Voor het geld?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Voor het geld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 19:15

Vandaag is de tandarts geweest voor Michelle, wat volgens sommigen niet nodig was, want de da had er een maand of wat geleden ook al naar gekeken ( omdat mij opviel dat ze de laatste tijd meer proppen uit d'r mond laat vallen en zich vaak verslikt)

Die keer had zij niks, maar ik vertrouwde het niet helemaal, want ze spuugt niet voor niks proppen uit, toch?

Dus vandaag de echte tandarts maar laten komen, omdat hij zoiezo voor iemand anders ook moest komen, helaas had hij geen tijd meer voor Michelle, maar kon nog wel even snel kijken.

Volgens hem had ze een spleet tussen 2 kiezen en daar bleef eten achter zitten, en het zou ook pijn gaan doen na verloop van tijd, maar het had geen haast en ik moest voor na de zomervakantie maar een afspraak maken.

Maar nu kwam het er in een gesprek met iemand anders een beetje uit dat artsen/etc het ook wel makkelijk vinden zo, ze vinden zeg maar ALTIJD wel WAT, wat ze kunnen behandelen..
En michelle is toch al oud, dan krijg je dat soort dingen..

Ik weet dat dat niet altijd waar is, want dat heb ik zelf meegemaakt, maar wat vinden jullie daar nu van?

Ik heb zelf zoiets van, of het nou waar is of niet, het maakt niet uit, als het maar goed gaat met dat gebit!
Ik laat niet die tandarts zitten omdat hij 'toch altijd wel wat vind'

Beter te veel erbij dan te weinig!
Ik ga toch niet wachten tot ze ECHT pijnlijke momenten gaat vertonen?



beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:02

ik snap niet echt wat je wilt vragen of bedoeld?
maar ik laat de tandarts gewoon lekker om het half jaar komen kijken en behandelen.
nodig of niet,ik vind het gewoon belangrijk Lachen
de kosten zijn bij mijn tandarts trouwens 45 euro.
super man,gaat super met je paard om enz.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 21:10

M'n vraag is meer of er dus veel artsen(ook tandartsen ed) ALTIJD wat te doen vinden zodat je maar betaald.. zoiets bedoel ik dus..

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:29

owzo,sorry Lachen
ik weet niet waar brielle ligt?
ik kan je anders het adres eens geven van mijn tandarts voor me pony.
super vent Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

prompter

Berichten: 10916
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:36

Mijn dierenarts (die ook het gebit van mijn paarden onderhoudt) vindt echt niet altijd wat, en soms raadt hij een bepaalde (dure) behandeling ook echt af, omdat hij er niet veel heil in ziet, en komt hij met een alternatief. Het is een landelijk vrij bekende kliniek, en echt betrouwbaar.

Je kunt het ook omdraaien, ik ken ook mensen die gewoon willen dat de DA iets behandelt, want anders "kan het nooit goed zijn"....

Extremely rare and Beyond Compare

Pepcel

Berichten: 158
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 12:33

Ja, dat is toch moeilijk hè om zeker te weten dat je dierenarts of tandarts wel zeker iets moet behandelen of het alleen om het geld gaat. Ik weet wel dat je gewoon op je gevoel af moet gaan en goed kijken hoe de artsen ermee omgaan en navragen bij anderen die dezelfde dierenarts hebben. Gelukkig weet ik gewoon dat mijn dierenarts een goeie is. Toevallig is de tandarts vanmorgen ook bij mij pony geweest, mijn pony is al 24 en zij vertelde dat haar tandjes maar 1 keer in het jaar hoeven gedaan te worden, ze groeien nu toch niet meer. En voor wat betreft die spleet, die moet je wel schoonhouden met bvb. een plastic tandenstoker als het lukt (of het uiteinde van zo;n tandenborstel met zo'n plastic puntje aan het eind). Misschien heeft dat verslikken wel met de tandjes te maken maar dat weet ik nniet zeker hoor. wat krijgt ze te eten en is het bij alles wat ze eet?
succes

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 16:52

Hoi, het is niet dat ik mijn tandarts niet vertrouw, maar ook meer het feit dat iedereen wat anders zegt erover...

Ik ben nl niet echt van mening dat hij het alleen voor het geld doet, maar door zulke reacties van mensen begin ik haast te twijfelen, ik was alleen benieuwd wat jullie erover dachten.

Heb dus ook geen andere tandarts nodig ofzo Lachen

Michelle is ook al een jaar of 24 en hoeft in principe ook zelden naar de tandarts, laatste keer is zo'n 1,5 a 2 jaar geleden en dat was ook de EERTE keer dat hij kwam in de 7 jaar dat ik haar had!

Haar gebit zag er super goed uit, op wat kleine haken na.

Ik kon er dit keer zelf niet bij zijn, maar hij heeft me aangeraden voor na de zomer een afspraak te maken, tot die tijd zal ik er zelf niks aan doen.


Ze verslikt zich bij kuil of hooi, vooral heel fijn kuil.
Verder krijgt ze alleen 1 of 2 handjes slobber daar verslikt ze zich meestal niet in.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:02

Onze paardentandarts is heel eerlijk: als hij ziet dat er wat moet gebeuren, dan doet hij dat. Maar als hij vindt dat het er goed uitziet, dan zegt hij dat ook en dan kost het ons niets. Hij is vorige week toevallig nog geweest, zag er netjes uit vond hij, en we hoefden niets te betalen.

Overigens is het zo dat de tandarts in principe 2 x per jaar voor meerdere paarden tegelijk op stal komt (daar kun je op intekenen), dus de voorrijkosten zijn er dan al uit. Heb je hem tussendoor nodig, dan moet je zelf een afspraak maken.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:35

Ik heb soms wel het idee dat er te veel geld gerekent wordt en er wordt ook veel te vaak antibiotica voorgeschreven. Das makkelijk geld verdienen hè.

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Zinzi_jewel en 29 bezoekers