is dit betrouwbaar?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

is dit betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 19:12

Hallo ik ben Jeanine en zoek mensen tussen de 7 en 16 jaar die veel willen leren en een verzorgpaard/pony zoeken
De werkzaamheden zijn:
- veel poetsen
- rijden je krijgt ook les
- paarden voeren
- vegen
- uitmesten
- wandelen
- paarden in/uitstappen
- proeven voorlezen
- wedstrijden rijden is mogelijk
- soms mee op wedstrijd
- paarden wassen
- vlechten voor wedstrijden
De kosten zijn 5 euro per keer.
We maken ook regelmatig buitenritten de kosten zijn dan 7 euro en er zijn ook weekend/weekkampen in de zomervakantie.
Ook als je nog niet zo ervaren bent met paarden of als je wilt leren paardrijden ben je van harte welkom.
Mail of bel en geef door:
- naam
- woonplaats
- leeftijd
- gewicht
- aantal jaren rijervaring (niveau)
- stijl die je rijd dressuur, springen of western of allebij
- wedstrijdervaring ja/nee
- en nog iets over jezelf vertellen of je snel bang bent of juist alles durft enz.Ik


dit las ik op marktplaats. ik ben best wel geintresseerd in die buitenrit. ik ben best wel beieuwd of iemand dit kent. en of jullie dit betrouwbaar lijkt. want om eerlijk te zijn is marktplaats nou niet echt de plek om voor dit te adverten toch?

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 19:14

oja dit is in muiden (N-H)

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:14

Lijkt me iemand die een supergoedkope groom zoekt!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:16

Samsam schreef:
Lijkt me iemand die een supergoedkope groom zoekt!!


haha dat was ook al mijn eerste ingeving.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:17

Ik zou ze gewoon eens een mailtje sturen en kijken of je daar een serieuze reactie op krijgt. Maar om 5 euro te moeten betalen per keer om allemaal klusjes te moeten doen? Vind ik een beetje vreemd, ja je mag ook rijden maar waarom dan geen maandbedrag? Het lijkt me meer commercieel als ik het zo mag zeggen, maar niet professioneel.

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 19:21

neee ik ben ook niet geintresseerd in de klusjes maar in de buitenrit! heb gisteren mailtje gestuurd maar nog geen reactie gekregen

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 19:40

hey ik heb reactie:

Citaat:
Hallo Nicoline je hoeft niet bij mij te lessen om een buitenrit te maken maar het is wel altijd onder begeleiding en als je al veel ervaring hebt in geschelschap met mij. Het maakt niet uit hoe oud je bent en hoe lang je al rijd alleen de kosten zijn 7 euro per keer met vr. groet Jeanine

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:54

En je nog laten betalen ook om te poesten en te voeren

Rietje_oud

Berichten: 76
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Meppel, in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:06

Ik denk dat je dit beter kunt bekijken als zoals een "paardje huren", hier poets je ook en zadel je ook op. Nouja voor 7 euro kun je een hoop lol hebben hoor.

Als iemand echt een bijrijder zoekt met de intensie tot delen, vind ik het wel noodzakelijk dat de bijrijder tegemoetkomt in de kosten, maar nietmeer dan 1/3 van het maandbedrag, want het paard blijft van de eigenaar.

Een poetselmeisje of jongen moet zeker niet betalen voor deze dingen, krijg je een les aangeboden, dan is dit ter compersatie voor het poetselen en verzorgen enzovoorts.

Er zijn dus duidelijk verschillen in bepaalde dingen.

Wat ik hier lees zijn eigelijk mengelmoesen van alles wat ik schrijf, ik vind het niet echt duidelijk.

Rilana

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:30

Ik vraag me af wat die Jeanine nou precies wil.
Ik heb wel vaker advertenties van haar zien staan op o.a. marktplaats.

Ze adverteert bijvoorbeeld dat ze paarden traint, inrijdt en als tijdelijk logeer adres tijdens vakantie. Ik heb haar wel eens een mailtje gestuurd met de vraag wat voor ervaring ze heeft, op wat voor manier ze traint e.d. Nooit een antwoord op gehad.

Ik krijg op deze manier de indruk dat zij zich laat betalen en opzoek is naar meiden die allerlei minder leuke klusjes afhandelen. Verder vind ik het ook erg onverantwoord om zulke jonge kinderen (vanaf 7 jaar!) met jonge, onbekende pony's en paarden om te laten gaan. En ik denk dat de meeste paardeneigenaren die hun paard in training willen zetten er ook niet echt enthausiast van worden als ze horen dat hun paarden bereden en verzorgt worden door hele jonge onervaren kinderen.

Maar goed het kan natuurlijk zijn dat ik een hele verkeerde indruk heb hoor. Misschien heeft ze een paar shetten staan waar ze kinderen op wil laten rijden.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:36

kijk maar uit dat Jeanine niet toevallig Jan is.............e

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:22

gijsenkim schreef:
kijk maar uit dat Jeanine niet toevallig Jan is.............e


HAHAHA, zou zo maar kunnen, misschien heeft hij ook wel puppies.......

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 07:59

Ik vind het een beetje vreemd...
Je mag daar dus klusjes komen doen en moet nog bijbetalen voor het rijden? Bovendien vind ik dat ze het nogal vaag formuleert. Ik zou hier niet zonder meer op in gaan, maar misschien valt het best mee. Ga eens kijken, zou ik zeggen.

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:10

Ik kom uit Muiden en Jeanine ken ik niet. Nou is Muiden niet zo groot. Ik heb haar gemaild om te vragen wat ze precies bedoeld met vakantie opvang. Je kan je paard daar dan gewoon voor de periode bij haar in het land zetten. Ben erg benieuwd waar ze precies zit. Weet iemand dat?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:15

Zo dan ben je gek, ik ga niet betalen om uit te mesten Verward

En in en uitstappen woh dat is leuk Schijnheilig

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 17:38

i wil ook niet voor die klusjes betalen Tong uitsteken ik ben geintersseerd in de buitenrit, ik vindt het ook echt belachelijk dat ze wil laten betalen voor die klusjes!