Ze ligt wel ERG vaak, oppassen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Ze ligt wel ERG vaak, oppassen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 14:41

Mirage staat natuurlijk dag en nacht op totale rust in het land en 9 van de 10 keer als ik ga kijken ligt ze, soms zelfs helemaal gestrekt (schrik de eerste keer.... Knipoog )
Nu hoor ik ook van de stalbaas dat ze HEEL VEEL ligt.
Komt ze nu gewoon helemaal totaal tot rust of moet ik me toch zorgen gaan maken, zou ze ergens last van hebben???
Hebben jullie ook paarden die zoveel liggen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 16:07

De paarden links en rechts van mij op stal, liggen de laatste tijd ook erg veel sinds ze meer in het land lopen, verder zijn ze in orde en zal het dus wel iets te maken hebben met dat ze toch wat meer rust nodig hebben die ze normaal gesproken op stal al wat meer verdeeld namen?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 16:16

Net als wij vreselijk rozig worden van een dagje buiten met de zon in je toet en de wind om je neus, hebben paarden dat ook. Vooral in het begin zijn de paarden total loss als ze veel buiten staan. Zou me er verder geen zorgen om maken hoor...of ze moet echt zo ontzettend veel last hebben van een been, maar dan gaan ze zelden helemaal gestrekt. Je paard geniet van de rust, en is lekker aan het bijtanken.... En voelt zich compleet op haar gemak, want anders ging ze niet gestrekt....

Je suis Charlie.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 16:57

ik denk idd ook dat ze nu helemaal tot rust komt. We hebben een ponietje bij ons op stal die ook erg vaak ligt. Lekker met de neus op de pootjes in de zon. Ik denk dat de jouwe ook lekker geniet van de rust.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 17:54

Mey dat zonnige weer ligt mijn pony ook de meeste tijd van de dag en laat ze lekker zij willen toch ook wel es lekker luiere Haha! Tong uitsteken

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 19:43

nou ik hoef me dus geloof ik geen zorgen te maken
ik ben het alleen niet van haar gewend dus vandaar dat ik dacht "ze ligt nu wel ERG vaak".....................maar zo komt ze dus blijkbaar helemaal tot rust en dat was ook de bedoeling!!!!!!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 20:00

het is echt de tijd van het jaar, de beestjes zijn helemaal happy nu

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 20:01

Als je je toch nog wat ongerust maakt, kijk dan goed of haar vacht nog mooi is, ze niet snottert of hoest, geen verhoging heeft en kijk haar mest na op eventuele wormen... Als dat allemaal in orde is, dan kun je misschien wel gewoon concluderen dat ze het er gewoon van neemt Lachen.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:09

Zelf zou ik me er geen zorgen om maken
Sharir en z'n weigenootjes liggen nu ook vaak als ik aankom. de tijd van het jaar ofzo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers