Tinker Candy's eerste NHS-les en Sweety's les

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Tinker Candy's eerste NHS-les en Sweety's les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 15:26

Vandaag gingen we eens beginnen met de Tinkerjaarling van mijn nichtje Candy wat maniertjes te leren Candy is nu net 2 en ze heeft nooit wat moeten doen. hoeft ook niet maar manieren mogen ze wel wat hebben. Ik had mijn maandelijkse NHS-les dus kon Jossy Candy even onder handen nemen voor Sweety. Nou dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Wij maken voor sweety altijd een cirkel met plastiek paaltjes en stroomdraad. sweety ging er nooit door maar candy daarentegen Extreme duivel Nu zul je denken waarom hebben die geen roud pin? Dat is omdat de wei niet van ons is en die mensen willen dat niet. Dus Candy ging zo snel als Jossy wat druk op haar uitoefende door de draad. Toen heeft hij haar een longeerkoord aangedaan. Gewoon voor als ze het nog probeerde hij haar dan een snok kon geven aan het halster. Na een tijdje ging dit alweer beter. maar Candy is echt koppig. En op een keer loopt ze mooi ontspannen in draf en plots zonder enige waarschuwing poing springt ze over de draad knap mijn longeerkoord kapot ! Wat is het toch een Extreme duivel Gelukkig konden we het terug maken. Eigenlijk vergeleek hij haar met een bedorven kind Lachen maar hij vond het heel fijn om met haar te werken. Candy heeft zelf 1 keer naar hem gesteigerd. Maar het ging hoe langer hoe beter. op het einde liep ze zelf zo in de cirkel. En ze begon hem ook goed te volhen. Hier volgen heel veel foto's. ook van mijn les nog met sweety vandaag maar daar moet niet zoveel uitleg bij Lachen.
Ze moesten dus wachten tot na de les voor ze eten kregen en dat vonden ze niet zo fijn. Wij waren de draad nog aan het spannen zien we dit Lachen Dit is candy. Als we nog geen eten krijgen eten we stroomdraad spaghettie. natuurlijk hebben we het meteen afgepakt de zotten.
Afbeelding
Afbeelding
Sweety
Afbeelding
Candy in de les.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nu Sweety en ik Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Candy die Jossy wat gaat plagen terwijl hij me uitleg geeft Extreme duivel
Afbeelding
Sweety in draf zetten
Afbeelding
Deze vond ik wel mooi Lovers (zou ik haar baard toch niet beter knippen?)
Afbeelding
Hier moet ik haar achterwaarts laten gaan en terug naar me toe laten komen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze doet het al goed he? vraag ik hier.
Afbeelding
Zo dat zijn ze voorlopig weer. het was weer een hele fijne en leerzame les. hoe vinden jullie de foto's?

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:28

Die baard moet je gewoon zeker en vast houden !! Haha!
Staat zo ontzettend leuk bij de Stinker Tong uitsteken

En verder zijn het allemaal hele leuke pics , maar die baard houden hoor ! Haha!


SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:53

ey wat cool, ik doe ook Natural Horsemanship, ik doe het op de manier van Parelli, je tinkertje ziet er echt perfect uit, en een leuke baard, haha
van wie krijg je eigenlijk les?
ik ben nu zelf bezig met mijn tinker om mijn level 1 te halen.
veel plezier samen!

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 15:59

Ik krijg les van Jossy Reynvoet. Ik weet niet of je hem kent. ik Belgie is hij erg bekend aan het worden is ook al een aantal keer op tv geweest. Maar hij werkt meer volgens zijn eigen methoden. Hij pakt van alle gekende NHS-leeraars onderdelen en maakt hier weer een andere manier van NHS mee. De Join-up zit erin de Jojo game en zo een beetje vanalles. ik en sweety vinden het echt super om te doen en ze doet het ook echt graag.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 15:59

Hoja en Loolapelooza ik zal haar baard laten zitten doen goed Knipoog

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:40

Hoe groot is ze? Ze oogt best groot namelijk en ze zal zeker nog wat groeien.
Volgens mij wordt dit een leuke tinker als de bespiering er eenmaal op zit.
(is ze nu ook al)

Ook bekend als Kim20!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:44

in eht begin had sweety meer zin om het touw op te eten, of niet?
Wel hele gave foto's en die baard... tsjah...
echt leuke foto's Haha!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 17:12

Citaat:
Hoe groot is ze? Ze oogt best groot namelijk en ze zal zeker nog wat groeien

Welke van de 2? Sweety of candy? Sweety de mijne is 1.48m en candy is nog niet gemeten ze is wel nog kleiner dan Sweety.
Citaat:
in eht begin had sweety meer zin om het touw op te eten, of niet?

Das stroomdraad die de deugnieten vast hebben. Maar inderdaad sweety heeft iets met koorden ook het halsterkoord sabbelt ze liefst eerst lekker af Vingers aflikken Maar het zijn lieverds Lovers

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 00:32

Hele leuke foto's hoor Quinzy! Kandy is idd erg mooi, heb nooit zoveel foto's van haar gezien, maar dat word echt een prachtige Tinker!

Ik heb de baard van Nuala wel korter geknipt, maar dit was omdat het haar in de neusriemgesp klem zat en dat deed haar pijn.

ladyfrog
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Sint Philipsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:06

Heey Quinzy Lachen

Mooie foto's zeg. Mooie tinkers ook. Sweety is echt mooi geworden, had wel eens een foto gezien toen ze nog jonger was. Mooie merrie hoor. Knipoog En die baard idd, lekker laten zitten. Bradley heeft ook een enorme sik,maar ik vind het geweldig. Hoort echt bij hem. Ik pak hem na het rijden, altijd aan zijn sik als ik hem de stal in wil leiden. Makkelijk hoor. *LOL*

Groeten Elseline en suc6 met de twee dames!

Of je nou een driekleur tinker hebt of niet......het geluk heb je al als je een tinker hebt! Lachen

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:35

Leuke fotos!
Mooie paarden ook.

tssss

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:06

ney, ik ken die man helaas niet, hoelang ben je al bezig met NHS,
ik ben er nu zo'n 3 jaar mee bezig en daarvan een half jaar intensief met eindelijk mn eigen paardje, (hiervoor had ik namelijk samen met mn moeder een paard, zij heeft haar level 1 al)
Party!!
succes

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 19:31

Bedankt voor de leuke reacties allemaal. Ik heb nog maar 6 NHS-lessen gehad dus ik ben er nog een groetje in eigenlijk. Maar dat komt nog allemaal. ik weet wel dat ik en Sweety het alle 2 super fijn vinden en we het zeker gaan blijven doen.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:34

wat een superleuke beestjes Kwijl

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:34

leuke foto's, wat ik wel vaag vind is dat er zo te zien stroom op de omheining van de penn zit. Dit is zowiezo niet ideaal, maar we hebben nu eenmaal niet allemaal de beschikking over een echte penn.
Heb diverse mensen zo bezig gezien (afzetten met lint en prikpaaltjes) maar nooit met stroom erop. Dat er stroom op staat baseer ik op het klipje op de 3e foto, dus correct me if i'm wrong!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 22:30

Yep stef you are wrong Knipoog de batterij die erin zat was leeg we wilden Candy misleiden maarja dat lukte dus niet.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 23:20

Candy valt voor een tinker X haf echt héél erg goed mee, mooie sokken krijgt ze al! Ik heb hier enorm aan getwijfeld (je weet het nog wel hé?), vooral omdat er maar weinig foto's waren van de mix van die twee. Nu dus wel ... Echt ... vind ze mooi geworden! Daar had ik die maanden terug (goed half jaar) zag je het nog helemaal niet of ze nu wel de tinkerlook ging krijgen of niet ... Sweety is natuurlijk toppie!!!
Wat de baard betreft, ik kan deze van Spix'je uit met een gewone kam, en die verhaard z'n baard!!! Misschien dat zij dit ook doet, probeer 's?!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Googlebot, R_Alexanderr en 45 bezoekers