Kent er iemand Manege den Gouberg in Roosendaal?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Kent er iemand Manege den Gouberg in Roosendaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 13:43

Een vriendin van mij gaat daar waarschijnlijk lesgeven(18), maar ging eerst al eens kijken samen met nog 2 andere vriendinnen van mij.
Weet er iemand misschien iets meer over die manege?

Mist

Berichten: 9485
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:59

Dat is een heel groot chique spulletje! Ken het alleen van wedstrijden, dus ik weet niet of de sfeer enzo goed is maar het is wel groot!!

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 15:27

Inderdaad een sjiek spulletje daar, maar als ze mensen laten lesgeven die niet eens gediplomeerd zijn heb ik zo een beetje een rare gedachte.
Maar ja, het zal wel aan mij liggen..

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 15:31

Mijn vriendin is wel gediplomeerd geloof ik, in ieder geval al veel ervaring(vroeger was ze niet gediplomeerd maar geeft al lang, en bangelijk goed les).

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 15:57

Er stond laatst een heel artikel in de Strengen, ziet er mooi uit daar Lachen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 16:14

Ben er een keer geweest in het voorjaar (wedstrijd Junioren en Young Riders). Geweldig complex, maar wat ze er verder doen aan lesgeven weet ik niet. Er zit wel een hoop geld achter, geloof ik...

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:02

Hai, ik heb er vroeger gereden en kom er zo nu en dan nog eens.

Het is inderdaad erg groot daar,met wat over het paard getilde mensen.
Maargoed,die heb je bijna overal wel.

Wat ik nog weet (hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn) is dat er best wel oude pony's werden gebruikt die overigens wel goed verzorgt werden hoor.Er waren natuurlijk ook gewoon wat jongere pony's.

De lessen werden vroeger erg leuk gegeven, dmv spelletjes en er waren ook regelmatig onderlinge wedstrijden.

Echt negatieve dingen kan ik gelukkig niet vertellen.Tsja, manege paarden moeten vrij hard werken,maar ze worden er goed verzorgt.
En zoals ik al zei,op dit soort sterren manege's komen natuurlijk ook mensen met steralures.

Groetjes!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:34

KellyenXena schreef:
En zoals ik al zei,op dit soort sterren manege's komen natuurlijk ook mensen met steralures.

Nou,
ik wil evt. sterallures niet goed praten,
maar weet wel dat er wel wat mensen staan die nationaal en internationaal aardig meedoen.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:38

Ik ben er begonnen met paardrijden en het is ongeveer 3 km bij ons vandaan.. Ook is onze paardenkliniek hier pas naar toe verhuisd.
Veel oude ponytjes inderdaad, staan helaas wel in stands, maar komen wel buiten. Instructie was altijd redelijk, maargoed, rijd er al 4 jaar niet meer.
Supermooi complex met superdeluxe mensen en paarden, als manegeklantje voelde je je er al snel ondergesneeuwd. Geloof dat de stalling er excl. weidegang 800 gulden kost (uh, dus zo'n 350 euro)
En het is vlak bij de ruchpense heide.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:42

ik ben er vaak op concours geweest. Mooie accomodatie daar.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:27

Sjuimpje"]
[quote="KellyenXena schreef:
En zoals ik al zei,op dit soort sterren manege's komen natuurlijk ook mensen met steralures.

Nou,
ik wil evt. sterallures niet goed praten,
maar weet wel dat er wel wat mensen staan die nationaal en internationaal aardig meedoen.
[/quote]


Hihi, tuurlijk draaien er een aantal goed internationaal mee!jEr staat ook een meisje van het rabobank talententeam.
Maar dat bedoel ik, het is meer een proffesionele stal, die voor veel mensen niet te betalen is.Dus er komt een bepaald type mens op af.Niet goed of niet slecht,maar ik kan er vaak niet zo goed mee overweg.
Ik wilde er eerst ook gaan staan maar nee, ik sta nu lekker voor heel weinig geld op een simpele boerderij zonder luxe en het bevalt me uitstekend!

Groetjes!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:35

Ik ben er ook vaak op concours geweest, hele mooie manege.

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:39

Ik woon in Etten-Leur, vlak bij Roosendaal, en bij Manege de Goubergh. Een kennisje van me staat er ook met haar pony, maar ik zou er niet willen staan. Het gaat daar meer om hoe duur je spullen zijn, welke kleur dekje en bandages je hebt en hoeveel je paard en je trailer wel niet gekost hebben... DOE MAAR GEWQON,DAN DOE JE AL GEK GENOEG !!!