Wat heeft er tegen de auto gezeten??**HELP**

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Wat heeft er tegen de auto gezeten??**HELP**

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 10:36

Kom ik net terug van de supermarkt, auto stond gewoon geparkeerd op de parkeerplaats. Ben ik thuis, zie ik ineens een deuk zitten! en niet zo'n kleintje, maar op een rare plaats. Alleen de kofferbak is ingedeukt, het bovenste randje zegmaar.. iemand enig idee wat dat geweest kan zijn? Tijdens het rijden is het zeker niet gebeurd, en ook niet toen ik erin zat! (zoiets voel je wel)Zelfs de achterlichten zijn gewoon nog heel!
Laatst bijgewerkt door Jobbeltje op 21-05-03 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:39

lekker!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:40

Klinkt alsof er iets op je kofferbak gevallen is. Andere klant die zijn koopwaar uit zijn handen laten vallen heeft? (grote zak aardappelen, blikken, krat met drank,...)
Is je dan niets opgevallen toen je zelf je spullen in de kofferbak zette?
Of denk je dat het onderweg gebeurd is?

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 10:44

Onderweg zeker niet, dan had het echt wel gevoeld! Ik heb niets in mijn kofferbak gezet, moest alleen een digi halen bij de aldi, en die is niet zo groot/zwaar. Dat iemand iets uit de kofferbak heeft laten vallen lijkt me sterk, het is namlijk nogal een deuk, net alsof er een auto tegenaan heeft gezeten, maar dat kan niet, want dan zou de bumper/achterlichten toch op z'n minst ook een krasje moeten hebben. Er is ook geen verf te zien van een andere auto ofzo, maar mijn kofferbak is wel een beetje raar gevormd nu (zo'n mooie kreukel)

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:47

Ziet het er niet uit alsof er iemand erop gezeten heeft? Dat is zo gebeurt en het valt voor omstaanders ook niet op ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 10:48

Nee, de bovenkant van de kofferbak is dus aan de kant van die deuk (linkerkant vd auto) ook een beetje inelkaar gekreukt, het moet dus echt wel een klap geweest zijn van iets...

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:51

zou het een 'op hol geslagen' winkelwagentje kunnen zijn??



Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 10:54

Lijkt me ook niet, want dan zouden er wel krassen op de auto zitten, (zijn er niet) het is overigens de auto van mijn ouders.. en m'n moeder komt over een uurtje thuis, ik zit m'n hoofd echt te breken over wat het geweest kan zijn! Vorige week heb ik nl al een kleine aanrijding gehad en toen had ik de bumper een beetje scheef.. ouders waren niet kwaad ofzo, ik kon er weinig aan doen.
Maar nu dit weer.. het lijkt wel alsof er een vloek op mijn autorijgedrag rust! (ook al 3x examen moeten doen) jemig straks mag ik de auto nooit meer mee! Het slaat nergens op ik weet het, ik kon er niets aan doen, maar ik snap echt niet wat het geweest is!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 11:03

Zou het misschien een vrachtwagen geweest kunnen zijn???

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 11:19

Jobbeltje schreef:
Zou het misschien een vrachtwagen geweest kunnen zijn???


Daar zat ik ook al aan te denken of misschien een busje?

Ik heb het ook gehad met m'n Twingo, ik had hem net 3 weken, had er iemand z'n bumper vol in m'n portier geparkeerd. Het frustrerende was nog ook, dat ik wist wie het gedaan had, aangezien thuis de enige plek was waar het gebeurd kon zijn.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 13:35

Nou ik heb mij Aldi-digi even uitgeprobeerd, zie hier het resultaat!

Afbeelding

Das dus de deuk he Knipoog


edit: foto kleiner gemaakt
Laatst bijgewerkt door Jobbeltje op 21-05-03 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 13:36

jeetje ik had een veel kleiner deukje verwacht, ik wilde net gaan zeggen misschien is er wel een fiets tegen aangevallen maar dan had je een kleiner deukje gehad. Scheve mond

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 13:40


Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 13:46

Ik wil niemand verdacht maken, maar dit lijkt wel op de deuk die een bullbar zou kunnen maken Schijnheilig

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 13:49

Een bullbar????


Een paaltje kan het niet geweest zijn (of het moet wel een heel raar paaltje zijn, op pootjes ook) gezien zowel de bumper als de achterlichten nog perfect in orde zijn.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 13:58

denk dat het idd een vrachtwagen oid is geweest, als die acheruit rijden en ze botsen net tegen je aan, zitten ze op die hoogte

je digi maakt wel goede scherpe foto's Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 14:04

Hm ja oke, maar de lak zit er nog wel perfect op! misschien een vrachtwagen met een laagje schuimrubber als achterkant? Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:07

tsja het moet iets groots&zwaars zijn geweest, maar idd niet van ijzer dan had je wel krassen gehad! een bumper van iets ofzo?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:57

een vr8wagen dat geloof ik niet, ikr ijd zelf fulltime vr8wagen en ik weet hoe het eruit ziet als je ergens tegenaan rijd, en dan zitten er altijd krassen op, vr8wagens zijn aan de buitenkant erg robuust, dit lijkt of het met een boxhandschoen is gedaan , of misschien een zak aardappelen ? ik verzin maar wat, het moet iif iets zijn geweest van schuimrubber of iets anders z8s.een bullbar geloof ik ook niet, die zou ook krassen 8er hebben gelaten , en die zitten meestal ook lager, wat ik ja wel als tip kan geven , is in die supermarkt en in het buurtkrantje een advertenie ophangen waarin je getuigen oproept, en dan de datum , de kleur van de oto enzo erbij!!!!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 15:12

Wat is nou een bullbar???


Wat betreft een briefje ophangen, ik heb inmiddels met mijn ouders gesproken, en misschien zat die deuk er al eerder in. Tenminste mijn moeder liep de auto straal voorbij, en toen ik vroeg of ze de deuk gezien had, zei ze: "welke deuk?"
Later heeft ze m'n vader gebeld en die had ook niet gezien dat die deuk er vanmorgen nog niet in zat. Misschien dus vannacht/gisteravond gebeurd. Ze zijn hier in de buurt wel aan het versieren enzo vanwege dorpsfeest, en rijden dus ook met tracktoren/vrachtwagens/heftrucks langs. Ook ik heb vanmorgen niet gezien dat die deuk er NIET in zat, dus het zou kunnen, al ben ik van mening dat zoiets mij iig gelijk op zou vallen..
maar goed, we zullen het vast nooit weten

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:13

Een zak aardappelen? Eentje van 100 kilo dan zeker, want dit is een deuk die met flink wat kracht erachter is veroorzaakt, anders wordt die klep niet zo omhoog gedrukt. Ik had trouwens met die deuk ook bijna geen krassen, dus dat zegt weinig. Ik verzin nog even verder.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:24

sjee, dat is geen kleine deuk Scheve mond maar ik denk niet dat dat zo erg kan gebeuren als iemand erop zit, tenzij hij/zij heeeeel zwaar was

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:29

stitch schreef:
sjee, dat is geen kleine deuk Scheve mond maar ik denk niet dat dat zo erg kan gebeuren als iemand erop zit, tenzij hij/zij heeeeel zwaar was


Die deuk is er echt van achter ingereden hoor, niet door druk van bovenaf.

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:49

Een bullbar is zo'n rek wat aan de voorkant van bv. terreinwagens zit. Ik ben er nog niet van overtuigd dat je dan echt lak achter laat.
En mijn bullbar zit zeker zo hoog, dus ik vind het een reele optie.

Ben blij dat ik een alibi heb Knipoog (een Aldi in de Bollenstreek wel te verstaan Haha!)

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 16:19

Zo'n chroom Bullbar geval zal geen lak achterlaten, en ook niet gauw beschadigen. Erg dat r mensen zijn die zoiets willens en wetens niet melden met een briefje achter de ruitenwisser ofzo.