wat vinden jullie hier nou van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

wat vinden jullie hier nou van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 09:45

als je bijboorbeeld iets te koop hebt. En er zijn mensen die echt geintreseerd zijn in dat gene dat je te koop hebt. Ze vragen om foto's, ofzo , en die maak je en stuuur je op. En vervolgens hoor je er niets meer van?
Ik heb dat nou al een aantal keer gehad, het maakt mij niet zoveel uit, ik zet het gewoon weer opnieuw te koop. Maar dan denk ik, even een berichthje sturen is toch niet zoveel werk? En soms als je het dan weer te koop plaatst reageren ze opeens weer met, ik had hem toch al gekocht?

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:55

Krommunicatie heet dat. Ga je mee moeten leren leven.
Iemand die niets heeft laten horen en later zegt dat hij/zij gekocht heeft, moet dat kunnen aantonen en jij mag daar om vragen.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:56

Had ik ook met Racer te koop aanbieden. Echt wel 20 mailtjes gehad en erbij vermeld, wil je achteraf nog even een reactie sturen ivm de verdere verkoop (als je hem niet zou willen dus) jaja is goed.

Nou NIEMAND heeft dan ook maar een woord terug gemaild.
Ik vind dat echt asociaal, je kan toch wel IETS terug sturen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:14

Niet wachten...nee beter gezegd NOOIT wachten tot een ander met reactie komt. Stel een ultimatum, prik er een datum op tot wanneer je wat wilt horen. Zeg er bij dat, als je voor die tijd niets hebt gehoord, de spullen/paard/whatever weer te koop komen te staan.

Als je wacht tot een ander weer contact opneemt, kun je in veel gevallen heel lang wachten.

Hou het initiatief in eigen hand, maak duidelijke afspraken, prik er een tijdstip op, en dan kan je verder je gang gaan mocht je niets horen....

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:35

Cassidy schreef:
Niet wachten...nee beter gezegd NOOIT wachten tot een ander met reactie komt. Stel een ultimatum, prik er een datum op tot wanneer je wat wilt horen. Zeg er bij dat, als je voor die tijd niets hebt gehoord, de spullen/paard/whatever weer te koop komen te staan.

Als je wacht tot een ander weer contact opneemt, kun je in veel gevallen heel lang wachten.

Hou het initiatief in eigen hand, maak duidelijke afspraken, prik er een tijdstip op, en dan kan je verder je gang gaan mocht je niets horen....


YO !!!! Mee eens; khad het niet beter kunnen verwoorden! Lachen

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 14:12

hier ben ik het ook zeker mee eens, maar ik bedoel ik vind het best asociaaL als je het toch niet wil hebben, kun je toch even een mailtje sturen, is wel zo netjes.

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:38

idd het is wel zo netjes om het ff te melden dat je ervan af ziet..
doe dat ook maar vergeet het ook net zo vaak.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 18:01

Dat stadium ben ik allang voorbij, dat ik wacht totdat een eerdere mailer een reactie stuurt. Kun je het verkopen, dan moet je het gewoon doen. Voor die ander is het dan jammer.

Ik moet ook eerlijk bekennen, dat ik het soms ook wel eens een paar dagen laat liggen om te reageren. Ik probeer het meestal wel te doen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 18:36

Heb ik dus ook hé, verschillende mensen van "ja, we hebben intresse in je pony", tot de moment er is ... is iedereen vreemd genoeg ineens "afwezig" ... Kan ik helemaal niet mee lachen, het kan voor mijn pony het verschil betekenen tussen in de handel raken of een goede thuis vinden. Ik heb zo iemand vorige week wandelen gestuurd die intresse had omwille van een bepaalde wel zeer enthousiaste reactie ... had beter moeten weten!!!!!! Lips are sealed