Update bijrijdpaarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Update bijrijdpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 19:55

in maart heb ik verteld dat ik twee paarden mocht gaan rijden en daarbij beloofd dat ik af en toe eens een updateje zou geven. Bij deze dus Haha!

Ik rij ze inmiddels 2 maanden, Apollo rij ik vaker dan Mister. Gaat erg leuk met allebei, krijg ook priveles (meestal met Apollo) en heb echt het idee dat ik ermee vooruit ga. Hartstikke leuk dus. Mister rij ik wat minder vaak, aangezien zn eigenaresse er ook wedstrijden mee rijdt en de week voor de wedstrijd wil ze hem het liefst zelf rijden. Logisch Als er een week geen wedstrijd gepland staat, rij ik Mister dus ook wel. Gaat ook best goed, hij is echt totaal verschillend van Apollo.
Ik ben er nog niet over uit welke van de 2 het leukste is, ze zijn allebei erg cool Cool Met rijden is Apollo wat moeilijker vind ik persoonlijk, maar voor de rest zijn het echt 2 ontzettende lieverds Lovers

De baasjes zijn ook ontzettend lieve mensen, we kunnen er samen altijd prima uitkomen wie wanneer kan rijden en wanneer niet. Altijd gezellig met zn drietjes (en 2 paarden Haha! ).
In september mag ik waarschijnlijk een onderlinge wedstrijd gaan starten met Apollo, even kijken hoe dat uit gaat pakken. Eerst nog hard oefenen Clown

Al met al ben ik hartstikke blij met deze 2 kanjers waar ik ontzettend veel van leer

MSNertje

Berichten: 306
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Twisk in een varkensstal ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:14

ow maar wat heb je er dan allemaal van geleerd van die paarden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 08:26

Klinkt goed zeg. Gaaf dat je er ook privéles mee hebt.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 08:33

Fijn dat het zo lekker gaat. Vooral de klik met de baasjes is belangrijk. Dat je kan praten en overal uitkomen!
Heerlijk hoor! Geniet ervan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 08:56

Wat leuk voor je dat je er ook mee kunt lessen enzo, daar word je echt niet dommer van... Veel plezier met je bijrijdpaarden!