Lange wedstrijd dag met naar einde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Lange wedstrijd dag met naar einde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 00:58

Gisteren (of inmiddels al eergisteren want het is nu officieel dinsdag Haha!) heb ik wedstrijd gehad met alledrie de paarden. AMSAMSAMS en orri waren de hele dag mee. Het was een hele lange dag met leuke dingen maar het eindigde minder leuk. Verdrietig
Ik begin even bij het begin, wordt een lang verslag!

De dag begon vroeg, Gaaaap al om kwart voor 6 ging de wekker. Manon (orri) sliep bij mij en we hadden het de avond ervoor nogal laat gemaakt, uit eten om half 12 's avonds, toen nog kermis (in het spookhuis geweest Haha!) en daarna nog tot half 2 gechat en gebokt. Haha!
Weinig slaap gehad dus moeilijk uit bed komen!

Iets later dan gepland op stal en toen moest ik nog 2 paarden vlechten. Claudia had beloofd Orri voor me te vlechten, dus dat scheelde alweer!
Tegen half 9 reden we weg met de eerste, Jur. Ik was bloednerveus om weer Z te starten na een half jaar, en daarvoor was het 2 jaar geleden. Maar mijn juf zou er zijn om te helpen, dat was erg fijn want dan rij ik er meer aan. Op de wedstrijd aangekomen (na 5 minuten dus) werden we naar de parkeergelegenheid in het weiland gestuurd. Ik zag behoorlijk wat modder en dacht: als dat maar goed gaat! We reden er in en iemand die ik goed ken en de wedstrijd organiseert, zei: je mag ook bij de kantine parkeren aangezien je met 3 paarden meedoet. Bovendien was het toch wel behoorlijk glad in het weiland. Dus ik keer om, rij heel rustig terug en jahoor, net voordat ik de bestrating op rij, zit ik vast! Slippen en dus geen kant meer op, ook niet naar achteren. Jur stond al opgezadeld in de trailer, die heb ik gauw een hoofdstel omgedaan en uitgeladen. Manon is met haar gaan lopen naar het voorterrein en met wat hulp van duwende mensen kreeg ik de combinatie er gelukkig weer uit.

Toen snel betaald en op Jur. Mijn juf kwam aan en hielp me zodat ik wat fanatieker ging rijden, ondanks dat mijn benen slap waren van de zenuwen. Net voor de proef Jur even heet gemaakt met zweepje. Toen de ring in, juf las voor. Het wonder geschiedde, de beste proef die ik ooit had gereden! Jur was heet, maar niet te, als ik van hand moest verandere in uitgestrekte draf, dat heeeeele lange stuk, hoefde ik alleen maar te wenden en te zitten en ze ging! Heerlijk! Zelfs travers ging goed, andere zijgangen en het meest bijzondere: alle eenvoudige wissels lukten!!! Enige was dat ik een overgang van galop naar stap moest maken, en dus niet meteen weer galop en dan wordt ze heel heet. Ik moest de keertwendingen toen doen en de stap ertussen was heel dribbelig. Maar verder was ik nog nooit zo blij geweest met een proef! Vooral ook omdat ze zo fijn meewerkte. De tweede proef ging niet zo fijn, ik kon er bijna niet aankomen en had wat verzet tijdens S en schouderbinnenwaarts, ze bleef galopperen en ik kreeg haar niet terug. Dus toen maar schouderbinnenwaarts in verzamelde galop gedaan. Haha!

Jur klaar, snel naar huis om Razin te halen. Was net op tijd op het wedstrijdterrein terug, waar ze heel lief een eigen plekje voor me hadden vrijgehouden. Toen ik net wilde opstijgen, zag ik dat ik de voorpluk vergeten was te vlechten!! Bloos Terug naar de trailer, krukje erbij en toch nog een vlechtje maken, dan maar te laat erop! *LOL*
Ik erop, Razin moest zoals gebruikelijk even in galop het terrein over, en toen kon ik gaan rijden. Mijn juf was er nog en die hielp me met het wat heter maken van Razin, want het probleem is dat ze zo terug valt op wedstrijd. Proefje in en in de eerste had ik wat foutjes, in de middendraf viel ze in galop, en ik vergat in de galop volte bij A te maken (wat ik bij het oefenen ook al deed Frusty ) en reed door naar B. Haha!
Ik was zelf niet geconcentreerd genoeg. Tweede proef ging wel erg goed, alleen nog niet genoeg aan mijn been naar mijn zin. Kennelijk valt het voor buitenstaanders niet zo op, maar ik baal er goed van. Ik hoop dat ze nog eens zo fijn te rijden wordt als Jur en Orri in de proef. Razin snel terug en de laatste alweer: Orri.

Orri stond al in de wei en had keurige knotten dankzij Claudia. Het laden werd een ramp, misschien wilden we te snel, hielpen er teveel mensen, Orri raakte overstuur, na een paar wilde 'vechtpartijen' rende hij naar achteren, met zijn kont in het schrikdraad van de paddock en sprong toen van schrik toch in de trailer. Niet de manier van laden en hij was ook goed overstuur. Bij het uitladen op de wedstrijd rende hij vrij hard naar achteren, ik kon niet op tijd meekomen waardoor ik een harde ruk aan mjin arm krijg. Gevolg: schouderblad opgezet en flink rood en blauw geworden, auw!! Met opzadelen was Orri ook flink druk, maar AMSAMSAMS kreeg gelukkig de kalkoenen snel in, wat ze ook al bij de merries had geadan en waarvoor ik haar erg dankbaar was! Lachen
Ondertussen was ik even naar de kantine gegaan om mijn punten met Jur te halen. Mijn juf had gedacht dat we in de eerste proef wel rond een winstpunt zouden zitten. Maar ik had 166 en 172 met 3e plaats, toch nog van de 12 of 13 dus dat was wel erg leuk! Helaas geen punt. Verdrietig
Het stomme was, toen ik achteraf mijn juf belde over de punten, dat ik er de hele tijd van uit was gegaan dat ik in de eerste proef 3de was geworden. Maar ze zei dat dat niet kon, want een andere leerling van haar was in die proef al 3e! Ik heb het dus nagekeken en inderdaad: in die eerste proef had ik 166 punten! Verward En in die slechte was ik 3e met 172. Als ik dat verzet dus niet had gehad of die eerste proef daar had gereden, had ik dus een mooie winstpunt, want ik had nu veel 2en en 3en. Verdrietig
En dat meisje die derde was geworden in de eerste proef, had een verliespunt in de tweede: 134 punten!! Verward Terwijl er eigenlijk niets echt vreselijk fout ging...vreemd.

Maar goed, toen op Orri en die bokte me heel het terrein over, gelukkig bleef ik wel zitten! Haha! Op een gegeven moment werd hij wat rustiger en toen ik de ring inreed had ie echt een magic moment, hij hinnikte nog wel (wat hij de hele wedstrijd heeft gedaan) maar deed alles foutloos, kon er heel fijn aan rijden en eigenlijk alles ging goed. Happy!!
Toen de tweede proef en de laatste van de dag (ik had ook alle ringen en juryleden gehad na deze proef *LOL* ). Ik wilde deze proef goed rijden, want ik had daar de leukste jury! Als je bij haar netjes rijdt krijg je gewoon je punten. Weer alles ging super, ik kwam glunderend de ring uit. De jury stak haar duim op en gebaarde dat ik naar haar toe moest komen. Ze wilde me complimenteren dat ik Orri zo mooi naar de hand toe reed en dat het een hele nette proef was! Lachen

AMSAMSAMS moest weg en dus moesten Manon en ik Orri samen laden. We gingen het met rust doen en hem lokken met gras, waar hij gek op is. Manon deed ook NH met hem, je zag meteen dat hij daar goed op reageerde. Hij ging alleen nog een keer met zijn volle gewicht op mijn teen staan toen ik nietsvermoedend naast de trailer stond. Auw!! Ik had het idee dat het nog wel een tijdje duurde, en de prijsuitreiking begon dus ik ging ondertussen naar de kantine. In de eerste proef was ik 2de met 164 punten. In de tweede proef was ik dus inderdaad eerste met 172 punten! Drie winstpunten rijker dus! Dit was de tweede keer met Orri in de L2 en nu heeft hij er 5. Jammer dat niet nog de oude regeling geldt, anders was ik nu doorgegaan naar de M1. Toen nog even de punten van Razin opgehaald. Ook met haar was ik eerste en tweede! Met 164 en 168 punten, net geen 3 winstpunten dus. Ik had in totaal 5 waardebonnen van een ruitersportzaak dus dat was wel erg leuk. Lachen

Toen terug naar Manon en Orri. Ik wist niet wat ik zag!! Orri en Manon stonden in de trailer, klep was dicht! Bleek dat Orri er vrij snel in stond, en dat Manon mij had geroepen en dat gelukkig een meneer die in de buurt was de klep kon dichtdoen. Dat was dus een meevaller! We reden terug en toen we weer op stal waren gebeurde het...
Manon stond bij Orri om hem uit te laden en toen ze hem los had maakte ik, samen met de boer, de stang los. Orri liep gewoon naar achteren, en Manon bleef staan. Ik had niet eens gezien wat er nou mis ging. Maar ze begon keihard te gillen en kwam uit de trailer met haar hand vol bloed en riep dat het tot op het bot was... Ik dacht: haar vinger ligt eraf! De boer dacht dat ook en we stonden allemaal aan de grond genageld, leek net alsof het heel lang duurde. Ik werd helemaal zwart voor me ogen, zoveel bloed bij een ander, en dan het gillen van Manon... De boer pakte snel Orri over en gelukkig was Claudia er die snel met Manon naar de eerste hulp ging. Ik wist nog steeds niet wat er was gebeurd en heb snel de trailer afgekoppeld, ingeparkeerd en Orri naverzorgd en toen ben ik met Derrick ook naar het ziekenhuis gereden. Daar zat Manon alweer in de wachtkamer met verband om haar vinger te wachten op de uitslag van foto's die waren gemaakt. Wat er nou was gebeurd: (als ik het goed vertel) Manon gooide het touw over de stang, om er vervolgens onderdoor te willen kruipen en daar het touw weer over te pakken. Maar toen ze het touw erover gooide, kwam er een lus in, die om haar hand kwam waardoor haar hand werd strak getrokken tussen het touw en de stang, en haar vinger klapte naar achter en de huid aan de binnenkant van die vinger werd er af getrokken. Het 'bot' wat ze zag, was haar pees die bloot kwam te liggen, en toen ze keek begon het ook nog eens verschrikkelijk te bloeden. Brrrr...

Ze werd opgeroepen om naar de behandelkamer te komen en het bleek dat ze de vinger had gebroken maar omdat het een open fractuur was, kon het niet in het gips. Dus het is gehecht, in het verband, gespalkt en in een mitella gedaan. Ze schreeuwde heel het ziekenhuis bij elkaar. Haha!
Toen ze na een hele tijd klaar was, zijn we nog even naar stal gegaan terwijl Claudia en Derrick medicijnen haalden bij een apotheek.
Einde van deze dag was dus niet bepaald leuk. Verdrietig
Gelukkig is de pees niet kapot gegaan, want dan had ze die vinger niet eens meer kunnen gebruiken. Of nog erger: vinger er af.... moet er echt niet aan denken!! Hopelijk geneest het snel. Leuk, dagje wedstrijd. Frusty

In ieder geval wil ik Manon en AMSAMSAMS heel erg bedanken voor het groomen, lezen, etc. en Claudia nog bedankt voor het vlechten!

Foto's van deze dag staan op ITP:

[ITP] Foto's van de wedstrijd met de 3 paarden - deel 1
[ITP] Foto's van de wedstrijd met de 3 paarden - deel 2
[ITP] Foto's van de wedstrijd met de 3 paarden - deel 3
Laatst bijgewerkt door Jura op 20-05-03 02:44, in het totaal 1 keer bewerkt

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 01:09

Jeetje wat een verslag!

Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Erg indrukwekkend wel. Met de paarden dus alles redelijk lekker en leuke punten.

Maar Manon, *ieks* ik hoop dat het snel beter gaat. Ik kan me voorstellen dat jullie je helemaal rot geschrokken zijn.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 05:07

Gefeliciteerd met je winstpunten!!!!
Jammer van Jur, maar na er zo lang uitgeweest te zijn, vind ik de punten toch heel netjes hoor!!
En wens Orri sterkte van me.

Navragen is beter dan afvragen.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:04

brr, wat naar voor manon! Dat is even schrikken zeg! Ik hoop dat haar hand snel weer in orde is!
Maar natuurlijk ook gefeliciteerd met je winstpunten!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:22

ieeeee zit et kippenvel het verhaal van manon haar vinger te lezen..brrr

gefeliciteerd met je wistpunten!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:29

Jammer dat aan zo'n goeie dag, zo'n naar einde komt! Maar ja, je hebt met Orri en Razin wel heel goed gereden, jammer dat de punten met Jur tegenvielen. Gelukkig had je wel een heel team van grooms die je door deze dag geholpen hebben! Haha!

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:31

wow.... wat een dag! Sta een beetje versteld te wezen hiero Haha! Het zijn allemaal wel uitersten zeg... het ene moment ben je blij dat je een super-proef hebt gereden en het volgende moment sta je aan de grond genageld. Scheve mond

Wens orri maar sterkte.

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:54

Gefeliciteerd met je winstpunten!

En wens Manon sterkte. Brrr, ik moet er niet aan denken. Zo is iemand van mijn vereniging haar vinger kwijtgeraakt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:44

Hij was best rustig op het wedstrijdterrein, maar bij het losrijden liet hij nog even merken dat hij over de zeik was van het inladen op stal...
tja je hebt Amor-bloed of je hebt het niet Knipoog het was vooral een schuiver voor piranha water, wat dreigen naar een ander paard, een paar huppeltjes en 1x een been dat de weg kwijt was....paar keer wat sterk worden...Maar al best snel kwam hij tot zichzelf en heeft zich de rest van de tijd voorbeeldig gedragen, het was zijn allereerste buiten concours.
Witte hekjes en/of bordjes hebben een soort magische uitwerking op hem Tong uitsteken

Bij het laden had ik de yo-yo game gebruikt, nadat ik eerst op het terrein zijn aandacht bij mij bracht door gebruik van freestyle halt en achterwaarts (Maartje verplaatste toen de trailer)... het gras had ik toen ook niet nodig bij het laden, immers Maartje ging even naar binnen, dus heb ik ge-yo-yo-ed op de klep, voor de klep, en daarna ook in de trailer. Toen hij erop stond brullen "Maaaaaartje" , toen stak een wat oudere meneer zijn vinger op van 'zal ik even helpen' en die heeft toen de stang achter Or en aan de andere zijde er voor me ingedaan. En ook de klep omhoog.
Toen heb ik Or zijn halster maar omgedaan en vastgezet en hem daarna het gras gevoerd, terwijl we aan het wachten op Maartje waren...
Ik heb de oudere meneer heel uitvoerig bedankt en nogmaals: "Geweldig bedankt meneer!!!" Hij had ons gadegeslagen en zei dat we in totaal (incl verplaatsen trailer) bijna een half uur bezig zijn geweest.

Het uitladen op stal, omdat hij zo druk was bij het uitladen op wedstrijd en daarbij Maartje haar schouder een ruk kreeg, besloot ik eerst hem te laten wachten.... en dat deed hij netjes, toen rustig naar achteren, maar ipv touw te laten glijden, dacht ik uit voorzorg iets sneller te willen zijn dus gooi ik het een beetje over de stang...
zat op mijn hurken om eronder door te gaan, paard loopt braaf naar achteren, voel ineen en zie lus om mijn hand.
Kon er toen niks meer aan veranderen, 3 vingers worden in het touw strak getrokken naar achteren over de stang heen, had ik toen geschreeuwd had alleen mijn paard sneller naar achteren gegaan...
'nou,' dacht ik 'dat zal flink blauw worden'.
En ik keek naar mijn hand en zag een gat en wits in mijn middelvinger, eerste wat je denkt is bot... bleek pees te zijn Haha!
De omringende vingers zagen er ook niet al te vrolijk uit, toen de pijn registreerde begon ik te gillen... toen begon het ook te bloeden.
Dit is de eerste keer dat ik iets breek en een vinger openscheur.... Huilen

In het ziekenhuis heb ik 2x gegild.... 2 verdovingsnaalden onder die scheur in de vinger gestoken gekregen.... daarna de eerste hechting toen het nog niet goed verdooft was....
Volgens de arts kan er als er zoveel druk op de pees staat, de pees een stuk bot lostrekken... er zit dus een scheurtjes in het kootgewricht en een stukje los.

Gelukkig kan ik ook met 1 hand typen, maar ik kan verder vrij weinig, mijn haar in een staart, koken, opruimen, jassen dichtdoen... nope
En ik heb juist een drukke week voor de boeg!!

Dank voor jullie beterschapswensen!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:54

Beterschap Manon, ik hoop dat je snel weer de oude bent!

Oja, dat Amor-gebeuren herken ik wel, je mag een Amor ook nooit beledigen, dat vergeten ze niet snel...

Toos paardloos

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:59

orri schreef:

Gelukkig kan ik ook met 1 hand typen, maar ik kan verder vrij weinig, mijn haar in een staart, koken, opruimen, jassen dichtdoen... nope


Dat niet kunnen opruimen lijkt me nou het minst vervelende. Knipoog

Nogal een pijnlijk verhaal zo te lezen! Wat een pech zeg. Hoelang moet je vinger nu ingespalkt?

Veel sterkte en beterschap.
Laatst bijgewerkt door Suzan op 20-05-03 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:01

Sjee Orri! Ik krijg helemaal de kriebels als ik dat lees! Raar dat je het pas echt voelt als je het ziet he!?
Veel sterkte iig!
Maartje, ik had precies hetzelfde! Jouw juffie is natuurlijk ook mijn juffie en mijn eerste proef ging ook hartstikke lekker, geen winstpunt. 2e proef ging helemaal niet lekker, wel een winstpunt.....
Het blijft jurysport natuurlijk en als de combinatie ze niet aanstaat....
Bij mij was het dus hetzelfde verhaal, punten kloppen niet met je gevoel!

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:07

Suzan"]
[quote="orri schreef:

Gelukkig kan ik ook met 1 hand typen, maar ik kan verder vrij weinig, mijn haar in een staart, koken, opruimen, jassen dichtdoen... nope


Dat niet kunnen opruimen lijkt me nou het minst vervelende. Knipoog

Nogal een pijnlijk verhaal zo te lezen! Wat een pech zeg. Hoelang moet je vinger nu ingespalkt? Nu heeft jouw Orri zeker noodgedwongen vakantie Manon.

Veel sterkte en beterschap.
[/quote]

Hahaha... nee Or heeft geen vakantie, die mag binnenkort weer op wedstrijd met Jura... Haha! Over 10 dgn mogen de hechtingen eruit en dan hoor ik wat ze van plan zijn...(zie er nogal tegenop)

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:09

Ach jeetje, sterkte Manon!

Ik kan me voorstellen dat Maartje wat gemengde gevoelens aan deze dag heeft overgehouden! In ieder geval gefeliciteerd met je punten! Leuk dat je weer met Jurita start!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:15

Zo dat is een lekker druk dagje geweest, ik ben altijd al kapot van het gehang op zon wedstrijd, je zal dus wel helemaal gesloopt zijn als je er 3 gestart hebt, maar gelukkig wel met en leuk resultaat! Gefeliciteerd met al je winstpuntjes en met Jur komen ze vanzelf weer!

En manon sterkte met je vinger, ben half misselijk van het verhaal!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:19

orri"]
[quote="Suzan"][quote="orri schreef:


Hahaha... nee Or heeft geen vakantie, die mag binnenkort weer op wedstrijd met Jura... Haha! Over 10 dgn mogen de hechtingen eruit en dan hoor ik wat ze van plan zijn...(zie er nogal tegenop)


Oeps, ik wist niet dat Orri al zo lang bij Jura staat. Clown
Dat las ik net pas.
Dus hij heeft er weinig van als de baas gebleseerd is.

Nogmaals sterkte ermee.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:46

Jeetje zeg manon, weet niet wat ik lees! Heel veel beterschap!!!

Maartje, super gedaan, gefeliciteerd, wees er maar flink trots op!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:49

Sterkte Manon

Netjes gereden Jura *LOL* Volgende keer weer zo en dan heb je die tien punten ook zo *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 11:53

Auw, ik heb ook een open breuk gehad in mijn rechterhand. Dan weet je pas wat je allemaal doet met die rechterhand. Ik kon ook bijna niks en heb 3 maanden met een gebroken hand rondegelopen door een fout van de artsen.

veel beterschap hoor Manon

Proficiat hoor Jura, netjes gereden

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 12:25

jeetje ik wist dat je een vinger gebroken had, maar niet waardoor het gebeurd was en hoe erg het was! Heel veel beterschap ermee nogmaals!

En Maartje, gefeliciteerd! Party!!

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 13:42

Jek! Dat heb ik ook een keer gehad. Gelukkig viel het bij mij wel mee. Heb een week met een mitella moeten lopen en mijn vingers waren ingetaped. Maar het deed vooral pijn en het is zooooo onhandig, je kan niets meer Boos! Strekte Ach gut

En Jura gefeli! We bellen wel weer Haha!

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:51

echt een heel leuk verslag hoor,heb genoten.
Oh en nog beterschap orri!

Z1+4


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 15:14

En ik heb foto's van de auwie vinger van Orri. Ziet er wel zielig uit hoor. Zo;n hele mitella voor een vingertje Haha! Maar straks thuis zal ik proberen ze even online te zetteen.

'Paint' it 'Black'

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 15:32

Wat een verhaal, had het al van Anne gehoord maar toch geen leuk einde van de dag.

Mooi dat je wedstrijden zo goed gingen!
Vind Razinda echt een gaaf knol.

grtz.

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 16:28

Gefeliciteerd Jura met je goede punten, knap hoor !

Orri, van harte beterschap met je vinger.
Wil je wel geloven dat ik bijna zit te kokhalzen achter de pc ?
Jakkes, wat lijkt me dat zeer doen zeg...... veel sterkte, ik hoop maar dat ie het gauw weer doet Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eve_16 en 38 bezoekers