Mishandeling!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Mishandeling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 23:57

Ik was net een beetje aan het bladeren door bokt en ik vond de volgende website tegen: http://www.bonsaikitten.com
Dit vind ik echt dierenmishandeling!!! Ik krijg er gewoon tranen in mijn ogen van en heb ik nu nog steeds! Ik snap niet dat mensen zoiets willen kopen! Dat doe je toch niet! Ik kan hier zo kwaad om worden!
Ik snap niet dat als je denkt dat je boven aan de voedselketen staat, dat je zo iets met andere levende wezens kan doen! Ik vind dit pure dierenmishandeling! En als dit als grap bedoeld is, vind ik het wel de aller onsmakelijkste grap!
GRRRRRRRRRRRRR!

Heb jij soms ook niet dat je denkt: "Als ik veel geld zou hebben zou ik al die mishandelde dieren kopen en een goed leventje geven."
Zo zat ik net ook te denken om een zwaar mishandeld en verwaarloosd paard te kopen en helemaal weer op te knappen en aan een goed huis voor een zacht prijsje te verkopen en dan weer met een ander paard te beginnen. Ik weet dat dit wel erg penny-achtig klinkt, maar ik geloof er echt in dat dit kan.

Had ik maar veel geld, dan kon ik de dromen van dieren die het minder goed hebben waar maken...............

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 23:58

Allemaal nep heeft hier al 2000x opgestaan en zal wel snel een slotje op komen.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 00:01

Ik moest ff me ei kwijt, maar als het een grap is, ben ik daar erg blij mee dat dit dus niet in de echte wereld gebeurt, maar ik heb het ook voornamelijk over dierenmishandeling zelf, van die katten was maar een voorbeeld.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 00:02

Maar er zijn genoeg gekke dingen die met dieren worden gedaan

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 00:08

Ja maar daar kan je zelf wat aan doen door geen vlees meer te eten!!!!!!!!!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 00:09

Wat denk je dat ik al drie jaar aan het doen ben? *LOL*

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 00:12

Dat vind ik trouwens wel jammer van de samenleving. Vlees is zo ingeburgerd dat iedereen er van uit gaat dat de hele bevolking vlees eet. Vlees eten hoort bij de samenleving, en is niet meer omdat je het nodig hebt, maar omdat het je met de paplepel wordt ingegoten en van je verwacht wordt.
Dit is wel mijn mening, voordat ik belaagd wordt met dreigementen Knipoog

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 00:12

Allergrootste grap ooit en inderdaad allesbehalve leuk, maar de bedenkers zijn er wel in geslaagd veel aandacht te trekken en daar is het ze ook om te doen geweest.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, boemel, Exorcizamus, hokke, Jet, Marcato, Mel80life, mosimonster, nien81, pien2010, santaju, schumiegirl, wisja, xSannee en 121 bezoekers