Spelen en Kinderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Spelen en Kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 14:08

Een aantal bewoners wilde in een woonbuurt een rozenperk opheffen om daar een speelplaats van te maken. Zoiets gaat natuurlijk al nooit over het rozenperk bij hun eigen voordeur, maar altijd bij de buren. In dit geval is de gemeente het er wel mee eens dat het een mogelijkheid is omdat er idd weinig speelplaatsen zijn voor de kinderen tot 6 jaar.

Dus….alle direkt omwonenden moet je hun mening vragen. Vorige week een enquete uitgezet, met daarin uitleg over de bedoeling en een enquete formulier om aan te geven of ze akkoord gaan met het opheffen van het rozenperk en wat ze er dan zouden willen hebben.

Als je dan sommige antwoorden leest.

Iemand met nog een kind van 15 jaar in huis die verteld dat ‘ie hier is komen wonen voor de rust en zijn portie kinderen wel heeft gehad…..dat zal de thuiswonende puber ff goed doen Verward

En dit vind ik tot nu toe de mooiste:
Iemand zonder kinderen die afsluit met de zin “Ouders moeten ZELF meer tijd met hun kinderen doorbrengen !!!”

Heerlijk al die tegenstrijdige meningen….maak er waar een mooi compromis van Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:09

dan hadden de ouders maar in een kindvriendelijkere buurt moeten gaan wonen. Is ook een goede reden. ik zou zeggen "ik zit hier voor mijn rust, en rozen zijn rustiger dan kinderen".........

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:34

Ha ha, waar men zich al niet druk om kan maken....
het lijkt me toch dat dit minder 'ingrijpend' is dan zo'n plek voor 'hangjongeren'.
Ach ja, je moet je ergen druk om maken tegenwoordig.
Wel grappig ja, die reacties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:09

Desiree schreef:
dan hadden de ouders maar in een kindvriendelijkere buurt moeten gaan wonen. Is ook een goede reden. ik zou zeggen "ik zit hier voor mijn rust, en rozen zijn rustiger dan kinderen".........


Je bent lekker op dreef vandaag Desiree *LOL*
Maar in dit geval geef ik je geen ongelijk; dan moeten ze idd maar een kindvriendelijke wijk opzoeken!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 17:32

Kiara schreef:
Ha ha, waar men zich al niet druk om kan maken....
het lijkt me toch dat dit minder 'ingrijpend' is dan zo'n plek voor 'hangjongeren'.
Ach ja, je moet je ergen druk om maken tegenwoordig.
Wel grappig ja, die reacties!


Kreeg er net nog 1 binnen. Daarop stond
"bedankt voor de inspraak" echt geweldig, zulke dingen hoor je normaal nooit.

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:49

Heb je wel eens al die kinderen bij elkaar horen gillen, mogen jullie bij mij langs komen!!!!!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:58

Ik ben het er wel mee eens dat er toch wel een groot deel ouders is die niet genoeg tijd met hun jonge kinderen doorbrengt, waardoor je van die hanggroeperingen krijgt..