Wie heeft gister 'De Slechtste Chauffeur' gezien?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Wie heeft gister 'De Slechtste Chauffeur' gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 12:45

Op Yorin, volgende week herkansing!
Schandalig slechte chauffeurs. Nu wil ik niet zeggen dat ik er wat van kan (mijn moeder zei al dat ze mij wel op had willen geven *slik*), maar wat ik daar voorbij zag komen...
Zó erg ben ik gelukkig niet. Ik ben wat naïef, maar asociaal kun je me nog steeds niet noemen.
Wat ik wel een hlee goede uitspraak vond (van de gedragstherapeut vlgs mij) was dat autorijden gevaarlijker is dan vliegen, dus een beetje voorzichtigheid is wel geboden, zeker omdat het in je eigen handen ligt. Dat het gevaarlijker is wist ik al, maar het is wel goed om je dat bewust te blijven als je achter het stuur zit.
Ga zeker volgende keer weer kijken, lijkt me erg interessant, leerzaam en misschien zelfs wel lachwekkend... Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 12:50

die kassiere, wat een DOOS! het is gewoon niet te geloven dat zulke mensen op de weg zitten. WErkelijk. Ik vond haar wel het ergste van allemaal. De manier waarop ze de wagen omkeerde..........

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 12:51

Jeetje was ik op tv? Bloos

Nee serieus, niet gezien, moet ik toch maar eens kijken nog Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 12:54

En die mensen doen nog vrijwillig mee ook. Dat meisje die niet eens achteruit kon rijden (de kassiere ook niet nee), of inparkeren. Ze had gewoon nét haar rijbewijs...
Ik heb laatst nog even moeten oefenen voor straatje keren en dat ging ookg ewoon in 1x goed. Achteruit inparkeren is niet mijn sterkste kant, maar goed, ik probeer het wel, want eeuwenlang rondrijden voor een goede plek waar ik vooruit in kan rijden, dat vind ik wel erg triest.
Die eerste (Tim geloof ik), met die blonde coupe, echt zo'n grappig figuur was dat. Beetje nichterig en dan oh jeeeeee... Ik lag echt dubbel! En die vriendin die ernaast zat vond het ook allemaal eindeloos grappig...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:26

Jammer, ik heb het niet gezien. Had wel een tijd geleden de oproepen gezien... maar wist niet dat het programma al op tv kwam.
Ga volgende week zeker kijken!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 16:56

Ik heb het eerste stukje gezien, dat de eerste vier voorgesteld werden... Meeeeen niet te geloven gewoon
Ga volgende week weer kijken

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:03

Ja ik heb het ook gezien, dat achteruit rijden, schandalig!!
en dan dat stukje wat ze lieten zien van dat achteruit file parkeren, dat je steeds "beeeepppp" hoorde als ze ergens tegen aan knalden. pffff fijn als zp iemand voor of achter jou auto parkeert Lips are sealed
Ik heb het al gezien, ze hadden mij vorige week moeten laten slagen, want als deze mensen al hun rijbewijs krijgen..... Schijnheilig

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:37

ik ken ook zo'n chauffeur...... die wordt dus ook opgegeven.... Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:40

Ja heb t gezien! Echt ongelooflijk! Zulke mensen zouden geen rijbewijs mogen hebben!! Dan hoef je geeneens zelf een ongeluk te maken, zulke mensen doen het wel voor je!!