brandwonden op m'n handen :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

brandwonden op m'n handen :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 10:59

Gisteren ben ik weer bezig geweest met het beleren van Jordan,het ging allemaal super goed.
Maar ineens schoot ze er keihard vandoor,en toen ratste de longeerlijn dus hard door mijn handen heen. (dom dom dat ik geen handschoentjes aan had,ik weet het) Maar dat touw ging dus branden door mijn vingers,en nu zien mijn vingers er niet uit door de brandwonden. Verdrietig
Gelukkig zijn het geen erge wonden,maar het doet wel pijn,en ik hoop dat ik er geen littekens aan over houdt.


bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:15

auwts, dat doet echt pijn als een longeerlijn door je handen heen SCHUURT Scheve mond tsja, met jonge ponies is het nooit saai Haha! hopelijk ben je snel van je brandwondjes af zodat je weer lekker opnieuw kunt longeren (met handschoenen Knipoog )

*\o/* *\o/*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 12:14

AU dat doet heel erg pijn! Ik het is mij gelukkig nog nooit overkomen.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 12:31

auwtsch, ken het gevoel....is niet fijn. Gelukkig heb ik er nooit wonden aan over gehouden...Sterkte, hopen dat het snel weer goed is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Hobbyhorse, kitag1rl, Maanon_, sterregoud, SusanH en 13 bezoekers