Come away with me

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Come away with me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 07:49

Laatst was ik een liedje van Norah Jones aan het luisteren: Come away with me. En ik hoorde er een soort ruis doorheen.
Weten jullie misschien of dat hoorde bij dat liedje of dat het foute ruis is?

Oh ja, en wat vinden jullie trouwens van haar CD?


Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 07:51

dat hoortvolgens mij een beetje bij het liedje.
De CD vind ik trouwens helemaal geweldig, wat een goede zangeres.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 07:53

Lachen gelukkig! Ik dacht er dat er iets mis was met de radio of de CD. Ik vind de CD ook helemaal super!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:10

Norah Jones is niet van deze tijd. Maar misschien is ze daarom zo goed? Ik weet wel dat de dj's haar niet draaien. Want die houden niet van goede muziek, die horen liever commerciele prut.

De hond is de betere mens

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:02

Ik heb haar cd ook en hij is erg fijn om te luisteren. Vooral nu tijdens het leren van je examens.. erg rustgevend Dromen Maar je moet het ook weer niet te vaak luisteren, dan word het een beetje saai.

Don't hate me cause you ain't me!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:07

Het is ook meer Jazz achtig, iets wat tegenwoordig nog weinig gedraait wordt, maar ik moet toegeven dat is een goed nummer en die meid heeft een verrekte goede stem!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 14:50

Ze is gewoon heel puur en haar muziek is no-noncence.
Dat kun je tegenwoordig maar van weinig artiesten zeggen.

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:32

Desiree schreef:
Norah Jones is niet van deze tijd. Maar misschien is ze daarom zo goed? Ik weet wel dat de dj's haar niet draaien. Want die houden niet van goede muziek, die horen liever commerciele prut.


mjah ik vind het ook al raar; haar cd verkoopt heel erg goed, en ik zag laatst bij Music Store dat ze veel promotie voor de cd maken, maar hij wordt niet veel gedraaid :N zonde

ik hoor 10 keer liever Norah Jones dan Jamai of Jim, maar goed.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:33

Yvette schreef:
[
ik hoor 10 keer liever Norah Jones dan Jamai of Jim, maar goed.
[/quote]

Ohoh! en ik 1000x liever!

Maar ik hoor haar nooit. Bovengenoemde troep wel! eigenlijk moest er eens een radiozender komen die niet op die commerciele manier bezig was, dus die niet hits erin probeerde te stampen bij mensen maar gewoon draaide wat mensen willen horen.

De hond is de betere mens


Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:33

Yvette"]
[quote="Desiree schreef:
Norah Jones is niet van deze tijd. Maar misschien is ze daarom zo goed? Ik weet wel dat de dj's haar niet draaien. Want die houden niet van goede muziek, die horen liever commerciele prut.


mjah ik vind het ook al raar; haar cd verkoopt heel erg goed, en ik zag laatst bij Music Store dat ze veel promotie voor de cd maken, maar hij wordt niet veel gedraaid :N zonde

ik hoor 10 keer liever Norah Jones dan Jamai of Jim, maar goed.
[/quote]

mee eens, ik vind jamai super gemaakt en over Jim zal ik maar niet spreken, die 2 zijn echt om te Misselijk maar goed dat is mijn mening

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:35

De manier waarop Jim zich profileert in de reclame doet mij concluderen dat Robbie Williams zijn idool moet zijn. Hij probeert hem na te doen. maar het blijft niks. hoe je het ook wendt of keert.

De hond is de betere mens

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:08

IK HAAAAAAT Jim!!!! Heb nog nooit zo'n arrogant joch meegemaakt! Maar ja dat hij zo geworden is misschien niet helemaal zijn eigen schuld. Norah Jones vind ik erg lekkere muziek als je lekker op je gemakje bent. Dj's draaien haar idd niet, ook vanwege dhet tempo van haar nummer. Op de radio (commerciele) hoor je haar nummers wel vaak.

geen

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:51

Ze heeft een geweldig zwoele stem, als ik een keer centjes over heb wil ik toch wel haar cd hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Gittta, Lalidan, Lola25, Mrskiwi, Priscilla27, thequeensmum, waikiki_6, Zebrastreep, Zick_Zack en 78 bezoekers