Inrichting zadelkast, foto's gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Inrichting zadelkast, foto's gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 17:10

Aangezien de zoekfunctie (bij mij) niet werkt, vraag ik het nog maar een keer. Ik wil in mijn berging graag een kledingkast ombouwen tot kast voor in ieder geval mijn dekjes, dekens en losse troep en laarzen. Mijnn zadel hoeft er niet per se in. Ik herinner me dat er een tijd geleden een heleboel foto;s stonden van mensen met een goed ingerichte kast. Willen jullie die nog een keer plaatsen?

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:07


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:11

ik heb er ook net een zelf gemaakt/omgebouwd. hijs echt super handig! maak wel ff een tekening

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:28

Ik moet nog wel ergens een foto hebben, maar zo goed ingericht is die niet! Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:38

Afbeelding

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 09:24

Als je op de site van Divoza kijkt hebben ze ook een "deken-houder"aan een ketting. Ik heb zelf zoiets in elkaar geflanst van houten roedes, schroefjes en een ketting, en die hangt aan mijn kastdeur. Mijn zweetdeken hangt eraan, dekjes, ik heb een roede over voor als de beenbeschermers nat zijn en mijn mini-chaps hangen eraan.
Verder in de kast 2 zadelsteunen, een plank voor cap/verbandtrommel/spuitbussen. En heel veel haken voor halster/longeerlij'/hoofdstel etc.

Mijn kast van hout, erg makkelijk om iets aan te bevestigen....
'k Heb helaas geen foto voor je...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 09:32

Die dekenhouder kan je ook erg goed maken met pvc buizen.
Ideaal!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 13:06

Ik kan je even wat foto's van mijn concourskast doormailen, als je dat goed vind?

Toos paardloos

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 14:55

Alle info is welkom, dus graag!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 15:11

Zou je me dan even je emailadres kunnen PB-en? De foto's staan al klaar op mijn PC.

Toos paardloos

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:22

Je kunt ook ergens een oude legerkast op de kop zien te tikken. Die zijn er in verschillende maten. Ze zijn van ijzer dus muisvrij. Bij die kasten zit normaal een plank bovenin, en dan een hang en leg-gedeelte. Bij de grotere kasten kun je in het hang gedeelte een bok maken (zelfs meerdere) voor het zadel,(bij de kleinere kan dit niet, of je moet het hele leggedeelte eruithalen) en hoofdstellen kunnen er makkelijk hangen zonder dat ze opgevouwen half op de bodem te liggen. In het leggedeelte zitten meestal een stuk of 4 plankjes, dus genoeg plaats voor alle andere rommel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 bezoekers