voor het eerst * ALLEEN! * bosrit gemaakt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

voor het eerst * ALLEEN! * bosrit gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 19:06

Op zondag mag je bij onze pensionstal niet in de bak rijden, maar wel een buitenrit maken. Degene met wie ik dat meestal doe kon niet. Ik had toch zin om een buitenrit te gaan maken, en aangezien ik endurance wil gaan rijden en ik daar ook alleen ga, ben ik alleen geweest. Ik ga elke weet met der alleen naar de vereniging, of naar een vriendin maar dat is allemaal langs de weg en dat is toch een stuk anders dan in het bos.

De eerste 5 minuten moet ik langs de weg stappen en dat ging gewoon goed. Daarna komen we bij het bos. In het begin draafde ze er vrolijk in, toen ze opeens door kreeg heey! dit is anders
Pony op de rem en ze loopt een heel stuk achteruit. Stilgezet, en aangespoort, weer achteruit ipv. vooruit
Toen haar maar gewoon stil gezet ( voordat we in de sloot terecht kwamen ) en gewacht. Na een minuut of 2 was ze het zat en begon uit zich zelf ( vooruit! ) te lopen.
Behalve dit ene opstakeltje helemaal geen problemen gehad! lekker naar de zandverstuiving geweest en veilig weer thuis gekomen.
Weet ik ook weer dat ik met der alleen het bos in kan gaan!

(L)


FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:27

geodzoooo (ik kan dat niet met faith, wordt ze gek!) xxxx

fiath ik moest je laten gaan.. nu heb ik LaRona en Noeska.. maar ik mis je wel

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:41

Leuk voor je! Een bosrit maken is zo relaxed. Lachen
Helaas niet altijd ... (zie mijn topic op verslag van de dag)

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:51

leuk man!

Your stairway lies on the whispering wind


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:28

Super hoor! Wat zul jij je rijk gevoeld hebben! Heerlijk is dat, alleen jijzelf en je paardje, en verder alleen de rust en natuur om je heen!
Vreemd trouwens dat je niet in de bak mag rijden maar wel buiten Verward Heeft dat een religieuze oorzaak, die regel?

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:40

Iets mooiers bestaat haast niet Haha! . Door niets of niemand afgeleid en genieten maar.

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 22:17

Sonja schreef:
Super hoor! Wat zul jij je rijk gevoeld hebben! Heerlijk is dat, alleen jijzelf en je paardje, en verder alleen de rust en natuur om je heen!
Vreemd trouwens dat je niet in de bak mag rijden maar wel buiten Verward Heeft dat een religieuze oorzaak, die regel?


Jah, de schoonmoeder van de eigenaresse van de pensionstal waar ik sta ( is het nog te volgen? ) is streng gelovig en heeft liever niet dat er op zondag in de bak gereden word, je mag dus je paard uit de stal/wei plukken en mee naar buiten nemen.

Het was idd heerlijk om alleen te zijn samen met m'n pony! Ik kan in een heel mooi rustig gebied rijden, dus was wel heel ontspannend!

(L)

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 08:22

Hmmm het is heerlijk om een rit buiten te maken maar Alleen ??? nee dank je ... Er kan van alles gebeuren Brrrr ... Ik zorg altijd dat ik iemand bij me heb ... maar goed dat ben ik ...

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:09

Heerlijk hoor. Kan ik ook heel erg van genieten,de wind door de lange manen van mijn bijrijdpaard,de natuur,de vogeltjes, een konijntje dat voorbijrent,geweldig!
Er zijn buitenritten dat ik helemaal niemand tegenkom in het bos.
Mobieltje meenemen is wel handig !!

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 13:13

idd veiligheid is wel heel belangrijk! neem ook altijd m'n mobieltje mee en m'n ouders weten waar ik ong. heen ga, en hoe lang ik wegblijf.
Maar alleen voel je, je een stuk vrijer!

(L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, Esta_negra, GrapeshotBot, SemrushBot en 14 bezoekers