Verslag wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Verslag wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 17:36

Gisteren had ik weer een wedstrijd. Had er wel vertrouwen in. Thuis begint hij namelijk steeds lekkerder te lopen. Ik had hem afgelopen week alleen weinig kunnen rijden vanwege een scheurtje in mijn enkel, maar ik wilde natuurlijk hoe dan ook starten. *LOL*

Voorbereiding ging niet helemaal naar wens. Ik had geen naald en draad en zelfs geen zwarte elastiekjes. Danny liep dus rond met knotjes met daarin witte elastiekjes... Gelukkig kwam Jessica de volgende dag en had ze zwarte elastiekjes mee, dus dat scheelde weer!

Ik had 2 super lieve grooms. Jessica en Steef. Ja, natuurlijk mijn moeder ook wel. *LOL*
Met het losrijden hadden Jessica en Steef heel fijn geholpen en liep hij voor de eerste proef redelijk fijn. Helaas in de proef stopte ik met rijden Scheve mond , wat het gevolg had dat Danny niks meer deed.. Commentaar van de jury was dat ik hem met meer impuls moest rijden. Het moest actiever.

Toen Danny maar ff in de trailer gezet, want er zat veel tijd tussen de proeven. Toen heeft Jessica me goed toegesproken ( *LOL* ) dat ik er veel meer aan moest rijden. Nou, daarna weer losgereden voor de 2e proef en hij was echt sterk. Hij was wel wat feller, maar het voelde helemaal niet goed aan. Toen de proef in. Nou, het begin was echt zoooo ontzettend slecht, lukte gewoonweg helemaal niet. Maar toen ging ik er een stuk meer aan rijden en werd het einde wel een heel stuk beter. We verbeterden heel duidelijk.

Ik was over beide proeven helemaal niet tevreden, maarja, dat mag ook wel eens gebeuren. Het resultaat was in de eerste proef 152 en in de tweede proef 161. Gelukkig nog wel een winstpuntje, maar ik was dus niet tevreden over deze dag, maarja, volgende keer beter!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:43

161! daar mag je toch zeker wel tevreden over zijn. En ach, die ander proef, dat kan gebeuren. Volgende keer allebei je proeven goed!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:54

Idd volgende keer gaat het weer goed! Party!! zeker weten!

Succes ermee meid! Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 18:04

gefeliciteerd met je puntje. en tsja dat het niet helemaal naar wens ging kan gebeuren toch?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:52

Het was leuk om jou op Danny te zien rijden hoor Joleen Knipoog
Volgende keer gaat het vast wel weer gewoon hoe jij het wilt met het rijden maar in ieder geval heb je er wel weer een punt bij