Udinde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Udinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 15:50

Udinde was even voor een half dagje bij huis. Even lekker tutten en knuffelen voor ze weer voor een dik half jaar de kudde in gaat.
Ze is alweer gegroeid, alhoewel ze wel wat schraal is. Gelukkig glimt ze als een keutel in de maneschijn, dus dat zit wel goed

Afbeelding
Afbeelding

Even fijn poetsen. Vind ze echt superlekker. Ze is sinds afgelopen jaar geen enkele keer alleen geweest, altijd samen met haar vriendinnetje, maar ik kan haar er zo bij weg halen, in een vreemde omgeving en ze valt zo in slaap Lovers
Afbeelding
Wat een uitdrukking Lovers De allerliefste blik ooit!
Afbeelding

Afbeelding

De actie foto's zijn mislukt helaas. Udinde maakte zoveel actie richting de jonge hengst naar de bak, dat het ons beter leek weer naar stal te gaan. Je moet het tenslotte ook niet overdrijven. (alhoewel.... Haha! )
Afbeelding

Aaaaaahhh... toe nou... Mag ik echt niet even spelen met die zwarte bink?? Ik ben echt heel braaf
Maar helaas, Marco had Udinde in de houtgreep, geen spelletjes met stoere binken Udin. Ben je nog ietsje te jong voor Haha!
Afbeelding
Afbeelding


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 15:53

Jeetje Jantina, dat van dat glimmen had je er niet bij hoeven zeggen... Djiez wat een spiegel! Cool

Ze ziet er erg goed uit, mooi rond maar niet te (ik vind haar op de foto's niet echt schraal lijken hoor), kijkt wakker uit haar oogjes en maakt een actieve indruk. Jij hebt een ontzettend leuk paard, nog eventjes en je kunt echt met haar aan de slag! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 15:56

Wow wat een beesje! Kwijl Ze ziet er echt super uit met mooi opgeheven hoofd tijdens de "actiefoto" *LOL* veel plezier met haar!!! Haha!

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 16:02

Wowww die gaat echt steeds meer op Isolda lijken!!
Vooral dat koppie op die 4e foto!!
Ze ziet er echt goed uit hoor, dat ze iets schraal is vind ik wel meevallen en anders is dat er ook zo weer bij. Ze wordt steeds meer paard, leuk om weer eens foto's van haar te zien!
Wat een lieverd zeg, zo braaf...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 16:56

Dat wordt al een heel paard joh. Helemaal mijn type Kwijl
Kom maar brengen Schijnheilig

Goedgekeurd onderschrift :)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 17:03

Ehmmm.... Billy... Dat kun je rustig vergeten Haha!
Ik kreeg vanochtend een serieuze "klant" voor Udinde, maar heb toch echt gezegd dat Udinde niet te koop was en nee, ik wilde niet weten wat ie wilde geven Hij wilde Udinde als span-maatje gebruiken, ze paste goed bij zijn paard.

Udinde lijkt idd op die eerste twee foto's mooi vol, maar als je op de foto kijkt dat ik haar op haar buik poets, zie je dat ze wat schonkig is en de foto dat ik haar achterbeen poets, daar zie je haar ribjes een beetje.
Ach ik maak me geen zorgen hoor, dat zit er in twee weken goed gras weer aan!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 18:38

Ze ziet er echt goed uit, ik vind haar niks te mager.
Wel lekker je paard zo dicht bij huis, ik ben benieuwd hoe dat straks met Ustinov gaat als hij voor het eerst vast moet staan enzo.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 21:13

Heeft ie nog nooit eens vast gestaan Lia? Als klein ding toch wel? Dat is ie vast nog niet vergeten, Udinde iig niet. Die gaat staan, doet een stapje, merkt dat ze vast staat en *ohja* nu wordt ik zometeen vast geborsteld *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:21

Wat leuk Udinde weer eens te zien zeg! idd een heel verschil met mijn monster, maar wat een prachtige Gelder word ze!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:28

Die laatste foto is leuk. Die andere zijn mooi, maar die actiefoto, is ht leukste. wat een dame.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:32

Erg leuke pics hoor Jantina! Persoonlijk vind ik het jammer dat ze een beetje een ramshoofdje heeft, maar is dat eigen smaak natuurlijk Lachen

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:34

ahh super hoor ze heeft echt een hele leuke blik, maar heeft ze nu een band op de 4e foto? of is dat alleen voor vast te zetten (zie hem namelijk op die andere niet.. erg mooi hoor grappige manen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 23:21


:){

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 08:25

Ja ze draagt inderdaad een koeband. Ze hebben dat bij deze stal standaard en voor het vastzetten best handig.
Syph, Udinde haar hoofd is niet eentje om naar huis te schrijven. Ik houd niet van brede blessen en ze heeft inderdaad niet een hele rechte neuslijn.
Maar sja... als je dan die uitdrukking ziet op dat koppie, dan vergeet ik echt alle bulten en witte blessen van de wereld hoor Lovers

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:07

Lieeeff!!
Nog een jaartje en dan kun je ook mee de hei op Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:57

jeetje!!
wat is ze groot geworden!!
Kan haar me nog zo voor me halen van vorig jaar Lachen
wat een leuke foto's
Ze ziet er super uit!
Knuffel aan Udinde!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:46

Ze ziet er echt goed uit joh die Udinde Lovers Ik weet nog toen ze net geboren was, wat een frummeltje was t toen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 11:20

Ja, ik kan me niet voorstellen dat ik volgend jaar rond deze tijd achter of op haar zit! De tijd gaat echt razendsnel
Ik bekijk dan mijn "oude" foto's en dan vraag ik me toch af, wie dat kleine veulen is *LOL*
Afbeelding

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 11:28

WOW het wordt echt een buffel zeg.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 15:25

Wow wat word ze groot!
Dat schrale valt best meer hoor, ze ziet er prima gezond uit en beter ietsje schraal dan te dik!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 06:31

jeetje volgens mij is ze hinke aan het inhalen hoor!
maare ze ziet er super uit volgend jaar met onze 2 3 jarige vossen over het strand!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 08:02

Hahaha, grapjas... Udinde is maar een opdondertje hoor, vergeleken bij jouw reus! Haha!
Maar dat geeft niets, val ik ook niet zo hoog!
Vind je het niet spannend Kim? Volgend jaar rond deze tijd hang ik er gewoon achter!! Lachen En waarschijnlijk zit ik er even later ook nog op.....
*zucht* nog eventjes geduld.... In november komt ze weer thuis....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 08:56

Ze is echt onwijs gaaf!
En die bles en dat ramshoofd, daar kijk je echt wel doorheen. Heb zelf ook zo´n beest en ik ben dolgelukkig met m. Paar maanden geleden zei mijn instructuer dat hij een ramshoofd had, ik was bijkans beledigd, want dát heeftie niet... Haha! Wel dus, maar ik vind m sowieso wel lief...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:49

echt mooi paardje hoor! Ik vind die zesde foto echt heel mooi! En die foto van zijn koppie vind ik ook super mooi! :j

Live,LOve,'ndLaugh

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:54

Jee..... wat is die gegroeid joh! Time flies.... Ik vind Udinde nu niet echt meer op Hinke lijken, voorheen hadden ze wel wat van elkaar weg. Ik vind dat koppie geweldig hoor, niks mis mee!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers