Welcome en Welt Hit II maken wedstrijdrentree

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Welcome en Welt Hit II maken wedstrijdrentree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 19:04

KWPN
18-05-2003: Welcome en Welt Hit II maken wedstrijdrentree


De Havikerwaard-hengsten Welcome en Welt Hit II hebben na een lange wedstrijdpauze hun terugkeer in de wedstrijdsport gemaakt onder Bart Veeze. In Lisserbroek won Welcome vandaag de Prix St Georges met 68,25%. Welt Hit II verraste zijn ruiter een paar maal en werd vierde met 64,38%.
Bart Veeze: "Welcome is enorm constant. Jan Peeters heeft me onlangs geholpen de puntjes op de i te zetten. Hij liep nu heel fijn. Ik kan veel van hem leren! Welt Hit was me nu nog vaak voor in de proef. Hij viel bijvoorbeeld uit een pirouette en ik had een fout aan het eind van de serie om de vier."
Niet alleen de KWPN-gekeurde hengsten Welcome en Welt Hit II waren uit hun concoursritme, Bart Veeze was dat zelf nog veel meer. Bart: "Ik was al drie jaar niet gestart op dit niveau en erg zenuwachtig. Dat moet weer groeien. Ik heb er zin in!"

Nog een nieuwe combinatie in de Prix St Georges was Coby van Baalen met de oud-wereldkampioen van Julie van Eeuwen, Roval Investment (v.Investment). Jurylid Els Mouw had deze combinatie ex aequo op de eerste plaats staan met Welcome en Bart Veeze, uiteindelijk werden Coby en Rovan Investment tweede (67,50%).
De Intermédiaire I werd verrassend gewonnen door Yasmin Kalkhuis met Arzberg (v.Accord II) (66,13%). Willem-Jan Schotte bracht Goubergh's Ideaal winnend uit in de Intermédiaire II (67,68%).
De Grand Prix tenslotte werd op het nippertje gewonnen door Jeanine Fiechter met Exquis Rodenburg Alabama (v.Coriall) met 65,62%, voorkeur van jurylid Mara de Bel. Els Mouw gaf net de voorkeur aan Luzelma Slottie (v.Cabochon), met 65,42% onder Christa Laarakkers goed voor plaats twee.

(CvA, overname uitsluitend toegestaan met bronvermelding)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bernoe, DotBot, floorsxm, Hootje, Katyatje, rosak, sterregoud, Taucha, Ubermetrics en 28 bezoekers