En mijn limiet weer opgeschroeft :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

En mijn limiet weer opgeschroeft :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 19:36

Vandaag de 4e keer springen na 3 jaar. Ik had voor ik er weer aan begon een limiet van 70 cm, dat vond ik al hoog Haha!

De 2e springles had ik perongeluk 80 cm gesprongen Bloos ik zag het pas toen ik hem al gesprongen had Haha! Toen natuurlijk al heel trots op mezelf. En limiet op 80 cm gezet.

De 3e keer springen was een parcoursje, en maar 60 cm Haha!

Vandaag besloot ik alle sprongen mee te springen, ongeacht hoe hoog... Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze hoger dan 80 zouden gaan.

De eerste sprongen gingen echt verrot, de 50 en 60 cm. Toen 70, dat ging al beter, toen 80, nog beter! En toen... stond hij opeens op 1 meter zonder dat ik het door had Cool Toen ik op die sprong afreed scheet ik echt in mijn broek, het leek net alsof die sprong hoger was dan ikzelf. Maar eenmaal erboven... ,,heeey dat is helemaal niet zo hoog"!

Flair springt boven de 80 echt 10 keer beter! Ze is veel rustiger en gecontroleerder op die hoogte!

Ik ben trots op ons Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:55

Haha, mooi zeg! Je hebt nu zeker al wel wat meer lef gekregen Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 20:00

Hee super, wilde dat ik niet zo bang was, lijkt me ook zo leuk, af en toe eens springen...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 21:09

Gewoon doen, ik vond het ook echt doodeng! Begin er nu steeds meer lol in te krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:59

Als je eenmaal boven bent, valt het alles mee he Haha!. Als het zo voelt kun je mij ook 120 of zelfs hoger voor mijn neus zetten hoor .

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 08:52

Ja, heel apart, de lagere hindernissen springt ze veel hoger dan ze moet, dus dan verwacht ik bij hogere dat ze echt een gigantische sprong gaat maken... en dan komt er zo`n flutsprongetje uit Haha!

Misschien volgende keer 1.10 Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:41

Super Kim en Super Flair Haha! !!!
Goed hoor !!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:25

Ik ben de laatste tijd ook meer gaan springen. Ben er vroeger een paar keer naar afgekletterd en als een hindernis op 50 cm stond begon ik al te piepen. Nu rijd ik de knol waar ik op zit op de hindernis af, maakt niet uit hoe hoog, springen met die handel. Het gaat zelden mis (gelukkig maar), en de keren dat het mis gaat wil ik het nog een keer doen omdat het moet kunnen.
Had nooit gedacht dat ik gewoon zonder erbij na te denken op een hindernis af zou sturen en dan gewoon eroverheen zou gaan... Achteraf denk ik dan wel eens: zoooo, da's toch een fikse sprong (meestal kruisjes, en dan springt die idioot natuurlijk over het hoogste stuk).

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:25

leuk hoor dat je de smaak te pakken hebt
blijven oefenene dan word het vanzelf minder eng