Moet verhaal even kwijt: 't Is uit..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Moet verhaal even kwijt: 't Is uit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 16:58

Niet erg veel bokkers zullen 't weten, maar desondanks wil ik even spuien.

Eind vorig jaar kreeg ik via m'n website een mailtje binnen van een jongen. Het klikte goed, zijn een paar keer uitgeweest, waaronder een dagje naar Parijs. Ben ook een paar keer bij hem blijven slapen en dat was geen probleem. Hij is toen begonnen met zijn afstuderen en had 't daar erg druk mee, waardoor 't contact wat minder werd maar we gingen nog wel samen weg. Toen kreeg ik opeens 't verwijt dat ik te weinig intiatief nam, ik was 't daar niet mee eens maar ben er toch meer op gaan letten. Hem een paar keer thuis uitgenodigd, hij zei het al die keren (op het laatste moment) af omdat hij 't druk zou hebben met z'n afstuderen. Ik zag hem nog wel, maar op een gegeven moment merkte ik dat hij steeds afstandelijker werd, liet ook niet altijd meer weten wanneer hij op school was. Áls hij al op school kwam.... Heb 'm soms een week (of langer Lips are sealed ) niet gezien... Ok, we zaten vaak op msn, en dan was 't best gezellig. Maar ik wil méér!
Nou maakte hij laatst een "grapje" dat ik niet erg kon waarderen en liet dat ook weten. Ook haalde ik er meteen een ander "geintje" van 'm bij, waar ik niet zo blij mee was. Waarna hij van mening was dat 't wel erg flauw was als ik daar niet tegen kon . In het verleden ben ik echter gepest en dat ging op dezelfde manier "Goh, kan je daar niet tegen? Wat flauw zeg..." . Al met al hebben we besloten om alleen verder te gaan. En het voelt op zich heel lekker, hoef niets meer te verwachten van 'm en nergens rekening mee te houden. Mis alleen een "maatje" waar ik dagelijks/de hele dag (via msn) m'n verhalen kwijt kan. Dus dat is nog even afkicken...

Sorrie voor 't lange verhaal, maar ik moest 't kwijt...

Als iemand een vrijgezel kent zónder bindsingangst, houd ik me aanbevolen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Cathelijne op 20-05-03 17:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:06

He gatver wat bagger Boos!
Soms als dingen zo gaan als deze is t maar beter dat t over is.. heb je weer wat vrijheid!

geen hand vol maar een land vol!!!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:09

Ah gassie wat naar voor je, eht heeft opzich wel een bevrijdend gevoel hoor, maar toch dat maatje...
Ik ken het: dat gepest worden en dan: "oh, kan je dara neit tegen, najaaah" daar heb ik op het moment erg last van... Scheve mond Dus ik begrijp ook wat je bedoelt.
Als iemand nu ook een grapje maakt wat mij verkeerd valt kn ik werkelijk giftig worden...

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:45

mannen: een hand vol plezier, een huis vol ellende

is het een zeeuw?

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:46

je zit nog bij mij op school ook, zie ik nu in je profiel
sorry voor de oneliner

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 23:09

Leonoor schreef:
mannen: een hand vol plezier, een huis vol ellende

is het een zeeuw?


Nee, hij is geen Zeeuw. Wonen dichtbij genoeg om er evt wat van te kunnen maken, maar ook ver genoeg om elkaar niet meer te (hoeven) zien.


off-topic: Heeee leuk, nog een HZ-ster Pling