mango

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

mango

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 17:32

ik verzorg het arabiertje van mijn vriendin een schimmel en zes jaar oud. Momenteel is hij uit de running hij had een goedaardige tumor die is weggehaald. dit duurt nu al 5 weken Huilen maar we houden de moet erin het ziet er goed uit. ik probeer trouwens een beetje wegwijs te worden op bokt maar het lukt nog niet helemaal.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:19

hallo lieverd gezellig hoor dat jij er ook bent ik ben er ook !!!

We kunnen binnenkort weer rijden joh pas de problemos!!!!

zie je vrijdag oo Tamara is hier ook en Marije ook gezellig!

liefs Dunja

annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 09:02

ja gezellig he we zullen elkaar wel vaker treffen enne zo dekjesverslaafd ben ik nou ook weer niet want sinds mango van ons is heb ik nog geen dekje gekocht haha we hebben er momenteel ook niks aan snik.

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:41

He, hallo!
Gezellig, nog meer bekenden hier.
Maar uh.. het gaat nu toch al wel goed met Mango? Zonder zadel kun je toch wel al weer rijden?
Ach e wat is die twee maanden in totaal nou, straks is alles weer goed en kun je lekker de hele zomer buitenrijden enzo.

kimmykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:05

he allemaal tinte mensen hahah groetjes

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:28

He mien dobbelsteen sinds wij mango hebben hebben we geloof ik al een stuk of 4/5 dekjes gekocht en we hebben hem pas 2 maanden ofzo ahahhahaahaha wat lekker wij ben je toch!!!

annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 21:58

hallo aan de rest van tinte, heb nog even zonder zadel in de buitenbak gereden niet echt een succes hij liep flink te snurken. Wel gezellig zo met zijn allen op bokt. Mango heeft ook ijzers ik kwam er al na tien minuten achter hihi. We spreken elkaar allemaal wel weer. Oh dunja is die mail die je stuurde van dat sjabrak die ene die je krijgt? Enne die foto"s van onze vriend zijn echt bizar hij is daar echt super vet en lomp hij is nu veel mooier