rot allergie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

rot allergie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 09:18

aaaah ik haat hooikoorts!! benje een lekker dagje bij de paarden zit je de hele tijd te niezen en hebje overal kriebels :S aaah vreselijk irritant!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:11

Ben ik helemaal mee eens. heb er ook veel last van maar heb nu een soort druppeltjes gekregen en dat gaat nu veel beter. Ik heb er iig minder last van.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:25

Revalin helpt heel erg goed, kan je komen bij de Da enz.. mijn moeder gebruikt het ook, en die heeft echt alles al geprobeerd..

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:43

Ik ben altijd overgevoelig voor net gemaaid gras, dan stuiter ik al niesend door mijn zadel, hihi.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 11:55

ik heb zyrtec en oogdr5uppels maar dan mag ik me lenzen nei in :S

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 14:13

youngster schreef:
Revalin helpt heel erg goed, kan je komen bij de Da enz.. mijn moeder gebruikt het ook, en die heeft echt alles al geprobeerd..


Bij de Da........? Haha!
Ik krijg van mijn 'Da' altijd Semprex voorgeschreven; puik goedje!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 14:29

nee is niet de dierenarts..Haha! de D.A. drogisterij...hihi

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 14:48

Ik hoop maar dat het snel over is met al dat gebloei, want ik word er spaansbenauwd van, NIET GRAPPIG... Ik vind het in de zomer altijd lekker warm, maar als ik zo benauwd ben heb iktoch liever de winter... 't is ook nooit goed...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:48

Ik heb idd ook zyrtec, oogdruppels en neusspray (Flixonase). En dan nog heb ik er last van. Ben heel erg allergisch voor boom-, graspollen en huisstofmijt en verder voor honden en katten. Gelukkig niet voor paarden, maar er komt op het moment steeds meer bij, dus wat dat betreft. Krijg ook (als kruisreactie) steeds meer last van eczeem. Heb nu ook speciale lakens en hoezen voor m'n bed besteld tegen de huisstofmijt. Heb namelijk pas een longfunctietest gedaan, en haal maar 78% van wat ik zou moeten kunnen halen, gelet op mijn allergie gewicht leeftijd enz. Komt waarschijnlijk door de huisstofmijt Boos!
Maar goed, met medicijnen is het tenminste een beetje te onderdrukken en gelukkig regent het nu (tijdens de examens)....

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:43

Ben ik blij dat ik er helemaal geen last van heb, maar ik en mijn vriend stapelen wel de verkoudheden op nu, dus ik voel me ook niet super. En ik kan mijn lenzen nu ook niet dragen want ik heb verschrikkelijke traanogen... Huilen
Mijn mams heeft ook last van huisstofmijt, zij neemt Claritine daartegen...