Wie kan mij helpen - computerprobleempje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Wie kan mij helpen - computerprobleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 18:33

Ik heb Windows XP Pro en outlook doet raar. Ik kan gewoon mail ontvangen maar zodra ik een mail van iemand wil beantwoorden of ik wil een nieuw emailbericht maken, krijg ik een melding: 'bezig met het starten van Word als e-maileditor'. En vervolgens gebeurt er niets meer en kan ik ook niets meer in outlook, het loopt dus vast.

Pas geleden had ik dit probleem al, en toen heb ik de Office CD in de PC gedaan en wat gerommeld en toen deed outlook het ineens weer. Maar nu krijg ik dus weer hetzelfde gezeur.

Iemand een idee??

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:34

Is Office en met name Word wel goed geinstalleerd??

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 18:41

Volgens mij wel, maar ik heb het zelf gedaan en dat zegt dus ook niet alles. Haha!

Maar hoe kan je het dan niet goed installeren, het gaat toch vanzelf?
Overigens doet Word het wel gewoon, als ik het opstart.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:44

Bij het installeren vraagt het systeem of alles in een keer volledig geinstalleerd moet worden, of pas bij de eerst volgende keer dat je het gebruikt. In het laatste geval moet je dus de cd nog een keer plaatsen om de installatie te voltooien.
Je kunt ook gewoon het knopje uitzetten dat word als editor aanwijst.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 19:12

Maar hij heeft het wel gewoon gedaan? Dan had ie het toch nooit goed moeten doen? Maar dat wist ik niet trouwens, is me ook niet opgevallen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:21

Volgens mij deed hij het niet goed?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48229
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:00

als je het office-pakket van XP hebt kan ik je aanraden om office2000 te installeren ipv XP.... ik spreek uit ervaring... (en ik heb ook nog wel een kopie.... Schijnheilig )

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:28

ik heb goede ervaringen met office xp, zo veel verschilt het niet van 2000 trouwens. het kan zijn dat er wat bestanden corrupt geraakt zijn. doe even een nieuwe installatie van office xp en gooi gelijk office update erover. ik raad ook aan een volledige installatie van office te doen, als je dat niet doet, begint hij tijdens het werken nog wel eens te vragen voor de office cdrom, heel irritant.

Amor Vincit Omnia

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 00:26

Sorry, beetje late reactie. Haha!

Kan ik Office er gewoon overheen installeren? Office update had ik al gedaan volgens mij. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 00:29

SuperPepeijn schreef:
doe even een nieuwe installatie van office xp en gooi gelijk office update erover.


Allebei, als ik de tip van SP goed begrijp. En dus de volledige installatie, daar wordt in het begin om gevraagd. Even lezen wat er staat voor je op OK drukt.

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 00:35

Doe maar een gok. Maar vlgs mij moet je onder outlook naar opties gaan en dan de instellingen wijzigen onder tabblad verzenden.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 00:43

Er moet inderdaad gewoon ergens een optie zitten waar je kan wijzigen welk programma je wil gebruiken als email editor etc. Denk dat dat ergens in outlook moet staan?

Hmm volgens mij heb ik iets gevonden:
Ga in je internet explorer naar Extra -> internet opties -> tabblad programma's -> email en daar outlook express instellen. Zelfde bij nieuwsgroepen Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 10:52

Nou Sypheron heeft het opgelost, mijn mail werkt weer! Hartstikke bedankt voor jullie hulp! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, AhrefsBot, furious, Renee, rosalie_a en 48 bezoekers