fijn gereden vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 14:13

had vandaag les vn fred mijninstructeur en de les begon best vervelend ik kom de bak in gelopen en meteen wel 10 dazen bij d'r even snel in gespoten en gelukkig daar hadden we wat minder last van na het losstappen gaan draven begint het paard van de manege eigenaar ontiegelijk te vervelen Lucie reageert er als een idioot op ik moest dus haar aandacht van dat paard afhalen het is me toch nog gelukt na een half uur hard werken met de overgangen en de mooie wendingen die ik moest oefenen begon lucie dus moe te worden en jawel dan komt ze dus met haar truccendoos te voorschijn,ik heb volgens fred alles netjews met mijn zit opgelost en we hebben zelfs een mooie galop gedaan.dus ik was super trots op mijnmeissie want ze begint nu echt heel aardig te lopen en we gaan steeds een klein stukje vooruit,voor sommigen wat te langzaam maar voor lucie precies in haar tempo zodat ze alles goed leert begrijpen en daar doe ik het tenslotte voor.


Esther v
Berichten: 95
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 15:01

Ik vind dat jij en Lucie heel erg goed vooruit zijn gegaan. En met veel kleine stapjes kom je ook vooruit.

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 15:03

Hey! Wat fijn dat het deze week weer zo goed ging! Ik ben 't helemaal met Esther eens. Als je kijkt naar hoe het ging toen je haar net had en nu, echt een vooruitgang.


astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 16:07

dank je voor jullie reactie anderen zien het altijd beter als je zelf

Goede raad is zeldzaam; dankbaarheid ervoor nog zeldzamer.
Ikaris B+24 L+2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, JudithO, Koekie73, monsera, XxMariellexX en 132 bezoekers