Mysty opgehaald!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 19:59

Jaja vandaag was het dan eindelijk zo ver!
twas wel erg vroeg, maar rond 10 uur waren we al bij Lamber.
Lamber kwam metteen naar ons toe, Mysty uit de wei gehaald, ff afscheid laten nemen van haar lieve zusje en mama, en toen aangelopen.
Toch wel ff moeilijk, want ze (Lamber, Wilma en Gerie) vonden het erg jammer...

Toen een tocht van 2 en een half uur gelopen (pppff). wat een end zeg, maar ja, we hebben het overleeft!
Rond kwart voor 1 kwamen we bij Pinky aan, Ik was iets vooruit gfietst om Pinky vast uit de wei te halen. Pinky werd helemaal gek en begonm helaal te showen haha, echt gaaf. ff laten snuffelen aan elkaar enzo, maar dat ging vrij goed. Alleen zodra Pinky met zijn hoofd bij die van Mysty kwam begon Mysty te 'klappertanden' mmmzzz geen idee waar dat voor nodig is Verward

Na een minuut of 10 hebben we ze lekker in de wei gezet, Pink wou spelen natuurlijk maar Mysty was bek af van de tocht, dus die had daar duidelijk minder zin in *LOL*
Toch maar even wat rondjes gelopen, gensuffelt en toch wel een paar flinke trappen uitgedeeld (Mysty aan Pinky, aaaaah). Maar ze vinden elkaar wel oke, denk ik Lachen
Tot een uur of 5 bij ze geweest, en toen moesten we toch echt naar huis...
We hebben ze in een grote stal gezet met zn 2e, want Pinky is moddervet en kan dus niet op de wei totdat ik een schrikdraad apparaat heb, Big Diet! hehe
Maar ja het ging allemaal super geweldig en Mysje is eindelijk van ons!!! Lovers
Groetjes Kim!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:02

Leuk!
Dat klappertanden is geloof ik omdat Pinky dus een ruin is.. en ik denk dat Mysty denkt dat Pinky nog een hengst is oid. Maar volgens mij doen merries dat als ze een hengst ruiken oid.. kan t niet goed uitleggen.
Maar leuk dat t goed gegaan is!!
Morgen zie ik lekker die 2 schattige paardjes Lovers heb er zin in! Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:26

Ik weet niet of je met het klappertanden hetzelfde bedoelt als ik, maar was dat niet onderdanig bedoelt naar de ander?
Nou in ieder geval zullen ze een hoop lol met elkaar hebben! Veel geluk gewenst met Mysty!

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:46

dat klapperen doen ze als teken van onderdanigheid. je ziet het ook vaak bij jonge veulens en het betekend zoiets van; wees niet bang ik doe je niets, ik eet alleen maar planten. ik doe jou niets, jij doet mij dan ook niets.
of iets in die geest maar zoiets was het wel...

leuk trouwens dat het nu eindelijk zover gekomen is!

greetzz debbie

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:17

Echt gaaf dat Mysty nu eindelijk van jullie is!!!
Pinky zal ook wel blij zijn met een beetje gezeldschap. Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:51

leuk joh! eindelijk het stelletje samen.
Klapperen met hun mond is idd een teken van onderdanigheid.
meestal laten de meest dominante paarden dan meteen de klappertand bij zich in de buurt komen zonder ook maar iets boos te hoeven zijn

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:58

fijn hoor!ik ben echt blij voor jullie!!!!komt het toch nog goed allemaal

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 22:35

Gaaf!!! Eindelijk dan toch!! Jullie hebben er zolang op moeten wachten, dat het nu onwaarschijnlijk lijkt denk ik? Maar ben wel blij voor jullie hoor!! Dikke knuffel aan Pinky & Misty Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 22:45

ik had de fotos al gezien echt leuk en wat een lange tocht ik weet niet wat dat klappertanden was maar hiero een aantal bokkers wel

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 22:54

Nee het voels nog niet echt... puur omdat we er ZO lang over bezig zijn geweest. Zovaak over hebben gepraat, ALS Mysty, bla bla bla.
Maar net ben ik in mijn eendje nog even gaan kijken.
Ik ben op de grond gaan zitten en heb zo zeker 45 min voor me uit zitten kijken, naar hun..
Geweldig... Hoe lief Pinky voor mysty is, wauw Lovers
Nu besef ik pas hoe erg Pinky een vriendje gemsit moest hebben... Ging spontaan een traan over me wang als ik zal hoe geweldig die 2 het hadden en besefte hoe geweldig ik (en inge) het hebben...
Verdrietig
Echt super!!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 06:48

ik ben zo blij voor je! Echt geweldig dat Mysty er nou is, ik hoop echt dat pink en mys de beste vrienden worden!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:20

Gaaf voor je!!! En nu maar lekker veel verhalen en foto's hier neerzetten. Want wij willen alles weten.

Party!! Haha! Party!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 13:12

Echt super! Ik ben echt heel blij voor je! Komt het toch nog allemaal goed, en ze worden vast de beste vrienden! Bofkont!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 13:13

gaaf hoor ook geweldige foto's!!!
zoals ik al eerder zei "jullie verdienen het gewoon!!"
hehe eindelijk is het dan zover ze is helemaal van jullie *wauwie* ben heel blij voor jullie

dikke kus aan pinky&misty
en heel veel plezier met die 2 geweldige paardjes!! Lovers Lovers Lovers