Jolynn weer in Bodegraven!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Jolynn weer in Bodegraven!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 16:07

We moesten vandaag voor controle( Zie Jolynn haar veulen dood) naar Bodegraven. Het was de afgelopen week goed gegaan met Jo. Alleen kwam er nog allerlei smurrie uit haar doos,maar de da had gezegd dat dat aleen maar goed was dan kwam het er tenminste uit.

Alleen ging het wel een beetje errug stinken in de loop van de week. Wat was dat nou, echt smerig, haar vagina was erg geirriteerd door de operatie en is ontstoken geraakt en nu is het aan het necrotiseren ofwel er sterven stukjes af en die moeten eruit, dat gaat dus zo stinken Misselijk . En nu moet ze weer een paar dagen blijven zodat ze het dagelijks van binnen schoon kunnen maken en behandelen. Na het weekeinde mag ze waarschijnlijk weer naar huis.Hopelijk is het dan echt over,met haar baarmoeder ging het gelukkig wel goed *LOL*

XANTHA


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 16:08

jeetje wat een vervelend verhaal
nou in bodegraven staat ze in ieder geval goed!
sterkte ermee!!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 16:15

Ja dat weet ik het, ze wist ook echt wel waar ze was. Na het onderzoek mocht ze het land op en ze nam een hap hooi (dat lag daar in de wei) en ze draafde gelijk naar achteren, staart hoog in de lucht. Echt zo van hier ben ik. Wij hadden echt zoiets van zo, die voelt zich hier lekker thuis, dat geeft wel een goed gevoel!!!

XANTHA

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 18:58

He wat vervelend dat ze er nu toch nog even moet blijven... Nou ja gelukkig dat ze zich d'r zo thuis voelt Haha!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:25

Getsiederrie, dat lijkt me een nare toestand...
Fijn dat het dier nog vrolijk is, maar het kan maar beter over zijn, dat ze weer helemaal beter wordt...sterkte!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:22

Hoi,

He, das toevallig. Ik kom net bij de kliniek in Bodegraven vandaan. Mijn paardje staat daar namelijk ook voor een paar dagen. En toen liepen ze met een merrie (die volgens die jongen vannacht, dus dat zou dan niet kloppen, een keizersnede had gehad vanwege het feit dat het veulen veel te groot was) die in een andere box moest omdat ze de tussendoor had opengefriemeld Haha! Toen ik in jouw profiel keek, leek het paard er echt wel op, maar het was dan vast een andere.

Ik hoop in ieder geval dat ze gauw weer helemaal opknapt.

Groeten,
Judith

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:40

Wat doen ze met de merrie, word ze nu gespoelt om alle vies zichtheid eruit te spoelen???
Iedergeval heel veel sterkte met je paardje

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 21:28

He Voice dat is ook toevallig ik heb jouw paardje gezien. Toen Jo gisteren in het land werd gezet stond hij in het eerste weitje,klopt dat? en hij staat in de eerste containerbox Rechts. Hij viel me op vanwege zijn kleur, ik heb een isabelkleurige pony gehad en zo'n kleur valt je dan altijd extra op.Jolynn staat ook in dat rijtje maar dan in dat laatste stukje die vier losse. Ze staat dan in de eerste. Ga je morgen nog op bezoek, misschien zien we elkaar dan wel, grappig! Haha!

XANTHA


AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 07:27

Vette boktmeeting in bodegraven ghehehe,
wat een rottig verhaal van Jolynn. Gelukkig staat ze in bodegraven goed,
en veel sterkte met haar he!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 11:47

Hoi Jolinn,

Ja, dan heb je inderdaad mijn paardje gezien. Ik vond dat harstikke luxe dat ze gewoon lekker naar buiten mocht. Ze vond het wel wat vreemd, maar dat is logisch. Ze roept volgens mij naar elk paard wat langs komt, sociaal he Haha!

Ik ga vanmiddag weer heen. Tussen drie en vier uur wordt ze weer opgehaald door de mensen waar ze op Texel bij staat. Ik zorg natuurlijk dat ik erop tijd ben om haar in te laden en uit te zwaaien Huilen
Denk dat ik erom een uurtje of twee ben (tja, ze zouden eerder kunnen komen he!).
Ik zou eerst op de fiets, best te doen vanaf Gouda, maar het regent, dus vraag ik toch de auto van mijn moeder maar even.

Ben jij er ook toevallig rond die tijd? Weet je ook waar Jolinn nu staat, in welke stal?

Groeten,
Judith

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 19:59

Ben vandaag weer even op ziekenbezoek geweest en Jo was erg blij om ons te zien. Ze was vandaag weer schoongespoeld en had lekker in de stapmolen gestaan. We hebben haar lekker even laten grazen, morgen krijgen we waarschijnlijk te horen wanneer ze weer naar huis mag.

XANTHA

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:16

He, dat is fijn. Ik hoop voor jullie dat ze gauw weer naar huis mag.

Mijn paardje is vanmiddag weer opgehaald en staat inmiddels weer in haar eigen vertrouwde stal op Texel. Over een maand of twee moet ze weer terug om foto s te maken en door de manueel therapeut behandeld te worden. Ik denk dat ik maar vraag of we een abonnement kunnen krijgen Haha!

Groeten,
Judith

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:17

Hè jeetje, het zit jullie ook niet mee Verdrietig ! Gelukkig kunnen ze haar in Bodegraven helpen en heeft ze het er blijkbaar toch wel naar d´r zin Knipoog ! Beterschap !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lotus_Tessa, wend2009 en 34 bezoekers