Wranglers uit Amerika?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Wranglers uit Amerika?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 17:39

Ik wil graag Wrangler Cowboy Cut Slimfits uit Amerika laten komen, omdat ze daar veeel beter te betalen zijn. Hier betaal je ongeveer 54 euro voor een nieuwe broek. In Amerika toch ergens tussen de 20 en 25 dollar per broek. Maargoed, waar kan ik die het best bestellen, en wat zijn eventuele invoerkosten?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:40

Geef je maat en papa haalt ze voor je, als hij ze voor mij haalt kan hij ze voor jou ook wel meegbrengen (scheelt weer de vervoerskosten Knipoog )

keep your head up

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:42

Zo! Dat is nog eens snelle service! Knipoog

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:48

Xono, ik weet niet wat je maat is maar ik heb er nog een liggen die te klein is (krijg ik ingesnoerde bovenbeentjes van) maat 30x30........ praktisch nieuw en ligt in mijn kast niks te doen. Als je 'm past mag je hem hebben. Mag dit eigenlijk SM? of moet dit op EA of via PB?

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:55

Had via PB gekunt Lachen , maar ik neem aan dat je er maar 1 te vergeven hebt....

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:23

die vader kan een mooi handeltje beginnen Knipoog . Ikzelf zou d'r ook best een willen hebben maar vind ze hier ook veel te duur.

Niets zo charmant als een paard in her land.


DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:30

Hou er met import wel rekening mee dat tegenwoordig niet alles zomaar ingevoerd mag worden. Voor bepaalde artikelen (o.a. merkkleding) moet accijns betaald worden, ook als je nog onder het vrije import bedrag zit.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:57

Maar als je ze in je koffer stopt en het prijskaartje eraf haalt... zal het niet zo'n moeite zijn lijkt mij. Volgend jaar mag ik misschien op vakantie naar de VS en neem ik er zeker een paar mee Haha! Daar hebben ze ook allerlei leuke kleuren.. wat je in NL kan krijgen is alleen bruin, beige, blauw en zwart.. of zijn er winkels hier waar je ze ook in blitse ( Clown ) kleurtjes?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 00:07

Loky, dankje, maar ik heb maat 29x38 Haha! (eigenlijk 34 lengte, maar de 36 wordt nu een beetje krap in lengte (had ik al iets te lang gekocht, staat mooier op het paard), dus koop ik een 38)

Celinde, wanneer gaat je vader? Als hij ze 29 mei dan mee kan nemen, ben ik zeer geïnteresseerd *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 08:27

Malabarista schreef:
Maar als je ze in je koffer stopt en het prijskaartje eraf haalt... zal het niet zo'n moeite zijn lijkt mij.

Als je wel eens naar het programma op TV 'Schiphol etc...' gekeken hebt had je kunnen zien dat er wel degelijk in koffers gekeken wordt naar duidelijk nieuwe merkartikelen. Je hoeft er echt geen 10 mee te nemen om op te vallen, minder is ook voldoende.

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 08:34

XoNo schreef:
Loky, dankje, maar ik heb maat 29x38 Haha! (eigenlijk 34 lengte, maar de 36 wordt nu een beetje krap in lengte (had ik al iets te lang gekocht, staat mooier op het paard), dus koop ik een 38)

Celinde, wanneer gaat je vader? Als hij ze 29 mei dan mee kan nemen, ben ik zeer geïnteresseerd *LOL*


Hmm, dat gaat niet lukken. Ik zal het nog ff aan hem vragen (hij doet heel vaak nogal moeilijk over die dingen maar ik krijg hem wel zover Ach gut ), maar hij gaat de laatste tijd niet zo vaak meer maar ik houd je op de hoogte. Het kan alleen nog wel ff duren...

keep your head up


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fantast en 9 bezoekers