Ziekenbezoek bij Karin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Ziekenbezoek bij Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 21:37

Naar aanleiding van het topic van Karin dat ze een zielig enkeltje had hadden Lydia (horseless) en ik gepbt of we langs konden komen op ziekenbezoek. Na wat overleg bleek dat vandaag het beste uitkwam, dus na school zijn we doorgegaan naar Karins huis.
Toen we aankwamen moesten we even wachten totdat Karin de deur open deed (ze kwam ons niet eens van de bushalte ophalen Tong uitsteken ) en gingen we verder naar boven, totdat we bij haar appartement waren. Daar hebben we een flinke poos gezellig zitten kletsen (en Karin moest tussendoor af en toe bokken Haha! ) tot Marco (Spades) belde wat ie mee moest nemen aan eten dus kwam de vraag of we mee wilden eten.
Natuurlijk wilden wij dat, dus hebben we met z'n allen gezellig ook nog even gegeten, nadat we virtuele kaarsjes voor Dorine geplaatst hadden.
Daarna moesten Karin en Marco weg, wat niet erg soepel ging. Karin kon van alles en nog wat niet vinden, of het lag te ver weg, dus moest de arme Marco drie keer naar de slaapkamer en terug (aangezien ze toch een andere jas had gevonden enzo Gaaaap )
Hoe lang zou Marco het uit kunnen houden? Scheve mond

Kortom, ik vond het erg gezellig, dus als Karin volgende week nog niet mag werken doen we het nog een keertje over (alleen moet ik dan toch echt iets eerder naar huis Haha! )

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:56

En natuuuuurlijk zijn er foto's Haha!

Aangezien je IMO niet op ziekenbezoek kan gaan zonder cadeautje, zijn Jacksel en ik gisteren nog even gaan shoppen. Dit was het resultaat Vork
Afbeelding

Even bokken tussendoor Nerd
Afbeelding
Afbeelding

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:19

Vastgekluisterd aan Marco's lappie Haha!
Toch ideaal he, zo'n wireless netwerk Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:42

Haha, dit ziet er best verslaafd uit... Bloos

Die superspies is trouwens erg lekker, bedankt meiden! Vingers aflikken

Enne... ik vond het erg gezellig om ziekenbezoek te krijgen, maar ik hoop toch ook wel snel weer op de been te zijn...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 00:15

Karin schreef:
maar ik hoop toch ook wel snel weer op de been te zijn...

Benen denk ik *LOL*

Maar wat zit dat gips hoog joh!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:46

Ka het is soms echt verbazingwekkend hoe wij gelijkenissen hebben. Zelfs jouw haar valt hetzelfde als dat van mij Verward

Heb je een Escher aan de muur? Hou ik ook van.

Knuffels in overvloed? Same here Haha!

Ik bedoel maar. Volgens mij zijn wij stiekem toch familie Haha! Alhoewel ik dat niet voro je hoop Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:53

Haha nu zie ik ook hoe jij de hele dag ligt te bokken *LOL*
Ziet er idd wel wat verslaafd uit Bloos
Enneuh, jij als koukleum zomaar in blote benen? Of was dat alleen voor de foto Tong uitsteken Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 10:48

*grinnik*

Overdag is het bij mij in huis behaaglijk warm (althans op een zonnige dag) doordat de zon vanaf een uurtje of 10 tot een uurtje of 4 's middags naar binnen schijnt. Zelfs in de winter hoeft overdag de verwarming niet aan. Haha!

Inmiddels ligt het fijner met m'n poot op die stoel en dan met de laptop op schoot. Gelukkig zit er een optische muis aan die ook werkt op bijvoorbeeld de bekleding van de bank. Haha!

En Faseltje: grappig he, om er na bijna 30 jaar achter te komen dat je nog ergens een tweelingzusje hebt rondlopen! Cool *LOL*

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 16:21

Het is gewoon verbazingwekkend. Volgens mij moet ik nog ergens een foto hebben waar ik in dezelfde houding achter de pc zit. :/

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:59

Leuke foto's
En dat Karin compleet boktverslaafd is is geen verrassing toch Tong uitsteken Knipoog

Hopelijk ben je snel weer op de benen

*Rom waar is je kaboutertje nou Verward Verdrietig *