dat ik opnieuw gekwetst word..

Misschien dat het inderdaad goed is om die persoon een poos met rust te laten.. Misschien komt hij dan vanzelf terug omdat hij me mist Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:52

Da's nog een lastiger probleem Knipoog
Ik denk dat het er helemaal aan ligt waarom hij/zij geen antwoord wil of kan geven.
Is hij/zij misschien gebonden ?
Of is het een twijfelkont eerste klas ?
Of misschien is het wel iemand die zich nog helemaal niet wil binden en alleen van het vrijgezellenleventje wil genieten, dat kan ook nog.

Wat het ook mag zijn, ik denk dat het soms beter is om wat afstand te houden en te proberen niet teveel beslag op iemand te leggen.
Juist door niet al te toeschietelijk te zijn kun je iemand enorm tot je aantrekken en de keuze makkelijker maken.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:52

ALLES WEND ...... BEHALVE EEN VENT

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:52

je kan altijd opnieuw gekwetst worden, dat is het risico dat je loopt bij het aangaan van een relatie. wil je dat niet, moet je niet aan een relatie beginnen.

Amor Vincit Omnia

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:54

Laat wel merken dat je erg geinteresseerd bent, maar geef die ander de tijd en ruimte om zelf een beslissing te maken.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:56

SuperPepeijn schreef:
je kan altijd opnieuw gekwetst worden, dat is het risico dat je loopt bij het aangaan van een relatie. wil je dat niet, moet je niet aan een relatie beginnen.


Daar heb je helemaal gelijk in.
Een relatie heeft veel voordelen, maar een groot "nadeel" is dat als je jezelf kwetsbaar opstelt en zodoende een risico loopt om teleurgesteld te worden.
Maar ja....... het alternatief is om alleen door het leven te gaan, kan leuk zijn voor een tijdje, maar voor altijd ?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:56

Ik kan hierop maar 1 ding zeggen:

"if you want something really badly, let it go. If it comes back to you it's yours forever. If it doesn't it just wasn't meant to be" Lachen

Sterkte! Ach gut

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Lost_Love
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 15:03

Ik ga hem loslaten..

Laat maar een poosje lopen Lachen Als hij echt om me geeft komt het goed. Zoniet dan houd het op en dan komt mijn droomprins vast nog wel voorbij

Gebonden is hij juist niet. Het is denk ik meer de gewenning van weer met iemand samen zijn wat raar is Lachen

Mannen zijn raar, maar je kan niet zonder.. Haha!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:07

Het komt vast wel goed, dat doet het altijd!!

Ik snap ook helemaal wat je bedoelt. Ik ben er op mijn pad al aardig wat tegen gekomen en ik kijk er dus ook niet meer van op Haha!

Even los laten en daarna weer oppakken is niet zo'n gek idee hoor Haha! Moet ik ook maar eens gaan leren
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 21-05-03 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:11

Ik ben vorig weekend iemand tegengekomen die ik al twee jaar losgelaten heb Lachen.

Wat ervan komt weet ik niet, maar mn maatje heb ik allesinds terug gevonden Lovers.

Alles komt altijd weer zoals het hoort dus ook voor jou zal alles wel op zijn pootjes komen

Lost_Love
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 15:29

Het is alleen zo verrekte moeilijk om iemand te laten gaan Verdrietig

Je weet nooit zeker of hij terug komt..

Kan iemand me mannen logica uitleggen?? *LOL*

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:38

Als die jongen jou echt ziet zitten maar hij vindt het toch moeilijk om iets met je te beginnen en jij laat hem gaat dan komt ie echt wel weer bij je terug Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:42

hee, ik heb zelf bijna hetzelfde probleem....
errug frustrerend en lastig.
ik wacht op een teken van hem, hij zei dat ie zou bellen om '' bij te praten''
nog niks gehoord.
ik heb hem al twee keer losgelaten, en toch komt het iedere keer weer terug, dan bij mij en dan weer bij hem...
hij is van de week wel blijven slapen, niks gebeurt, later nog een keer langsgeweest nadat ik hem via een sms had gezegd wat ik voor hem voelde. NIKS
geen woord over gesproken.
nou, ik ben ook van dat heel erg hoor, maar hij ook en dat is een ietwat vervelende combinatie op dat gebied.
Hoe zit het bij jou dan? Lost love???


Lost_Love
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 15:57

Ik heb met hem gesproken.. Via de telefoon en face to face..

Op het moment dat we elkaar spreken is het gewoon super.. Dan ben ik super happy en merk ik niets meer van de wereld om me heen.

Maar dat ben ik weer alleen en dan komen de twijfels.. Verdrietig Ben ik leuk genoeg? Word ik niet weer gekwetst? Vind hij me echt lief genoeg? Wat nou als dit, wat nou als dat..

Ik word er gek van.. En hij volgens mij ook Verdrietig Daarom moet ik ervoor kiezen om het contact in zijn handen te leggen.. Als hij me wil spreken dan moet hij maar bellen.. Als hij me wil zien moet hij me dat laten weten.. Ik zal hem loslaten..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:13

volgens mij zit je jezelf alleen maar gek te maken. waarom zou je niet normaal en gezellig met hem kunnen blijven omgaan, waarom zou hij maar moeten bellen. vreemd hoor.

Amor Vincit Omnia

Lost_Love
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 18:05

Ik wil hem niet wegjagen door aandacht te blijven vragen en geven..

Daarom laat ik het wel aan hem over.. Haha! Dan kan hij zelf bepalen of hij me wil spreken Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:09

ik snap het nog steeds niet, waarom zou je iemand wegjagen als je hem ook eens af en toe belt. ook gewoon vriendschap moet van 2 kanten komen. als je iets aan 1 persoon overlaat, verwatert ook de vriendschap.

Amor Vincit Omnia

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:11

Ik denk dat ze niet te happig wil overkomen ofzo Verward

Ik weet uit ervaring dat als je vaak word gebeld door iemand waar je twijfels over hebt, dit op ten duur irritant gaat worden..

Maarja, wie ben ik he.. Tong uitsteken

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:13

elk uur bellen lijkt me ook wat overdreven ja.

Amor Vincit Omnia

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:15

SuperPepeijn schreef:
elk uur bellen lijkt me ook wat overdreven ja.


Hahaha.. *LOL*

Nou ja, neem aan dat dat wel meevalt Haha!

Kijk, jij vind het natuurlijk nooit erg als ze achter je aanlopen.. Goed voor je ego Haha!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:19

ik zit nu ongeveer in dezelfde situatie. ik ken hem al behoorlijk lang (zeker een jaar) en de laatste paar weken word het serieuzer.
ik heb veel gevoelens voor hem en hij heeft ook gevoelens voor mij, maar hij zegt steeds dat hij met eerst beter wil leren kennen voordat hij een relatie aangaat.
we gaan nu op dit moment erg leuk met elkaar om, we doen vaak leuke dingen en zien elkaar toch zeker 3 keer per week. ik geef hem die kans zodat hij mij dus idd beter leert kennen.
we zijn u weer even verder maar ik durf eigenlijk niet te vragen of het nu echt iets voor langer is omdat ik bang ben dat ik hem afschrik.

hard to get spelen werkt trouwens wel heel erg goed! jij moet hem niet bellen of smsen, waht maar tot hij het doet. laat hem maar achter jou aangaan. als hij jou wil moet hij ook maar moeite voor jou doen. en als hij dat doet dan weet je dat hij ook meer gevoelens voor jou heeft.
ga gewoon leuk met elkaar om en leer elkaar beter kennen. zo voel je je meer op je gemak en zal hij zich waarschijnlijk ook meer gaan open stellen voor jou.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GrapeshotBot, OmgiliBot, Tigerboy, Urona447 en 183 bezoekers