kweet niet wat ik moet doen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 07:37

zoals jullie weten heb ik dit jaar nina verkocht omdat ik niet meer dagelijks kan rijden. ik heb er nog steeds wel verdriet van maar het is bveter voor haa. alleen mis ik toch een rijpony in mijn leven. ik mis het om gewoon eens lekker recreatief buiten te rijden of een naar het strand. ik zie la die pony's rijden en lees hier al jullie verhalen en dan mis ik het zo verschikkelijk. ik zit erover te denken om een pony te kopen waar ik gewoon lekker mee buiten te rijden en dan kan mijn buurmeisje (hier genaamd frenske) er ook nog op rijden. pfff ik mis het zo verschrikkelijk. plek heb ik zat. en hij zal in elk geval genoeg beweging krijgen, want er is altijd wel iemand die hem/haar kan rijden. alleen wil ik niet meer zon arabisch type. meer iets van een haflinger oftinker o.i.d. bij ons gaat de mangete sluiten en daar staan de pony's nu tk. ALS ik he zou doen ga ik daar eens kijken want die zijn nu nie zo duur. pffff moeilijk Huilen


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 08:25

Wat wil je ongeveer kopen dan?
anders kun je ook op marktplaats kijken als het niets word


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 08:44

ALS ik het doe word het iets van een tinker haflinger
of iets degelijks. ik wil eigenlijk een bonte, maar dan met weinig arabisch bloed. tja en een welsh cob vind ik ook mooi. maar ik heb geen welshcob centen dus.. Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 08:50

of je moet een cob veulen kopen en die mak maken en dan over een paar jaar beleren....doen wij ook altijd bij onze welsh cobs....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 09:36

Ja Sundancer dat is een leuk idee, maar dan rijdt Lonneke nog de eerste drie jaar niet, en dat is als ik het goed begrijp wel de bedoeling!

Ik zou het gewoon proberen Lonneke! Als het rijden je toch tegenvalt kun je de pony altijd nog aan een goed tehuis verkopen!

Vind het wel een goed idee van je!

Groetjes Mieke

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 09:40

Zeer mooie en lieve bruine Welsh-K merrie, 10jaar stm 1.44
Ze is in het verleden Z-springen en M-dressuur geweest.
De combinatie met huidige amazone is absoluut geen succes,
en een nieuwe pony is al aangekocht.
Vandaar dat we een beetje haast hebben.
Mocht U een leuk bod doen en U kunt haar een goed tehuis
bieden hoort U snel weer van mij terug
<HR>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 10:50

hmm ik wil geen welsh k omdat dat te arabisch is. ik wil gewoon een rustige pony waar ik fijne rustige ritten mee kan maken. ik ga volgende week naar die haflinger merrie kijken. ik tijfel nog wel, maar ik weet zeker dat ik het rijden zo erg mis dat ik overstag zal gaan.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 11:52

ehh, als je een haflinger wilt, die niet zo oud is, (3 jaar oud) Het is een ruintje. En hij heet Wally van de Velddijk (of Wanny, weet ik ff nie meer) Have a look at http://www.haflinger.nl
Succes
Groetjes Astrid

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 14:38

Citaat:
Op 2001-08-15 08:50, schreef Sundancer:
of je moet een cob veulen kopen en die mak maken en dan over een paar jaar beleren....doen wij ook altijd bij onze welsh cobs....



Ik denk niet dat lonneke's lijf het toe laat een beestje in te rijden op den duur

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 17:37

nee idd ik wil toch wel een licht bereden paardje. een beetje beleren is niet erg, maar inrijden gaat helaas niet. ik zal al blij zijn als dit gaat. ik moet het helaas doen met de klachten die ik heb en daar een geschikte pony bijzoeken die daar bij past. dus geen arabier oid want daar zit te veel pit in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 17:39

Een Fjordje anders? Bij ons staat een merrie te koop, te pittig voor in het tuig, maar erg braaf onder het zadel. Te zien op de keuring in Heemstede op 1 september (Cruqiushoeve).

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 19:14

Lon je moet zelf weten of je het doet maar ik sta klaar voor je hoor.

zelfs als je hulp nodig hebt met de welshjes bel je maar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, BlackClaw, Dartel, Earth, marinst, meniekske, Mieke, nick_en_ik, Salinah, Typhoon, Vagabondo, Vecar, xoranlover en 114 bezoekers