Equiflexion van de Paardendrogist?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Equiflexion van de Paardendrogist?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 10:54

Graag jullie ervaring hiermee.


Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 11:12

Ik heb er goede ervaringen mee. Mijn pony(26) is heel lang kreupel geweest. HIj heeft fysiotherapie gehad en toen was het weer goed. Nu voer ik elke dag equiflexion vloeibaar bij en het goed super, hij is zo soepel als een tuinslang. Een pony bij ons uit de stal heeft artrose. Ze geeft hem ook equiflexion en na een aantal weken liep hij een stuk beter. Je moet het dus wel even de tijd geven want het is niet binnen een paar dagen over.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:49

Bij mijn paard heeft het niet geholpen (5 liter). Het werd wel wat beter maar maar heel weinig. Hij doet het heel goed op cortaflex, dat begon na 6 weken echt te werken en sindsdien loopt hij goed. Als je meer info. over cortaflex wilt kan ik het je wel toesturen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 14:25

en zo werkt bij ieder paard weer iets anders.
Ik had primeval geprobeerd, maar de VA zei al; bij de een werkt het heel goed, bij de ander helemaal niet......bij mirage werkte dat ook niet, maar kan ik dus nog wel iets anders gaan proberen evt.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:46

zit nu toevallig op equiflexion te zoeken, omdat ik de hele paardendrogist site heb doorgezocht en het lijkt mij ook wel iets voor Mirage, misschien werkt dat wel bij haar ipv de primeval, is een stuk goedkoper ook dan primeval. Levi, voor wat voor problemen zou je het gaan gebruiken??

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:51

Vriendin van mij heeft een ouder, wat stijf wordend paard met lichte vorm van artrose en overhoef, gebruikt ook Equiflexion. het beval thaar erg goed, maar wat hier boven ook al staat, het duurde even voor het werkte (wel een maand geloof ik).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:00

er staat bij het topic "cortaflex"ook een hele hoop reacties over.
mijn ervaring met het middel is super, mijn merrie heeft nog maar 40% kraakbeen over, zware arthrose dus. maar met dit middel loopt ze weer soepeltjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:01

er staat bij het topic "cortaflex"ook een hele hoop reacties over equiflexion.
mijn ervaring met het middel is super, mijn merrie heeft nog maar 40% kraakbeen over, zware arthrose dus. maar met dit middel loopt ze weer soepeltjes!