Als je MOEST kiezen,wat zou je dan doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

wat zou je doen?

in de bak
48 (33%)
buitenrijden
96 (66%)

Totaal aantal stemmen: 144


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Als je MOEST kiezen,wat zou je dan doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 21:37

Beetje rare vraag,maar ik vroeg het me ineens af. Haha!

Stel nou dat je moest kiezen tussen ALTIJD buitenrijden of ALTIJD in de bak.Wat zou jij kiezen?


diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:38

Ben blij dat ik niet hoef te kiezen Haha!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:40

Nee ik ben ook blij dat ik niet hoef te kiezen. Ik rijd bij mijn verzorgpony's enkel in de bak (wel in de openlucht) en ben blij dat ik met manegelessen zomer's nog naar buiten ga.

Let love shine so bright

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:42

Ik heb voor de bak gekozen, omdat ik zowiezo niet heel erg van buitenritten hou, alleen als extra. Vind dresuur het leukst, daarna springen en als laatst buiten. En aangezien je de 1ste 2 in een bak kunt doen heb ik voor bak gekozen. Maar denk dat ik dan af en toe langs de weg een rit zal maken, als het paard verkeersmak zou zijn.

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:45

Ik heb voor buitenrijden gekozen, omdat je in het bos ook wel kan springen over omgevallen boompjes, of zelf sprongetjes maken en je kan dan ook op bv een grasveltje gaan dressuuren Misselijk Lips are sealed

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:45

Dat gekozen wat ik altijd al doe. Buitenrijden. En dressuren kan ik buiten dus ook. Tegelijkertijd met lekker van de natuur genieten Haha!

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:50

Ik heb ook voor buitenrijden gekozen. Ik kan op een veld keurig m'n oefeningen doen, en zelfs op de boerenweggetjes hier doe ik dingen als wijken, schouderbinnenwaarts, travers etc. Het nuttige met het aangename verenigen!
Maar alleen in de bak rijden... Misselijk Ik zou m'n paard nog liever verkopen, want daar heb ik geen lol in.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:28

Buitenrijden.... op een open stuk of weiland ofzo kan ik ook goed bezig zijn met dresuur of springen, dus lekker buiten hoor als ik zou moeten kiezen!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:30

Lekker buitenrijden!!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:43

Fasel schreef:
Dat gekozen wat ik altijd al doe. Buitenrijden. En dressuren kan ik buiten dus ook. Tegelijkertijd met lekker van de natuur genieten Haha!


me 2 Haha!

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:44

altijd in de bak. Ik houd niet van nat worden!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:46

Ik zou altijd in de bak rijden. Maar ik ben ook erg blij dat we niet hoeven te kiezen. Verandering van spijs doet eten...en een buitenritje op zijn tijd is ook niet verkeerd....

Je suis Charlie.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 23:13

ik heb voor buitenrijden gekozen!
wat fasel idd al zegt, je kan er dressuren, springen en lekker van de natuur genieten!
altijd in de bak, lijkt me zooo saai Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 00:14

Als ik moest kiezen zou ik toch voor buiten rijden kiezen!

Bij Jewel was er geen optie om buiten te rijden (ja, was er wel maar moest je drukke weg over, spoorweg, kende Jewel nog niet zo heel goed en ik moest alleen), en toen reed ik eigenlijk altijd in de bak (binnen of buiten), en had ik enorm zin om lekker een keer in het bos te rijden.
Bij Nico rijd ik altijd buiten want er is niet echt een bak (ja, een stukje omgeploegd zand), en nu lijkt het me wel weer lekker om gewoon een keer lekker te dressuuren in een goede (binnen)bak met een hek er om heen. Dilemma Knipoog

Liever dus allebei, maar als ik moet kiezen dan liever buiten Haha!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 08:04

Ik kies voor buiten, omdat ik altijd in de bak tijden een beetje paardonvriendelijk vind. Zeker voor paarden die dan nog eens voor de rest van de tijd op stal staan. Paarden zijn buitendieren en ik kan me nauwelijks voorstellen dat je van paarden houdt en niet van rijden in de natuur.

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:30

Ik zou kiezen voor buitenrijden.
Op dit moment rijd ik ook hooguit eens per week in de bak... ik denk dat ik hem wel kan missen...

* To Belg, or not to Belg *

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:31

Ik kies voor de bak. Ik heb geen pony waarmee ik goed de weg op kan, ik ga alleen weleens op zondag. Ik vind het best leuk, maar hier in de omgeving kan het niet zo mooi.
En ik ben nu dus echt een bakruiter geworden. Ik dressuur met mijn eigen pony veel, en spring af en toe.
Met mijn verzorgpony dressuur ik ook veel, om te oefenen voor het mennen. Dus ik kies de bak, wel rijd ik altijd in een buitenbak.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:16

Met Peer en Ginger reden we ook altijd buiten.. nu lopen we buiten Haha!

it must be love

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:18

visje schreef:
Ik kies voor buiten, omdat ik altijd in de bak tijden een beetje paardonvriendelijk vind. Zeker voor paarden die dan nog eens voor de rest van de tijd op stal staan. Paarden zijn buitendieren en ik kan me nauwelijks voorstellen dat je van paarden houdt en niet van rijden in de natuur.


MEER dan een b'tje paardonvriendelijk zelfs. Boos!
Ik zou Schijnheilig jouw mening Schijnheilig best wat vaker hebben willen zien op dit topic!!! Lachen

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:23

In de bak en in feite is dat ook waar ik een stal op selecteer. Een stal moet vooral een goede bak hebben waar je in kunt trainen. Voor buitenrijden pak ik de trailer wel.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:31

In de bak... ik rijd toch al niet zo vaak buiten de bak Haha! 1 keer in de 2 weken is nog veel bij mij.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:37

Wat ik me afvraag he. Ik kan me niet voorstellen dat altijd in de bak rijden goed voor je paard is. Vergeef me maar ik ben overtuigt dat het niet zo is. Een paard heeft toch ook ontspanning nodig en die krijgt hij niet tussen die vier muren Boos! En ook niet van die tijd die hij in de wei staat.

'Paint' it 'Black'

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:40

Ontspanning krijgen ze in de wei imo. Rijden is werken, land is ontspanning. Zo geweldig vind Flair het buitenrijden niet, anders had ze niet zo graag teruggewild. En ontspannen is ze bij de dressuur, en gespannen is ze bij buitenritten.

Wat krijgen ze in de wei dan wel volgens jou?

28-09-2007
Nothing compares too you...


loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:48

Ik kies voor buiten rijden puur omdat ik daar mijn paard voor heb,Maar ja zou dat niet gaan dan zou ik toch voor de bak moeten kiezen.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:17

Ik kies zeker voor buitenrijden. Dit vind ik veel leuker omdat je een lekker vrij gevoel hebt. Ook is het telkens weer wat anders omdat je nooit dezelfde weg rijd, of je kunt een sprongetje maken of op een veldje toch nog een beetje dressuren. In de bak heb ik het meestal na een half uur al wel weer gezien

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bribro, mooney, NRJ en 95 bezoekers