Ik luister voortaan alleen naar mezelf!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Ik luister voortaan alleen naar mezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 20:00

Ben het eigenlijk een beetje zat, iedereen weet het beter.

Normaal gesproken vraag ik altijd aan iedereen bij mij op stal advies, wat zal ik doen, qua hoefsmid, arts, tandarts etc..

Dan heeft iedereen meestal een andere mening en ieder voor zich probeert het mij aan te praten, ik wil niemand beledigen verder, diegenen willen zelf ook alleen maar het beste! Maar ik ben het goed zat, als ik iets al niet weet raak ik hierdoor nog meer in de twijfel!

Voortaan maak ik mijn eigen beslissingen(qua michelle enzo), wat iedereen er ook over denkt, ik doe het lekker zelf wel.

Nu is het niet zo dat ik geen advies aan zal nemen, maar ik zal er iig niet meer geregeld om gaan vragen.

Dit wou ik even kwijt, ben benieuwd of er meer mensen zo over denken...


Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:09

Ik ken het verhaal. Had het op de manege ook. Nu rij ik een paard dat gewoon bij iemand aan huis staat en mag ik zelf bepalen wat ik doe. En als ik het overleg is het vaak: Doe wat jij het beste vindt, of wat jij zegt is goed. Soms geeft ze een andere tip, maar daar leer ik alleen van. En tenslotte is zij de eigenaar. Maar dat gezeur en het (vast goed bedoelde) 'tips' geven, zoals op de manege, is er niet. Ideaal!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:17

Goedzo meis! Doe ik ook! Knipoog

keep your head up

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:23

100 mensen 100 manieren in de paarden. Ik probeer altijd iets te leren van mensen en dat toe te passen op mijn eigen ideeen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 20:33

gijsenkim schreef:
100 mensen 100 manieren in de paarden. Ik probeer altijd iets te leren van mensen en dat toe te passen op mijn eigen ideeen


Tuurlijk, ben ik helemaal met je eens..

Maar ik was zelf normaal gesproken een beetje te twijfelachtig zeg maar, vroeg het eerst aan iemand anders, en dan geloofde ik die meteen, maar dan kwam de tweede die zei weer wat anders, en zo gaat het door.. op een gegeven moment weet je het helemaal niet meer...en dan deed ik gewoon wat de 1 zei, wat mij dan ook het beste leek, maar dan net niet helemaal.. snapje? Slapen Haha!

Ben idd nu gewoon gaan inzien dat ik van m'n eigen gevoel uit moet gaan en niet die van iemand anders.

Ze mogen van mij adviezen geven wat ze willen, zal er ook naar luisteren, maar zal voortaan zelf m'n eigen beslissingen nemen..en me niet meteen laten beinvloeden door 100 anderen..

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:58

bij ons is dat ook,iedereen vind dat moet je zo doen,dit zo,dus zo,het komt me dus bekend voor Lachen
ik ben op een gegeven momment me eigen weg gaan,en als er wat was gewoon het advies van de dierenarts en hoefsmid zelf gedaan,en voor de rest alleen naar me zelf geluisterd,ik ben nou een stuk verder gekomen dan dat als ik naar hun geluisterd had.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina, valonka en 158 bezoekers