Vriend met nachtdienst :-(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Vriend met nachtdienst :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 21:28

Mijn vriend werkt bij de klm en heeft dus af en toe nachtdienst.
Ik vind dit zo klote ! Ik kan dus gewoon niet tegen alleen zijn dat vind ik eng Haha! , nu heb ik het geluk dat we bij mijn moeder wonen dus dat ik niet alleen ben maar dat word straks ook anders als we samen in het nieuwe huis wonen.
Normaal gesproken kan ik niet eens slapen en val ik pas in slaap als hij al bijna thuis komt, gisteren is hij de nachtdienst in gegaan en heb ik voor het eerst geslapen !
Ik heb waakhonden maar die slaan aan bij elk geluidje dat ze horen nou dan lig ik al verkrampt in het bed Haha!!
Weten jullie niet iets waardoor ik minder scheiterig wordt? Alle tips zijn welkom !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:30

Gewoon niet aan denken en je ogen dicht.
OOk mijn vriend heeft nachtdienst en pas nu ben ik er aan gewend en slaap ik heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:38

Ga eens na waar je bang voor ebnt en of die angst reeel is?
Ik denk dat je angst alles te maken heeft met je eigen onzekerheid en afhankelijkheid. Als je meer op eigen benen komt te staan zal dit gevoel vanzelf verdwijnen.
Mijn lieve husband speelt in de week-enden in een band. Soms is ie pas om 6.00 uur terug. Soms wordt ik niet eens wakker als hij in bed kruipt Haha! Maar Kayleigh [zie profiel] houdt voor mij wel in de gaten of de juiste persoon het huis binen komt stappen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:39

misschien een flinke tijd op jezelf wonen en zo wat meer zelfstandig worden. is toch beetje te gek voor woorden dat je niet alleen thuis kan zijn op jouw leeftijd.

Amor Vincit Omnia

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 21:42

Mijn moeder heeft 2 jaar geleden in de buurt van belgié gewerkt en die zat door de weeks in een hotel, die tijd was ik alleen. Ik heb met een soort van wapen Haha! in mijn nachtkastje geslapen ! Ja je weet het maar nooit ! Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:44

ik zou niet daarmee kunnen blijven leven denk ik. de constante angst is bijna net zo erg als dat er daadwerkelijk iets zou gebeuren. geniet je wel als je alleen bent?

Amor Vincit Omnia

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 21:45

SuperPepeijn schreef:
ik zou niet daarmee kunnen blijven leven denk ik. de constante angst is bijna net zo erg als dat er daadwerkelijk iets zou gebeuren. geniet je wel als je alleen bent?


Ja totdat ik naar bed ga ! Dan word het eng ofzo.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:47

misschien werkt een opblaaspop? of een grote teddy (orri heeft er ook 1 geloof ik)...

Amor Vincit Omnia

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 21:49

SuperPepeijn schreef:
misschien werkt een opblaaspop? of een grote teddy (orri heeft er ook 1 geloof ik)...


Opblaaspop ? Oh men waar zie je me voor aan? Lips are sealed
Een teddy werkt ben ik bang ook niet ! Het zal wel wennen zijn hoop ik !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:49

Toch hoog tijd dat je eens voor je zelf leert zorgen want dit is niet gezond.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 21:51

Jippie schreef:
Toch hoog tijd dat je eens voor je zelf leert zorgen want dit is niet gezond.


Ik kan echt wel voor mezelf zorgen hoor ! Kan het niet helpen dat ik bang ben !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:51

met bang zijn heb je alleen jezelf mee. zoek iets op waardoor je meer zelfstandig wordt en zelfverzekerder wordt. iets anders kan ik niet bedenken. wat moet het worden als je onverhoopt ooit toch alleen moet wonen?

Amor Vincit Omnia

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 21:53

SuperPepeijn schreef:
met bang zijn heb je alleen jezelf mee. zoek iets op waardoor je meer zelfstandig wordt en zelfverzekerder wordt. iets anders kan ik niet bedenken. wat moet het worden als je onverhoopt ooit toch alleen moet wonen?


Ik denk dat het een kwestie van wennen is ! Na een week is het over alleen zit de nachtdienst er ook op. Ik zie wel hoe het gaat als ik straks samenwoon en hij nachtdienst heeft.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:56

Tja, ik heb hetzelfde als ik 's nachts in mijn eentje in een huis ben met meerdere verdiepingen. Daar kwam ik achter toen ik van een heel groot oud studentenhuis (met 9 kamers) verhuisde naar een flatje (dat ik deelde met één ander huisgenootje). Opeens had ik er geen problemen mee om alleen thuis te zijn, al vanaf de eerste nacht daar niet. En in het flatje waar ik nu al twee jaar in m'n eentje woon heb ik ook nooit last gehad. Terwijl ik me in het huis van mijn ouders - dat ik al bijna 30 jaar ken - nooit prettig heb gevoeld in m'n eentje. Een flat is makkelijker te overzien, denk ik.

Weet jij of het puur de gedachte is dat je alleen thuis bent, of ligt het ook aan het soort huis waar je bent?

En ik denk niet dat het te maken heeft met 'voor jezelf leren zorgen'. Sommige mensen voelen zich nu eenmaal niet prettig in hun eentje, heel vervelend maar je kunt wel proberen om jezelf beter te voelen. Probeer jezelf bezig te houden en niet te veel te denken aan de donkere nacht buiten. Neem een leuk boek of tijdschrift mee naar bed, of een knuffelbeest, of zet rustgevende muziek op. Of alle drie. Dat kan al een boel schelen!
Laatst bijgewerkt door Karin op 19-05-03 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:57

kojack"]
[quote="Jippie schreef:
Toch hoog tijd dat je eens voor je zelf leert zorgen want dit is niet gezond.


Ik kan echt wel voor mezelf zorgen hoor ! Kan het niet helpen dat ik bang ben !
[/quote]

Fysiek misschien wel maar mentaal ben je nog volledig afhankelijk, je angst is irrationeel, vandaar mijn opmerking.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:57

Het went, geloof me Knipoog en op een gegeven moment als je al een tijd samen woont is het zelfs af en toe wel eens lekker dat ie er een nachtje niet is Haha!

Ik was ook altijd een scheiterd als mijn vriend nachtdienst had, helemaal omdat er allemaal rare figuren bij onze flat rondlopen s'nachts. Maar uiteindelijk went het wel, het enige wat nooit went is als je s'ochtends wakker schrikt en het blijkt dat het 10 uur is en hij is nog niet thuis Bloos Blijkt dat ie ergens langs de kant van de weg in slaap was gevallen.......... en ik me maar zorgen maken

Gelukkig zijn we inmiddels alle twee van onze nachtdiensten verlost
Laatst bijgewerkt door napoleon op 19-05-03 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 21:58

Ik neem de honden mee naar bed Haha!
Ik denk dat het gewoon het idee is dat ik alleen thuis ben.
Het is al helemaal erg als het nog onweert ook Haha!
Laatst bijgewerkt door kojack op 19-05-03 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:59

tja niet prettig voelen in je eentje vind ik toch iets heel anders dan niet kunnen slapen van angst en verkrampt in bed zitten als je ook maar iets hoort. volgens mij heeft het op dat moment dus alles met zelfstandig- en zelfverzekerdheid te maken.

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:59

napoleon schreef:
het enige wat nooit went is als je s'ochtends wakker schrikt en het blijkt dat het 10 uur is en hij is nog niet thuis Bloos


Zo geef ik 's nachts met mijn slaperige kop nog wel ens een mep op het kussen naast me om te voelen of man-lief al in bed ligt. Soms is het mis en soms is het raak. Mijn man kan daar ok maar niet aan wennen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:01

nou van mij had je een rechtse hoek terug gekregen jippie...

Amor Vincit Omnia

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:03

SuperPepeijn schreef:
tja niet prettig voelen in je eentje vind ik toch iets heel anders dan niet kunnen slapen van angst en verkrampt in bed zitten als je ook maar iets hoort. volgens mij heeft het op dat moment dus alles met zelfstandig- en zelfverzekerdheid te maken.


Wat ben jij toch een verstandige man Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 22:04

Jippie"]
[quote="napoleon schreef:
het enige wat nooit went is als je s'ochtends wakker schrikt en het blijkt dat het 10 uur is en hij is nog niet thuis Bloos


Zo geef ik 's nachts met mijn slaperige kop nog wel ens een mep op het kussen naast me om te voelen of man-lief al in bed ligt. Soms is het mis en soms is het raak. Mijn man kan daar ok maar niet aan wennen
[/quote]


Hahaha vanochtend kreeg mijn vriend een elleboogje ! Hij was kwaad joh ! Ik heb het niet eens gemerkt, ik sliep gewoon door Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:04

na een optreden is m'n husband echt uitgeteld. Maar hij verteld me zojuist dat hij wel eens met een [licht]blauw oog is wakker geworden Schijnheilig

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:04

als ik jou was supersnel zou ik vanavond ook maar niet zo fijn in mijn bedje liggen, want dit krijg je morgen te horen! Knipoog

Amor Vincit Omnia

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:07

De radio aan snachts helpt!
Ik heb echt jaren alleen gewoond en nooit ergens last van gehad maar ik vind het nu ook niet meer leuk alleen als mijn vriend nachtdienst heeft. Ik ben niet bang maar ben toch onrustiger als hij er niet is. Maar bij mij helpt de radio dus..Enne stiekem aan lampje aan laten op de gang beneden Bloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amandavd, ComscoreBot, Eefsel2109, evita2, flooooo, Foreverkliek, GoogleAdsense, jadeken, Kloesje, Lanoca, LisaVH96, Marcella, Mariett, Nightingale, Paloedie, RenskeFrea, Symke, Vjestagirl, winnetou4502, xColorCross, xSCWx, xSimonee en 72 bezoekers